Prezentują: Marek Wałach UX Designer Marcin Ceran PHP Developer.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Piotr Czekalski, ZMiTAC, Politechnika Śląska 2003
Advertisements

Łatwa obsługa Prosta instalacja Wieczysta licencja Praca w sieci
Marcin Piotrowski. Najpopularniejszymi darmowymi przeglądarkami są Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome.
Architektura SAP R/3 Wybrane zagadnienia.
Microsoft Professional Developer Days 2004
ADAM Active Directory w trybie aplikacyjnym
Platformy na żądanie (ASP) element wdrożenia rozwiązania e-learning
Komponenty bazy danych Baza danych Jest to uporządkowany zbiór powiązanych ze sobą danych charakterystycznych dla pewnej klasy obiektów lub zdarzeń,
ISOiWUT Internetowy System Oferowania i Wyszukiwania Usług Transportowych.
Architektura systemu Gra strategiczna „Strusia Jama”
Tomasz Smieszkoł - 15 stycznia
Wykład 2. Wprowadzenie do architektur systemów rozproszonych
Systemy operacyjne Bibliografia:
Administracja zintegrowanych systemów zarządzania
Wzorce projektowe w J2EE
Artur Szmigiel Paweł Zarębski Kl. III i
Rozproszone bazy danych
Współczesne systemy informacyjne
Systemy zarządzania treścią CMS
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
Projekt i implementacja aplikacji do zasilania bazy danych testowymi danymi Jacek Lis Promotor: prof. dr hab. inż. Włodzimierz KASPRZAK.
Architektura systemów wykorzystujących bazy danych (systemów bazodanowych) Wykład S. Kozielski.
Projekt z Baz Danych II Łukasz Wiatrak Marta Kowalczyk Krzysztof Cywicki.
InfinitERP prezentacja systemu.
Skalowalność rozwiązań Javowych w zastosowaniach komercyjnych Java4People Prezenter: Dawid Gruszczyński 1.
Nowoczesny system zarządzania firmą
„Teraz nie pora myśleć czego Ci brak.
Przeznaczenie produktu Opis funkcjonalności
GRYWALIZACJA W PROCESIE ROZWOJU KOMPETENCJI I EFEKTYWNOŚCI PRACOWNIKÓW
Jak to działa? aplikacje desktopowe usługi online urządzenia
B2O Sp. z o.o. to firma która, posiada nowoczesne rozwiązania umożliwiające prowadzenie działań sprzedażowych w Internecie. Unikatową jego cechą jest.
Szkolenia, Coaching, PR.
Automatyka i Robotyka Systemy czasu rzeczywistego Wykład 4.
Prezentacja i szkolenie
Sieciowe Systemy Operacyjne
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE System CRM w Focus Telecom Polska - cechy i funkcjonalność usługi Autor: Tomasz Paprocki.
7-8 listopada 2007 Central European Outsourcing Forum
Narzędzia administracyjne
Buforowanie D e f i n i c j a.
Obsługa procesów biznesowych w MOSS 2007 Na przykładzie procesu obsługi zleceń Paweł Wróbel.
Enterprise Architecture Patterns
Wybrane zagadnienia relacyjnych baz danych
System synchronizacji oraz współdzielenia plików pomiędzy wieloma użytkownikami oraz urządzeniami poprzez sieć Internet Rafał Olszewski Promotor: Mgr inż.
Zarządzanie Projektami
Opracowanie ćwiczeń dotyczących zapewniania niezawodności baz danych na przykładzie Oracle Opiekun : dr inż. Agnieszka Landowska Dyplomant : Tomasz Krzyżanowski.
Archiwizacja bazy danych
Systemy informatyczne
Zbiór danych zapisanych zgodnie z określonymi regułami. W węższym znaczeniu obejmuje dane cyfrowe gromadzone zgodnie z zasadami przyjętymi dla danego.
Podstawy języka skryptów
Dokumentacja obsługi programów Kamil Smużyński Piotr Kościński.
Eksploatacja zasobów informatycznych przedsiębiorstwa.
Wdrożenie Foglight w Urzędzie Dozoru Technicznego
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Środowisko wspomagania automatycznej instalacji GNU/Linux „Multistart” Marta Szcześniak.
Zintegrowany monitoring infrastruktury IT w Budimex
Bartosz Pawlak Wiktor Paliwoda Bezpieczeństwo Systemów Operacyjnych IMAP vs POP.
Zintegrowane systemy informatyczne
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Kazimierz Wiatr, Marek Kwaśniewski, Maria Wielgus ACK CYFRONET AGH Iwona Wendel Urząd.
STAĆ CIĘ NA INNOWACJE Systemy Call Center Sp. z o.o.
Temat: Tworzenie bazy danych
InMoST Wielkopolska sieć współpracy w zakresie innowacyjnych metod wytwarzania oprogramowania Termin realizacji: – Innowacyjne metody.
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
Kurs Access.
Grzegorz Chodak Wykład
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
eConnect Inteligentne centrum obsługi
Urządzenia typu Rooftop.
Ethernet interface Agregaty wody lodowej 1.
Konteneryzacja i DevOps
Zapis prezentacji:

Prezentują: Marek Wałach UX Designer Marcin Ceran PHP Developer

Agenda 1.O nas 2.Skala projektu iPresso 3.Wykorzystywana technologia 4.Case study 1: Przetwarzanie danych do analiz w tle 5.Case study 2: Aktualizacja wielu baz jednocześnie 6.Case study 3: Procesy działające w tle 7.Czas na pytania

encja.com S.A. Jesteśmy zespołem kilkudziesięciu pracowników i współpracowników skoncentrowanym na potrzebach ludzi biznesu i administracji.

Nasze rozwiązania …i wiele innych

iPresso Platforma dla nowoczesnych i skutecznych marketerów, która posiada w jednym miejscu profesjonalne narzędzia

iPresso Zarządzanie kontaktami e-PRMonitoring mediów

iPresso Marketing Automation IntegracjeDirect Marketing

Skala projektu iPresso Wielu klientów obsługiwanych w modelu SaaS

Skala projektu iPresso Ponad kontaktów (użytkowników) obsługiwanych w ramach jednego klienta … i rośnie

Skala projektu iPresso Ponad zadań dziennie wykonywanych dla jednego klienta … i rośnie

Przykładowe zadania systemu Wysyłka mailingu do kontaktów Monitorowanie kilkunastu fraz w mediach Synchronizacja z zewnętrznymi systemami klienta Analizowanie bieżących działań

Prognozy Wielu klientów obsługujących 1 – 5 milionów kontaktów Wzrost ilości wykonywanych zadań dziennie

Wykorzystywana technologia

Konfiguracja maszyn w chwili startu 1 maszyna z kodem aplikacji, bazą oraz wykonująca akcje cronowe

Konfiguracja maszyn w chwili obecnej Wydzielone maszyny dla każdej z funkcji aplikacji

Konfiguracja maszyn w przyszłości Wydzielone maszyny dla każdej indywidualnej funkcji w celu lepszego skalowania i równoważenia obciążenia

Case study 1 Przetwarzanie danych do analiz w tle

Ilości danych i ich struktura w kontekście analiz W systemie przechowywane są informacje na temat historii działań kontaktów. Dla aktywnych kontaktów w przeciągu kilku miesięcy powstaje tabela z ponad rekordów

Ilości danych i ich struktura w kontekście analiz Każdy rekord może być powiązany z innymi elementami systemu Danych cały czas przybywa

Główne wyzwanie Przygotowanie raportu zawierającego analizę aktywności kontaktów w jak najkrótszym czasie na żądanie użytkownika

Przygotowanie analizy Analiza wymaga sprawdzenia aktywności każdego kontaktu z osobna i połączenia ich w odpowiednie grupy. Grupowanie polega na znalezieniu kontaktów, których sekwencja aktywności jest taka sama. Data wystąpienia danej aktywności i ich kolejność może być różna dla każdego kontaktu.

Zastosowane rozwiązania Przerzucenie procesu wyciągania i analizowania danych w tło Rozbicie analizy danych na wiele procesów działających w tym samym czasie Wykorzystanie współdzielonego serwera memcached dla procesów przygotowujących analizy

Zastosowane rozwiązania Przetrzymywanie gotowych analiz w cacheu Mechanizm informujący o postępie przygotowania analizy użytkownika

Dalszy rozwój Wydzielenie osobnej maszyny dla analiz Cykliczna wstępna obróbka danych umożliwiająca przyspieszenie procesu generowania analizy

Case study 2 Aktualizacja wielu baz jednocześnie

Struktura bazodanowa 1 wspólna baza przetrzymująca informacje na temat klientów Każdy klient ma swoją bazę danych w której przechowywane są jego dane Struktura baz klientów jest identyczna

Pliki aktualizujące bazę Wykorzystanie plików xml/sql wykonywanych dla każdej bazy Podział pliku na tagi z zaznaczeniem jaki tag był ostatnio wykonywany

Napotkane problemy Czas wykonywania skryptów aktualizacyjnych dla cały czas rosnącej liczby klientów Zabezpieczenie przed niepowodzeniem operacji

Opis problemu Bardzo długi czas aktualizacji baz danych jedna po drugiej Brak dostępu do usług podczas aktualizacji Obsługa potencjalnych błędów

Obciążenie sprzętowe Bardzo niskie obciążenie sprzętowe ze względu na to, że aktualizowana była jedna baza na raz

Zastosowane rozwiązania Przerzucenie skryptów w tło Rekurencyjne odpalanie się skryptów Snapshoty w celu bezpieczeństwa

Efekty wprowadzonych rozwiązań Czas wykonywania skryptów skrócił się o ponad 60 % W pełni wykorzystanie mocy obliczeniowej podczas aktualizacji

Case study 3 Procesy działające w tle

Pierwsze rozwiązanie Początkowo zadania były inicjowane przez cron-a

Napotkany problem Duża liczba zadań oraz rosnąca liczba klientów wymagały jednoczesnego uruchamiania coraz to większej liczby skryptów. Skutkowało to dużym, skokowym zużyciem zasobów.

Zastosowane rozwiązanie Daemons

Zalety Daemonów Obsługa nieukończonych zadań Brak konieczności czekania całej minuty do wykonania następnego zadania

Zalety Daemonów Zarządzanie wieloma zadaniami w jednym czasie Obsługa intentów

Przykładowe kategorie zadań System mailingowy System SMS Marketing automation

Przykładowe kategorie zadań Komunikacja z portalami społecznościowymi Synchronizacja z systemami zewnętrznymi Procesy związane z analizą danych

Opis rozwiązania Jeden proces do zarządzania zadaniami Każdy daemon posiada swój grafik z definicjami zadań Kolejkowanie zadań z wykorzystaniem IPC

Opis rozwiązania Rejestracja zadań (aktywności daemonów) Niezależna obsługa daemonów z wykorzystaniem narzędzia do ich monitoringu Obsługa intentów

Rezultaty Optymalizacja wykorzystania zużycia zasobów Jednoczesna realizacja wielu zadań Wywoływanie dowolnej akcji na żądanie

Czas na pytania