Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Unikalne narzędzie do aranżacji wnętrz
Advertisements

Blog Wirtualny pamiętnik Dziennikarstwo XXI wieku.
Jak zrobić dobrą i ciekawą relację i… wygrać konkurs!
opracowała Justyna Tokarz
Dr Paweł Laidler, IAiSP UJ
Działalność Biblioteki Szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
KAROLWÓJCIK Google Gadżety Kurs do wyboru budowa serwisów www.
Praca na konkurs sejm dzieci i młodzieży.
FASHION I.T. Biznes zaczyna się od stworzenia potrzeby.
Badanie potrzeb dzieci i młodzieży w środowisku lokalnym
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
SurfSafe Polskie usługi bezpieczeństwa treści internetowych klasy operatorskiej Grzegorz Wróbel, Michał Przytulski.
Autor: Justyna Radomska
Witaj. Zapraszamy Ciebie do zapoznania się z przewodnikiem, który pokaże jak założyć konto oraz w jaki sposób można korzystać z usług w serwisie iplay.pl.
Legalne czy nie? Za samo ściąganie plików z internetu do więzienia nie wsadzą. Tak twierdzą prawnicy, policja, a nawet przedstawiciele organizacji broniących.
„BEZPIECZNY INTERNET”
LICENCJE.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
Wykonywanie kopii bezpieczeństwa danych
Koło wolontariatu działające przy Gimnazjum w Czarnym Borze Podziel się swoim talentem.
Laborka.wp.pl / opiwo.com / Piotr Gabryjeluk / 28 lutego 2008 Czym jest opiwo.com Projekt serwisu internetowego, który umożliwia spisywanie zakładów w.
Dr Paweł Laidler, IAiSP UJ
MEDIA TRENDY 2010 TurboDymoMan zawstydza w Internecie Tomasz Broda, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji w Internecie Polkomtel SA Mariusz Majewski, Dyrektor.
Jak zrobić dobrą i ciekawą relację i… wygrać konkurs!
Muzyka Adrianna Świniarska.
Korzystając z materiałów kopiowanych z Internetu, zawsze podajemy ich źródło oraz autora.
Bezpieczeństwo dzieci w internecie: 4 rzeczy, które może zrobić rodzic MODUŁ 6 B PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, KWIECIEŃ 2014 Przygotowano na podstawie informacji.
Tworzenie ankiet online
W ramach „Sejmu Dzieci i Młodzieży”. Plan debaty: 1.Powitanie i przedstawienie gości. 2.Wprowadzenie i przedstawienie głównego tematu debaty. 3.Przedstawienie.
Jak projektujemy prezentację multimedialną?
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
Komiks dokumentujący wydarzenia podczas wycieczki do Nadwarciańskiego Parku Krajobrazowego.
Swiat młodych ludzi wieku lat Koncepcji promocji marki w internecie Pomysły na rolę SKITTLES na imprezach SKITTLES i samorealizacja młodzieży Zyski.
Rozwijająca się technologia powoduje, że młodzi ludzie prowadzą coraz wygodniejszy tryb życia. W sferze interakcji społecznych ludzie starają ograniczyć.
SPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGO.
Kawa na ławę o prawie autorskim
Debata szkolna 6 grudnia 2012 r. 6 grudnia 2012 r.
Jak stworzyć kodeks 2.0? Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Dodawanie klipów i tekstu do projektu Ścieżka video i obrazów Ścieżka dźwięku – muzyka, efekty Tryb wyświetlania.
Zarabiaj z ContentStream, czyli produkty content marketingowe dla Wydawców Jak Wydawcy mogą zarabiać na serwisie dzięki budżetom content marketingowym?
HISTORIA Ludzie od dawnych czasów próbowali się ze sobą porozumiewać. Nauczyli oni się komunikować ze sobą za pomocą przeróżnych środków: od wyrazu twarzy,
Metody komunikacji.
AKDADEMIA MŁODEGO DJ’A
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Zasada 1 Ucz i ucz się z TIK. Jak sensownie wykorzystać TIK w szkole i w domu dla uczenia się?
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Biblioteka szkolna we współczesnym świecie
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
SYSTEM EDUKACYJNY DO PRZEDMIOTU MUZYKA KOMPUTEROWA Dyplomant: Mateusz Prokop Nr albumu: 3221 Promotor: prof. zw., dr hab. inż., dr n.e. Franciszek Marecki.
Systemy operacyjne W projekcie brali udział Rabiniak Mateusz, Marek Mycek Damian Kostecki, Piotr Dojlido.
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
Northwind Traders Kim jesteśmy Podtytuł broszury lub dewiza firmy
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Innowacja w planowaniu mediów
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
M&M’s robią karierę jako emotikonki na Gadu-Gadu i zachęcają do przesyłania świątecznych pozdrowień Innowacyjne wykorzystanie mediów interaktywnych.
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
HOOP - Dzień Przytulania
Okno na Hooptymistyczny świat
Łaciate krowy w mieście
NESCAFE Budzik w iPhone
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
Blogosfera.
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych
Mądrze, grzecznie i bezpiecznie korzystam z Internetu.
Educational Technology Today - Bell Teacher Training 2017
Zapis prezentacji:

Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych

WYZWANIE Pokazać młodym imprezowiczom, że Nic Nac’s to świetna przekąska na imprezę Konkurencja ogromna: wszelkie słone przekąski, w chipsy Kim są młodzi imprezowicze? 16-29 lat, z miast Przekąski kupują, gdy robią imprezy w domu… …a impreza w domu nie obejdzie się bez muzyki =

WYZWANIE 1b NicNac’s to orzeszki w chrupiącej otoczce. Musieliśmy pokazać młodym imprezowiczom, że jest to świetna przekąska na imprezę. Oznaczało to, że zmierzyć trzeba się z całą kategorią przekąsek tego typu, z silną grupą marek chipsów na czele. Młodzi ludzie z miast, którzy stanowili grupę docelową, kupują przekąski samodzielnie gdy organizują imprezę w domu lub idą na imprezę domową do znajomego. Impreza dla nich to obowiązkowo dobra muzyka, która towarzyszy zabawie.

SPOSTRZEŻENIE I POMYSŁ Na naprawdę „profesjonalnych” imprezach ludzie bawią się przy muzyce przez DJ’ów… …i wielu z nich marzy, by samemu tworzyć takie miksy Dla nich wymyślamy mikser muzyczny Nic Nac’s Umożliwia tworzyć muzykę Pozwala dzielić się nią z innymi 

SPOSTRZEŻENIE I POMYSŁ 2b Młodzi ludzie znają się na muzyce, gdyż na profesjonalnie zorganizowanych imprezach słyszą jak muzykę miksują DJe. Wielu młodych ludzi marzy o tym, by móc takie miksy tworzyć samemu. Dla nich wymyśliliśmy muzyczny mikser Nic Nac’s, który pozwalał nawet zupełnym laikom stworzyć muzykę na imprezę i podzielić się nią z innymi.

WYKONANIE Projekt ze społecznością MojaGeneracja.pl – ważną witryną grupy celowej 2 mln użytkowników miesięcznie Konkurs na tworzenie muzyki Mixer muzyczny dla każdego Komponowanie utworów z gotowych dźwięków Link do mix’u stworzonego przez użytkownika pojawia się na jego profilu w społeczności Ścieżki muzyczne Efekty specjalne

WYKONANIE 3b Projekt umieściliśmy na MojaGeneracja.pl, w której korzysta 2 mln młodych ludzi miesięcznie. Mikser online pozwalał na tworzenie muzyki z gotowych elementów, jak rytmy, melodie, dźwięki dodatkowe. Po stworzeniu miksu, na profilu jego autora w MojaGeneracja.pl od razu pojawiała się informacja o tym fakcie i link umożliwiający innym odsłuchanie miksu i zagłosowanie na niego w konkursie.

JAK WYBRAĆ NAJLEPSZE MIXY? Co można zrobić z mix’em, który się spodoba? Dać dobrą ocenę Pobrać na dysk twardy i wykorzystać na imprezie Pobrać na komórkę jako dzwonek Wygrywają mixy o najwyższych ocenach, jak i te najchętniej pobierane na komórkę

JAK WYBRAĆ NAJLEPSZE MIXY? 4b Gdy komuś podobał się miks muzyczny, mógł wystawić mu ocenę, pobrać w postaci pliku na dysk twardy do wykorzystania na imprezie lub pobrać jak dzwonek na telefon komórkowy. W ten sposób dźwiękowe treści produkowane przez użytkowników zaczęły krążyć po sieci. Aby zmotywować ludzi do dzielenia się swoimi miksami, nagradzaliśmy upominkami nie tylko miksy najwyżej ocenione, ale też najczęściej pobierane z serwisu.

EFEKTY 4 948 DJ’ów-amatorów stworzyło własne mix’y 14 224 mix’ów pobrano na twardy dysk 13 678 pobrań mix’ów na komórki Znajomość marki wśród użytkowników MojaGeneracja.pl wzrosła o 16% Największe wzrosty w grupie 15-29 lat – pomysł kampanii wyraźnie „wpasował się” w ich styl życia

EFEKTY 5b W wyniku kampanii prawie 5 tysięcy DJów-amatorów stworzyło własną muzykę i podzieliło się nią z innymi. Ponad 14 000 utworów pobrano na twardy dysk, a prawe 14 000 kolejnych pobranych zostało na komórkę. Ankieta przeprowadzona na MojaGeneracja.pl potwierdziła, że akcja została zauważona i to przez tych ludzi, na których nam zależało. Wzrosła znajomość marki, przy czym największy wzrost świadomości marki nastąpił w grupie młodych ludzi w wieku 15-29 lat.

CO WYRÓŻNIA TĄ KAMPANIĘ? Dopasowanie mechaniki do potrzeb grupy celowej (tworzenie muzyki) Naturalna dla młodych ludzi mechanika dzielenia się treścią muzyczną Pobranie MP3 na dysk twardy Pobranie na komórkę Reklama dostarczając rozrywkę

CO WYRÓŻNIA TĄ KAMPANIĘ? 6b Kampania Nic Nac’s wyróżniała się świetnym dopasowaniem tematu i mechaniki konkursu do potrzeb grupy celowej i samej marki. Wykorzystaliśmy naturalną wśród młodych ludzi fascynację muzyką i jej tworzeniem oraz fakt, że treściami audio dzielą się oni ze sobą poprzez internet i komórki. W ten sposób akcja, która była reklamą, dostarczała młodym imprezowiczom poszukiwanej przez nich rozrywki.