Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012
Podstawowe informacje Serwis wystartował we wrześniu 2008 r. i jest obecnie drugim portalem studenckim na rynku* Students.pl jest częścią międzynarodowej platformy wywodzącej się ze Szwajcarii (Students.ch jest największym studenckim portalem na tym rynku) Students.pl to unikalne połączenie elementów serwisu społecznościowego i informacyjnego Informacja: studia, edukacja, kultura, oferty pracy, wynajem pokoi i mieszkań, miejsca dla studentów Społeczność: profile, znajomi, blogi, zdjęcia, wymiana plików, Studenckie SOS Jako jedyni wśród serwisów studenckich posiadamy internetową telewizję dla studentów – Students TV *Źródło: Megapanel PBI/ Gemius, maj 2011.
Aktualne statystyki Źródło danych: gemiusTraffic, I 11 – XII 11. * Przekroczona granica Liczba unikalnych użytkowników w poszczególnych miesiącach 2011 r. RejestracjeOdsłonyUżytkownicy Realizacja 2011 > > *> * Plan
Oferta patronacka – pakiet podstawowy Świadczenia wchodzące w skład pakietu: Kampania bannerowa: 85 tys. emisji (do wyboru formy: billboard, rectangle, skyscraper) (długość kampanii: min. 1 tydzień) Możliwość zorganizowania konkursu Publikacja dowolnej liczby materiałów redakcyjnych Promocja wydarzenia/projektu na stronie głównej serwisu Dodatkowa promocja w Facebook Oczekiwania: Wirtualna promocja serwisu Umieszczenie logotypu na stronie *wizualizacja form reklamowych na stronie głównej
Oferta patronacka – pakiet rozszerzony Świadczenia wchodzące w skład pakietu: Kampania bannerowa: 100 – 200 tys. wyświetleń (do negocjacji) (do wyboru formy: billboard, rectangle, skyscraper) (długość kampanii: min. 1 tydzień) Możliwość zorganizowania konkursu Umieszczenie materiałów video na StudentsTV Publikacja dowolnej liczby materiałów redakcyjnych Promocja wydarzenia/projektu na stronie głównej serwisu Baton 282x80 px w dziale Polecamy Wpis w newsletterze Students.pl (wysyłany na początku miesiąca do zarejestrowanych użytkowników; maks. 500 znaków + obrazek + linki) Dodatkowe oczekiwania: Promocja online (mailing, logo na stronie) Promocja offline (logo na płycie, książce, w spocie) Wymienienie na wydarzeniu Students.pl jako patrona akcji *wizualizacja form reklamowych na stronie głównej *wizualizacja wpisu w newsletterze
Pakiet dodatkowy (płatny) Jako elementy uzupełniające kampanię promocyjną tytułu proponujemy Państwu dwie bardzo skuteczne formy reklamy. W razie zainteresowania prosimy o kontakt. 1. Tapeta (wallpaper) Emitowana jako tło strony Forma klikalna (wysoki wskaźnik kliknięć) Możliwe lokalizacje tapety: - strona główna witryny (SG); - sekcja Kultura; - wybrana zakładka sekcji Kultura (Muzyka/Film/Książka). 2. Infobox Stała obecność na stronie głównej i w profilach użytkowników Forma dopasowana do layoutu strony, co zwiększa skuteczność Tekst (maks. 300 znaków) + obrazek + link *wizualizacja tapety *wizualizacja infoboxu
Dane kontaktowe: Marcin Tomaszewski Redaktor Naczelny Ringier Axel Springer Polska Dział Projektów Internetowych Tel. (0-22) Kom Zapraszamy do współpracy! Marzena Kowalczyk Marketing Students.pl Ringier Axel Springer Polska Dział Projektów Internetowych Tel. (0-22) Kom