„Nie ma większego bogactwa w narodzie nad światłych obywateli.”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Chmielnik, dnia 9 grudnia 2012 roku. Projekt realizowany przez Fundację Edukacyjną 4H w Polsce w 12 gminach w 4 województwach: Warmińsko - mazurskiego.
Advertisements

Podsumowanie sesji „Aktywne wspólnoty lokalne”
Jan Paweł II PRZYJACIEL MŁODZIEŻY.
ZIELONA SZKOŁA SOLINA - JAWOR CZERWCA 2007.
„O jutrze masz wiedzieć jedynie to, że Opatrzność Boża wstanie dla ciebie wcześniej niż słońce.” O. Lacordaire.
„Wy jesteście solą dla ziemi…
Warsztaty w gimnazjum były prowadzone przez osoby z Centrum Myśli Jana Pawła II. W grupach rozważaliśmy nad najważniejszymi wydarzeniami z historii.
W dwunastu edycjach konkursu, jakie odbyły się do 2013 roku udział wzięło 64 uczniów naszej szkoły: - 18 otrzymało z rąk Prezydenta Miasta Gdyni.
26 kwietnia 2010 „Jakie działanie szkolne i lokalne są warte zrealizowania przez samorząd uczniowski – nasze pomysły i praktyki” XVI Sesja Sejmu Dzieci.
Prezentacja multimedialna
Magdalena Zaborska kl. III, 16 lat Opiekun: Agata Rekiel Gimnazjum im. Jana Pawła II w Mętowie adres: Mętów 124, Lublin 6 tel./fax. (81)
V GALA „ZŁOTA SOWA” 2013 POWIATU TRZEBNICKIEGO
XIX sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Transport-jak się poruszasz? Debatę przygotował SU I Liceum Ogólnokształcącego im. Stanisława Dubois.
Razem włączmy się w działania wolontariatu!. Wolontariat? Dlaczego? Wolontariat. Wielu o nim wie, każdy słyszał o akcjach i działaniach w ramach wolontariatu,
Debata Szkolne instytucje demokratyczne i ich funkcjonowanie, a także udział uczniów we współdecydowaniu o szkolnych sprawach.
„Musicie być mocni mocą miłości, która jest potężniejsza niż śmierć...” Jan Paweł II.
Jan Paweł II WIELKI.
,, MŁODZI AKTYWNI? CO ZROBIĆ, ŻEBY MŁODZIEŻ BRAŁA UDZIAŁ W WYBORACH I ŻYCIU SPOŁECZNYM? W RAMACH REKRUTACJI DO XX SESJI SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY, KTÓRA.
Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wypływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji? Natalia Barcz, Martyna Doziwska r.
Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Frekwencja w wyborach do Parlamentu Europejskiego w 2004 i 2009 roku w obrębie kęckiej komisji wyborczej. Frekwencja w głosowaniu do Parlamentu.
Swoją barkę pozostawiam na brzegu, razem z Tobą nowy zacznę dziś łów
Angażować się w życie społeczne? TAK czy NIE. Nie tylko wybory, Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
Dlaczego ten temat jest ważny?
Światowe Dni Młodzieży
WYBÓR PATRONA SZKOŁY. Pierwszy papież Polak Karol Wojtyła urodził się 18 maja 1920 r. w Wadowicach, zm. 2 kwietnia 2005 r. w Watykanie 16 października.
Projekt XX sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży – W drogę do samorządności.
Młodzi aktywni? Co zrobić żeby młodzież brała udział w wyborach?
XX SESJA DO SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY. Nie ma nie-polityki. Wszystko jest polityką. Thomas Mann.
„Młodzi a polityka” Statystyki z ankiet
„Nie tylko wybory-jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?”
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby prudnicka młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Gimnazjum nr 4 im. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Tychach w projekcie „SEJM DZIECI I MŁODZIEŻY”
Technikum Leśne im. Adama Loreta w Tucholi MŁODZI AKTYWNI ? CO ZROBIĆ, ŻEBY MŁODZIEŻ BRAŁA UDZIAŁ.
Młodzi aktywni? Co zrobić żeby młodzież koźmińska brała udział w wyborach i życiu społecznym.
Jan Paweł II - Papież Wolności
DEBATA: „MŁODZI AKTYWNI? – CO ZROBIĆ, ŻEBY MŁODZIEŻ BRAŁA UDZIAŁ W WYBORACH I ŻYCIU SPOŁECZNYM?
„Nie tylko wybory-jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?”
Witamy w Centrum Użyteczności Publicznej
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? Projekt: Jan Tomasz Borkowski; Jakub Kowalik.
Krótkie streszczenie naszych przygotowań
Zadanie rekrutacyjne na XX sesję Sejmu Dzieci i Młodzieży.
Młodzi aktywni. Czy to możliwe ?. Sondaż Czy interesujesz sie tym co sie wokół ciebie dzieje ?
Lokalny Ekorozwój Debata Gimnazjum nr
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? Gimnazjum nr 67 im ks. prof. Józefa Tischnera Centrum Edukacji Obywatelskiej.
XX SESJA SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY „Młodzi aktywni?... … czyli co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?”
" Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?".
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
„DZISIEJSZA SZKOŁA JEST PROEKOLOGICZNA”
„Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?”
Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Natalia Insadowska Paulina Matysiak Spacer badawczy Kandydatki na posłanki na XXI sesję Sejmu Dzieci i Młodzieży.
Partycypacja młodzieży Barbara Zwierzyńska-Doskocz.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Co zrobić, aby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
WOLONTARIAT.
DEBATA w ramach programu CEO i Kancelarii Sejmu RP XX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Temat: Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach.
 Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Debata Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Tematy do wypracowania propozycji i wniosków. 1. Co można zrobić, by młodzi chętniej się angażowali się w życie społeczne? W czym leży problem? Jakie.
Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
{ DEBATA wprowadzenie XX Sejm Dzieci i Młodzieży.
Polskie Stronnictwo Ludowe Listy kandydatów na posłów i senatorów 29 sierpnia 2015 r.
Z podziękowaniem od MIVA Polska: W imieniu MIVA Polska składam na ręce Księdza Proboszcza podziękowanie za ofiary na środki transportu dla misjonarzy,
„Tydzień / Miesiąc Bibliotek w obiektywie” Wojewódzki Konkurs Fotograficzny dla Nauczycieli Bibliotekarzy 2015 pod patronatem Pani mgr Jadwigi Aleksandry.
Pielgrzymowanie "Kościoła młodych" rozpoczęło się zaproszeniem, jakie w roku 1984 Ojciec Święty Jan Paweł II skierował do różnych stanów Kościoła z okazji.
KLASA OBYWATELSKA Miejskie Gimnazjum Nr 3
Projekt Gimnazjalny Ocena sprawności fizycznej chłopców klas I Publicznego Gimnazjum im. Jana Pawła II w Zarzeczu na podstawie wyników sprawności fizycznej.
Jesteśmy uczniami Publicznego Gimnazjum nr 2 w Łomży im. Jana Pawła II . Po przyjęciu propozycji od Pani Zofii Rusiłowicz – Kleczyńskiej o możliwości.
Matematyka na Festiwalu Nauki
Zapis prezentacji:

„Nie ma większego bogactwa w narodzie nad światłych obywateli.” „Wy jesteście przyszłością świata!” Jan Paweł II „Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?” ___________ XX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży

PODZIĘKOWANIA Składamy serdeczne podziękowania wszystkim przybyłym na dzisiejszą debatę gościom. P. Zbigniewowi Karcińskiemu, P. Wiesławowi Wójcikowi, P. Włodzimierzowi Stachoniowi, P. Grzegorzowi Kierońskiemu, Adrianie Szafraniec, Karolinie Pękali, Ewie Ryndak oraz Joannie Sarkowicz Szczególne wyrazy wdzięczności składamy na ręce: P. mgr Jolanty Reczkowskiej P. Pawła Hołdy Jakuba Oślizło