ZASIĘG, ZABAWA I ZAANGAŻOWANIE, czyli 3xZA Społeczności.pl

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Charakterystyka i potencjał reklamowy serwisów
Specyfikacja techniczna
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
HOT & SPORTS! Specjalny pakiet Tylko na Eurosport.pl.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
„Witajcie na świecie” Oferta 2007 Prezentacja Gazety Wyborczej.
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Oferta portalu Parkiet.com
Oferta portalu Parkiet.com
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
Wakacyjna oferta promocyjna
SPECJALNY PAKIET PROMOCYJNY W SERWISIE SENIOR.PL.
Stałe obecności dzienne i tygodniowe w sieci reklamowej
Generujemy efekty Możliwości reklamowe na. Statystyki: Polska Facebook statystyki 2 © AdAction 2007, ul. Senatorska 13/15,
Listonic – Wygodna lista zakupów
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
Papilot.pl Prezentacja serwisu
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
Top Layer Format: N x N pikseli
Oferta specjalna na EURO 2012 czerwiec 2011 (360 dni przed)
Kraków, 20 grudnia 2011 nowy format reklamowy w Onet – największy nieinwazyjny format w Internecie! PORTRET.
Od 14 lutego wszystko za 69% ceny WALENTYNKOWA CENA.
Kanał tematyczny HOME & GARDEN dociera do użytkowników szukających informacji o urządzaniu wnętrz, meblach, remontach, budowie i nieruchomościach. Siłą
Ściąga.pl – prezentacja serwisu
>> Nocowanie.pl Prezentacja ogólna serwisu © 2012 Goldbach Audience3 /to jeden z największych serwisów turystycznych w Polsce, od kilku lat znajdujący.
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Charytatywna akcja z INTERIA.PL: WYKLIKAJ UŚMIECH WARSZAWA, r.
Prezentacja serwisu Kotlet.tv
Opis serwisu: Statystyki:
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
FTB.pl Portal społeczności klubowej – prezentacja serwisu.
Internetowe Targi Urody – edycja jesień Idea Internetowych Targów Urody Obecność Klienta na platformie Internetowych Targów Urody -Wizualizacja.
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
© 2012 Goldbach Audience.
Smakizycia.pl. >> Informacje ogólne © 2012 Goldbach Audience3 /Smakizycia.pl – to autorski serwis znanej restauratorki Magdy Gessler. /Serwis posiada.
Prezentacja – Reklama w Grupie Styl.fm.
oferta reklamy dedykowanej
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Domhome.pl WIOSENNE CENY OD KWIETNIA DO MAJA.
Gry-online.pl. Gry-Online - Internetowa Brama do Świata Gier Komputerowych! Przedmiotem działalności Gry-Online jest szeroko pojęta rozrywka internetowa.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
Oferta dla Patrona serwisu świątecznego Nastrojowy Dom.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
EHoliday.
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
specyfikacja techniczna
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Palcelizac.pl. >> O serwisie © 2012 Goldbach Audience3 /Pomysł na stworzenie palcelizac.pl zrodził się w lipcu 2003 roku /Jedna z najlepiej rozpoznawanych.
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie. Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie.
serwis rozrywkowy z bazą video
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
RTB network iSing w ofercie Adexon Największy w Polsce serwis karaoke.
LOGO FIRMY PRZYGOTOWUJACEJ PREZENTACJĘ. MEDIA TRENDY 2010 Bawiąc sprzedaje czyli Link4 testuje kierowców w Naszej Klasie Dominik Czarnota, Nasza Klasa.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
RTB network NF.pl w ofercie Adexon „Jutro to dziś tyle, że jutro” NF.pl Wiedza dla Biznesu RU PV NF.pl Wiedza dla Biznesu RU.
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
2,3 mln 9 mln użytkownicy* odsłony*
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
Zapis prezentacji:

ZASIĘG, ZABAWA I ZAANGAŻOWANIE, czyli 3xZA Społeczności.pl

SPOŁECZNOŚCI.PL

I. NOWE SERWISY

Miesięczne statystyki serwisu*: 132 751 UU, 885 742 PV to nowy serwis społecznościowy, który jako pierwszy w Polsce pokazuje filmy, zdjęcia oraz wspomnienia nawiązujące do epoki PRL. Pomysł serwisu powstał wraz ze stworzeniem fan page na Facebooku Born in the PRL, który obecnie liczy 140 tysięcy fanów! Miesięczne statystyki serwisu*: 132 751 UU, 885 742 PV * Źródło: Google Analytics, grudzień 2011r.

„Nie ma cwaniaka nad Warszawiaka!” „Kobieta żadnej pracy się nie boi!” 45% użytkowników serwisu to mieszkańcy Warszawy „Kobieta żadnej pracy się nie boi!” 70 % użytkowników serwisu to kobiety, 51% to kobiety wieku 25-44

Billboard 750x100 Double Billboard 750x200 Rectangle 300x250

Odwołanie się do dobrych wspomnień, tradycji i dzieciństwa stanowiące doskonały element kampanii wizerunkowej. Dawniej-dziś: Stworzenie obrandowanej podstrony serwisu, na której umieszczonych jest 3-5 kompozycji złożonych ze zdjęć z lat '70, '80 lub '90 oraz aktualnego zdjęcia promowanego produktu. Wszystkie grafiki umieszczone są na inPRL.pl - jedna z nich trafia na fan page „Born in the PRL”. W ciągu miesiąca możemy dotrzeć do 50 000 UU oraz wygenerować na sekcji 600 000 PV*. Moje wspomnienie: Opowiedz swoją historię z związaną z daną marką. Najciekawsze wspomnienia zostaną nagrodzone. * Źródło: Google Analytics, wrzesień 2011r.

„Dawniej-dziś” lub „Moje wspomnienie” Screening na SG / tydzień Wpis na fanpage Born in the PRL Double Billboard 750x200 + tapeta Oferta obowiązuje do 29.02.2012.

II. CASE STUDY

ZASIĘG, czyli jak pająk złapał w swoją sieć 4 mln ludzi!

SZCZEGÓŁY KAMPANII I.ZASIĘG II.DOTARCIE DO GRUPY CELOWEJ III.PRZEKIEROWANIA NA STRONĘ DOCELOWĄ IV.NIESTANDARDOWA KAMPANIA ZASIĘGOWA: - FORMATY ANGAŻUJĄCE UŻYTKOWNIKÓW - WYKORZYSTANIE KONTENTU SERWISU - VIDEO

FORMATY ANGAŻUJĄCE - XHTML STATYSTYKI ( 1 dzień): Zasięg – 1 054 266 uu Odsłony – 23 334 011 pv

FORMY FX , BRANDING SKALI STATYSTYKI: Zasięg – 1 017 231 STATYSTYKI: Zasięg – 942 153 uu Odsłony – 39 546 030 pv

Liczba obejrzeń filmu – 1 909 785 VIDEO – FOTKA.TV STATYSTYKI: Liczba obejrzeń filmu – 1 909 785 Ilość kliknięć – 79 246

PODSUMOWANIE KAMPANII 3 951 044 142 075 060 1 436 060

Double Billboard FX 750x200750x400 px CENNIK Pakiet (odsłony) Capping Double Billboard 750x200 px Double Billboard FX 750x200750x400 px Max Billboard 750x300 px CPM Cena pakietu 1 000 000 1 27 27 000 30 30 000 32 32 000 5 000 000 18 90 000 20 100 000 22 110 000 10 000 000 3 11 12 120 000 Pakiet (odsłony) Capping Pre Rolle ‘15 Pre Rolle ‘30 CPM Cena pakietu 100 000 1 96 9 600 144 14 400 500 000 3 82 41 000 123 61 500 1 000 000 - 65 65 000 98 98 000

ZABAWA non stop, Czyli Non stop kolor, non stop smart!

www.fotka.pl/konkursnokia SZCZEGÓŁY KAMPANII 1/CELE Budowanie świadomości marki Wzrost sprzedaży produktu Precyzyjne dotarcie do TG 15-25 2/KONCEPT – akcja miała nawiązywać do: hasła kampanii kolorów obudowy telefonu N 500 wyrażenia siebie poprzez kolor 3/ REALIZACJA - ZABAWA fotokonkurs specjalna sekcja konkursowa www.fotka.pl/konkursnokia

REALIZACJA

WYBRANE ZGŁOSZENIA „Ponieważ jest to kolor zachodzącego słońca, a gdy zachodzi słońce zaczyna się życie :)” „Fiolet to piękny kolor, Uwielbiam fioletowe kwiaty . zawsze mam fioletowe telefony , laptopy. mam też pełno fioletowych ciuchów oraz fioletowe ściany w pokoju :)” „uwielbiamm kolor czarnyy i szaryyy ;D do wszystkiegooo pasujee;P poza tym nowy telefon by sie przydał :d” „Wybrałam ten kolor, ponieważ błękitny kojarzy mi się z nieokiełznanym oceanem, szalonym życiem oraz tym że nic nie stanie mi na drodze do spełnienia marzeń” „bo jestem energiczna,a kolor jest słodki i zawiera nutkę tego, co mnie odzwierciedla „bo wszyscy mówią na mnie zielona”

GALERIA

REALIZACJA KAMPANII - Rankingi

REALIZACJA KAMPANII - Rankingi

PROMOCJA Lodowiec Niestandardowy, mocno wizerunkowy format, łączący Belkę 1000x50 px z Boxem 300x100 px, dający ogromne możliwości kreacyjne. Emitowany był dla użytkowników z grupy celowej. Kliknięcia: 32 837 Screening Emitowany był na sekcji Moje Konto dla TG. Idealnie zintegrowany z layoutem strony, zapewnił bardzo dużą liczbę przejść na stronę konkursową! Kliknięcia: 233 387

PROMOCJA Double Billboard XXL 1000x200 px Zwracająca uwagę forma reklamowa emitowana była na sekcji odwiedzanej przez wszystkich użytkowników po zalogowaniu. CTR-u: 2,27% Branding avatara Bardzo skuteczny, doskonale dopasowany kontekstowo format brandował avatara wszystkich użytkowników z grupy celowej. CTR-u: 2,31%

PROMOCJA – mechanizmy wirusowe Funkcjonalne Box 160x100 Zasięg: 1 893 109 uu Kliknięcia: 19 247 Branding zdjęcia głównego Intrygujący format emitowany był na profilach uczestników konkursu . CTR-u: 1,83% Powiadomienia Powiadomienia w formie linków tekstowych wysyłane były do wszystkich znajomych użytkownika – skuteczny mechanizm wirusowy.

PODSUMOWANIE KAMPANII ZABAWA: Ponad 7 000 nadesłanych zdjęć 233 426 oddanych głosów przez 66 357 osób! ZAANGAŻOWANIE 95 714 punktowanych linków polecających! 436 111 powiadomień wysłanych do znajomych! 3 785 osób otrzymało dodatkowe punkty od moderatora za zgłoszenia zawierające właściwy kolor! ZASIĘG 3 262 210 unikalnych użytkowników 389 125 425 odsłon 331 354 kliknięć Statystyki sekcji dedykowanej: 275 587 UU i 1 459 884 PV / 4 tygodnie

CENNIK Sekcja konkursowa (złożenie, programowanie, moderacja): 30 000 pln RC + Promocja działań konkursowych (w zależności od formatów, grupy celowej itp.): już od 80 000 pln RC w ofercie promocyjnej! Profil sponsorowany (moderacja, złożenie): 30 000 pln RC lub Grupa sponsorowana odpowiednik fanpage (moderacja, złożenie): 30 000 pln RC + Promocja profilu/grupy (w zależności od formatów, grupy celowej itp.): promocyjna wartość kampanii już od 50 000 pln RC

ZAANGAŻOWANIE, czyli jak zdobyć 1000 fanów (sera) w 1 dzień

REKLAMA ANGAŻUJĄCA SoSocial to nowatorski system pozwalający emitować kampanie odsłonowe w postaci angażujących boksów, z poziomu których użytkownik może wykonać akcję. Każda z kreacji umożliwia użytkownikowi interakcję z marką, poprzez: wypełnienie ankiety, polubienie FanPage’a na Facebooku, obejrzenie filmu na na YouTube, dołączenie do grupy specjalnej, dodanie profilu sponsorowanego do znajomych czy po prostu odwiedzenie strony www.

KREACJE

PODSUMOWANIE KAMPANII 1071 lajków 4431 przekierowań 314 813 odsłon

Box kierujący do strony CENNIK SOSOCIAL Ankieta CPM 30 pln RC Box kierujący do strony CPM 20 pln RC Box „Zobacz film” CPM 20 pln RC Box „Lubię to!” Wycena indywidualna

III. PROMOCJE

kwejk.pl

O serwisie Kwejk.pl to serwis, w którym internauci prezentują ciekawe grafiki i filmy znalezione w sieci. Treści na kwejk.pl mają charakter zabawny, ironiczny lub refleksyjny. Dzięki funkcji „Share” kwejki są często publikowane również na Facebook – ścisła integracja serwisu z FB (91% użytkowników Kwejk.pl ma konto na FB). Kwejk.pl jest aktualnie najszybciej „rosnącym” serwisem w polskiej sieci! Statystyki miesięczne serwisu*: 3 482 450 RU, 305 945 945 PV * Megapanel PBI/Gemius, Sierpień 2011

Niestandardowe formy reklamowe Fan battle Format pozwalający na promocję fanpage (np. dwa produkty jednej marki) w ciekawy i niekonwencjonalny sposób. Celem emisji jest generowanie fanów marki na serwisie Facebook poprzez wykorzystanie potrzeby rywalizacji użytkowników oraz ich przywiązania do brandu. Reklama idealnie komponuje się z treścią zamieszczoną na portalu, perfekcyjnie wykorzystuje jego potencjał i funkcjonalności oraz pozwala osiągnąć bardzo wysoką skuteczność kampanii.

Promocja Pakiet SCREENING – jeśli potrzebujesz ogromnej liczby przekierowań! Screening SG Kwejk.pl / 1 dzień / FF + Screening SG Fotka.pl / 3 dni / FF Emisja dla All. Łączne szacowane statystyki: 800 tys UU i 5 mln PV Szacowana liczba kliknięć: 250 000! Wartość cennikowa: 90 000 pln RC Oferta promocyjna: 54 000 pln RC Pakiet 50% GRATIS – jeśli potrzebujesz dłuższej obecności i dużego zasięgu! Pakiet obejmuje 2 mln odsłon Double Billboarda 750x200 px na Kwejk.pl – z czego 1 mln odsłon formatu otrzymujesz GRATIS. Emisja dla All z capp. 1xUU. Wartość cennikowa pakietu: 56 000 pln RC Oferta promocyjna: 28 000 pln RC (14 pln RC / CPM) Oferta obowiązuje do 29.02.2012.

Szafa.pl w nowej szacie graficznej

O serwisie Szafa.pl to czołowy w polskim internecie serwis społecznościowo - modowy, który przewietrzył „swoje wnętrze”. Od 1.10.2011 użytkownicy korzystają z serwisu w nowym layoucie – „Szafy Glamour”. Wraz z wyglądem strony, odświeżony został też logotyp serwisu oraz oferta reklamowa. Użytkownicy serwisu tworzą zwartą i zaangażowaną społeczność, lubią dbać o swój wygląd zewnętrzny. To fani markowych produktów, zainteresowani modą i urodą. Statystyki miesięczne serwisu*: 1 062 807 RU, 67 184 248 PV * Megapanel PBI/Gemius, Sierpień 2011

o takiej samej wartości GRATIS! * Promocja Zamawiając jeden z niestandardowych formatów  (Półka sponsorowana, Screening, Halfpage, Lodowiec) na tydzień otrzymasz 3 dniową emisję Rectangla na Stronie Głównej GRATIS! * Zamawiając dowolny pakiet odsłon na szafa.pl otrzymasz drugi pakiet o takiej samej wartości GRATIS! * *Oferta dotyczy kampanii zakupionych do 29.02.2012.

Oferta specjalna: 45 000 pln RC (CPM=15 pln RC) Rozwijalna Zakładka (40x175 px -> 265x285 px) na Gametrade.pl i Kwejk.pl. Intrygująca forma, pozwalająca na osiągnięcie doskonałych efektów. Timing: tydzień / FF Szacowane statystyki: 1,6 mln uu i 12 mln pv Wartość cennikowa: 120 000 pln RC Oferta specjalna: 80 000 pln RC Pakiet zasięgowy 3 mln odsłon Double Billboardu 750x200 px emitowany na Sciaga.pl i Zadane.pl w super cenie. Timing: 2 tygodnie. Wartość cennikowa: 90 000 pln RC (CPM=30 pln RC) Oferta specjalna: 45 000 pln RC (CPM=15 pln RC)

Wizerunkowy, uwodzicielski Screening emitowany na SG kobiecych serwisów Styl.fm i Szafa.pl. Timing: tydzień / FF Szacowane statystyki: 130 000 uu i 1,1 mln pv Wartość cennikowa: 90 000 pln RC Oferta specjalna: 65 000 pln RC

Kup jedną formę reklamową na serwisach z sieci Społeczności Kup jedną formę reklamową na serwisach z sieci Społeczności.pl, a drugą otrzymasz gratis! Skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły 

reklama@spolecznosci.pl www.spolecznosci.pl www.facebook.com/Spolecznosci