klasa II moduł 27 PEOPLE WHO HELP

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
CZASOWNIK „BE”- „BYĆ” odmiana przez osoby
Advertisements

Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Z pamiętnika młodej internautki Zajęcia z sieci.Jestem uratowana, bo już wszędzie widzę żółwie!!!
Czas Present Simple.
DIRECT &INDIRECT QUESTIONS
DIALOGUE Receptionist: Hello, Oxford Football Club. Adam: I want to join the club, please. R: Whats your …………………………………? A: Adam. R: And whats your ……………………….…….?
Present Simple vs. Present Continuous
Egzamin maturalny ustny z języka obcego obowiązujący od roku szkolnego 2011/2012 Prezentacja przygotowana na podstawie informacji zawartych w informatorze.
Szyk wyrazów w zdaniu angielskim
Świetlica pełna legend- The school day room full of legends
Mini Słownik popularnych zwrotów
SPOSOBY TWORZENIA CZASU PRESENT SIMPLE
Present continuous tense
Computers Presentations
I am sorry, but I can’t go out with you
This is why our your interest !!! and we have our beloved patroness Ms. Mire Stanisławska Meysztowicz.
 Primary School no 17  John Paul II, Chorzow, Poland  Made by Monika Winkler`s Project Group.
Czasownik BYĆ Verb ‘to be’.
HAIRDRESSING.
Common expressions in Polish "The Europe of Myth and Legend" Erasmus+
Okres warunkowy typu 0,I,2 Okresy warunkowe występują w takich zdaniach, które mówią, co by się stało, gdyby, jeżeli. Np. Gdybym był bogaty, to bym kupił.
Rites and rituals in Poland. Funeral In Poland, the bodies of the dead are buried on the third day after death, rarely on Sunday. Candles and flowers.
HOMOFONY W JĘZYKU ANGIELSKIM. HOMOFONY TO WYRAZY DŹWIĘKOWO IDENTYCZNE, ALE ODMIENNE POD WZGLĘDEM PISOWNI, POCHODZENIA I ZNACZENIA.
A, an, the, - Kochamy przedimiki.
A, an, the, - .
Zwrot going to – określa nasze plany na przyszłość lub przewidywania:
„Duck – freak” „ Kaczka Dziwaczka”.
Present Simple.
You are about to see a few sentences in Polish. Try to translate them into English, but keep in mind they are: The First Conditonal The Second Conditional.
PLANET TIMES Czasy: -„be” Present Simple - Present Simple
S: Present Simple vs Present Continuous.
Klasa II moduł 07 HALLOWEEN PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt.
JOB SEARCH IS A JOB Career planning is building bridges from one’s current job/career.
Przetłumacz podane w nawiasach fragmenty zdań na j. angielski.
Dżoana Kostanek Filip Kozłowski Szymon Błoch Dżastina Marczewska.
„My school – Moja szkoła” Authors: A. Krauze, L. Łompieś, K. Więciarz, J. Pałdyna, J. Rutkiewicz, K. Stefanowicz, E. Streich, K. Baran, P. Brodnicka, O.
PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt współfinansowany przez Europejski.
PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt współfinansowany przez Europejski.
Klasa III moduł 25 PROTECT THE ENVIRONMENT PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi.
Klasa III moduł 04 PLAYTIME PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt.
PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt współfinansowany przez Europejski.
Important holidays and festivals in Poland. The first of January New Year’s Day New Year’s Day the day of Mary the Holy Mother of God – for Catholics.
Dzień dobry! Cześć! This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors, and.
Klasa II moduł 22 HEALTHY TEETH PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt.
Opracowanie: Katarzyna Gagan, Anna Krawczuk
introduction to tenses in English
11. Work Praca.
Present Continuous.
To fall for someone Zakochacć się
Czasy: Present Simple vs present continuous
Klasa I moduł 04 FRUIT PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt współfinansowany.
MOWA ZALEŻNA Mowę zależną stosujemy, kiedy przekazujemy czyjąś wypowiedź pośrednio, nie cytując jej wprost.
Człowiek – najlepsza inwestycja
klasa III moduł 05 WHAT ARE CLOTHES MADE OF?
Tworzenie zdań i zastosowanie
EXPRESSING FUTURE (Wyrażanie przyszłości)
A prototype of distributed modelling environment
EMPOWEREMENT IN ICT SKILLS. I CREATED MY WEBSITE TO USE IT FOR TEACHING.
Klasa II moduł 09 SPORTS PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt współfinansowany.
FESTIVALS AROUND THE WORLD
3D students – dialoGue, democracy,digital
klasa II moduł 13 MY WINTER
klasa III moduł 10 AT THE DOCTOR’S
klasa II moduł 29 TOWN AND COUNTRY
INERNATIONAL LOGISTICS
klasa I moduł 13 MOUNTAINS
Egzamin ósmoklasisty z języka angielskiego
klasa III moduł 2 LANDSCAPES
Klasa 1 moduł 18 DINOSAURS PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt.
Zapis prezentacji:

klasa II moduł 27 PEOPLE WHO HELP PI Synergia początkowej nauki języka obcego z edukacją wczesnoszkolną i technologiami informacyjno-komunikacyjnymi. Projekt współfinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.3 Poprawa jakości kształcenia, Poddziałanie 3.3.4 Modernizacja treści i metod kształcenia – projekty konkursowe.

? ? ? ? ? uniform This is . He works . He helps . He wears a special . Who is he? Bob at the fire station people and animals uniform He is a firefighter. This is . She works . She helps . She wears . Who is she? Ola at school children ? ? ? ? ? casual clothes She is a teacher.

? ? ? ? ? uniform This is . He works . He helps ill . He wears a special . Who is he? Mark in the hospital people uniform He is a doctor. ? ? ? ? ? This is . She works . She looks after ill . She wears . Who is she? Kate in the hospital people a special uniform She is a nurse.

? ? ? ? ? uniform This is . She works . She helps ill . She wears a special . Who is she? Jane in the veterinary clinic animals uniform She is a vet. ? ? ? ? ? This is with her colleague. She works . She helps . She wears . Who is she? Lucy at the police station people a special uniform She is a police officer.

Who are they? She is a vet. She is a nurse. She is a police officer. He is a firefighter. He is a teacher. He is a doctor.

Who is missing?

Who is missing?

Who is missing?

kngfeokfdso doctor jhgdrosbtpro kilbgfswtvdsaeee nurse Tult kjuhhb policeofficer kjnhfsgetaoj kjdnsbfi firefighter lkghysjaknhfn dksneykdmhd vet jndlssjsjsjlsoqoj kgfdxsyoihgu jffggghjl teacher

Who works there?

Whose is this?

Hello! I’m Ela. I want to be ……………………….. a police officer. a nurse. a vet. a teacher. Hello! I’m Olek. I like animals. I want to be ………………………..

I want to be

Julka has a problem. On Monday she wants to be a On Tuesday he wants to be a On Wednesday she wants to be a On Thursday she wants to be a On Friday she wants to be a On Saturday she wants to be a On Sunday she wants to be a

PROJECT Think about your future job and design your uniform. Prepare: your photo old magazines and materials scissors glue