Alfabet w obrazkach.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dokument HTML jest zwykłym
Advertisements

CIĄGI.
Środki dydaktyczne w edukacji wczesnoszkolnej
sześcian, prostopadłościan, graniastosłup i ostrosłup
Abecadło Prezentacja opracowana przez Agatę Łaszkiewicz.
Damian Urbańczyk PHP Data i czas.
Z rozsypanki wybierz tylko sylaby. Wypisz je u dołu strony.
kret – krem mrówka – krówka waga – waza babka – żabka maska – miska
Ortograficzne zabawy ó - u h - ch ż - rz Opracowała: Renata Gerlach.
Z zajęć korzystają uczniowie klas I – III ze specyficznymi trudnościami w nauce. Pracują w grupach 2,3,4,5 osobowych. Część zajęć prowadzona jest w sali.
Jednomiany i sumy algebraiczne
SCENARIUSZ ZAJĘĆ DLA DZIECI 5- 6 LETNICH Akademia Czystych Rąk Opracowała Joanna Broniarz Szkoła Podstawowa nr 1 w Legnicy.
Jednomiany i sumy algebraiczne
GLOTTODYDAKTYKA Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im
Rozłóż wielomiany na czynniki metodą grupowania wyrazów oraz z wykorzystaniem wzorów skróconego mnożenia.
Z cyklu …ludzie listy piszą...
ROZWÓJ RUCHOWY PRZEDSZKOLAKA
Kształtowanie świadomości fonologicznej w początkowej nauce czytania i pisania […] Postępowanie wychowawcze dla każdego dziecka zaczyna się tam, gdzie.
DZIECIĘCE OŚRODKI ZAINTERESOWAŃ PIERWSZY OŚRODEK ZAINTERESOWAŃ Sprzyja rozwijaniu wszystkich inteligencji, a szczególnie inteligencji: językowej,
Barbara Mokrosz Przedszkole Tworków.
Aby próg szkolny dziecko przekroczyło w miarę spokojnie, bez stresu, należy je do tego przygotować: -nigdy nie wolno straszyć dziecka szkołą, nauczycielami,
Apetyt na zdrowie Multimedialna książka kulinarna
Bezbłędne przepisywanie zdania-z.2
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Analizator słuchowy to:
Adresowanie w sieci komputerowej
Krótki ogon, długie uszy- nie ma go w przedszkolu
Co z tego wynika? cz. I.
Jak wspomagać pierwszoklasistę w nauce czytania i pisania
Ćwicz CorelDraw.
Wczesne wspomaganie rozwoju mowy
„Śniadanie daje moc” Nasze zdrowe śniadanie I-IIIA i I-VIB Zespoły edukacyjno-terapeutyczne Szkoła Podstawowa nr 3 w Ośrodku Szkolno- Wychowawczym w Węgorzewie.
Współczynnik spokrewnienia addytywnego
sześcian, prostopadłościan, graniastosłup i ostrosłup
„Zajęcia z metod i technik uczenia się” 1.
Jan Uphagen – historyk, bibliofil, rajca
Owoce.
Typy danych, klucz podstawowy, klucz obcy
Nauka czytania metodą fonetyczno –literowa - barwną B. Rocławskiego
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
ZADANIE ILUSTRUJĄCE ELEMENT WIEDZY KRAJOZNAWCZEJ
Klasa II – liceum i technikum – zakres podstawowy
Dziedziczenie Wykład 7 Dziedziczenie sekwencyjne
Rzuty prostokątne.
Zwierzęta bestoj.
Pismo techniczne.
Tajemnicze pismo Potrzebne: Działanie
Współczesny układ okresowy pierwiastków chemicznych (u.o.p. chem.)
Podstawowe mechanizmy dziedziczenia cech Współdziałanie niealleliczne
TANGRAMY.
Jednomiany. Sumy algebraiczne. Redukcja wyrazów podobnych. Opracowanie Joanna Szymańska.
Witaminki! Witaminki! Mieszkają w środku owoca i jarzynki.
TECHNOLOGIE MIKROELEKTRONICZNE Dr inż. Krzysztof Waczyński, Instytut Elektroniki, Politechnika Śląska, Akademicka 16, Gliwice (
Techniki efektywnego uczenia się
352.Przez nieruchomy blok o promieniu R=0,2m i masie m=5kg przerzucono taśmę, do końców której przymocowano masy: m 1 =4kg i m 2 =6kg. Znajdź przyspieszenie.
Wyrażenia algebraiczne
FONETYKA.
Świat według Brzechwy- twórczość
Szereg syczący dalej.
„Podchwytliwa matematyka” Scenariusz multimedialny nr 8/II.
Przemiany jądrowe sztuczne
Np. Powiedz, o czym myślę: Stoją przy drogach na długich nogach wcale nie ptaki. Nauczyć mogą, jak jeździć drogą, drogowe
Tt. ooo 3.
Wykonała: Aleksandra Grzywacz
JAK DBAĆ O WZROK SWOJEGO DZIECKA
GLOTTODYDAKTYKA.
3. Sposób działania transformatora.
„ZŁOTY PODZIAŁ” złota proporcja mówi nam, że stosunek całego odcinka (a+b) do jego dłuższej części (a) jest taki sam, jak stosunek dłuższej części odcinka.
Jednomany.
Jaką drogę przebywa BANAN
Zapis prezentacji:

Alfabet w obrazkach

Alfabet w obrazkach Prezentacja multimedialna ilustrująca alfabet: litery i odpowiadające im obrazki. Zadaniem dziecka jest nazywanie kolejnych obrazków, wskazywanie i odliczanie samogłosek w wyrazach. Podczas zabawy można jednocześnie wykorzystać alfabet ruchomy (np. Klocki Logo) do układania wyrazów według wybranych wzorów. Materiał obrazkowy jest uporządkowany alfabetycznie. Materiał obrazkowo-wyrazowy został wybrany tak, by w nazwie prezentowanego obrazka zawsze występowała litera początkowa (w nagłosie), np. „B” – but, „M” – małpa, „W” – walizka, itd. Prezentację opracowała Marzena Mieszkowicz

Aa ananas

Aa armata

Bb banan

Bb but

Cc cytryny

Cc cukierek

Dd dom

Ee ekierka

Ff fotel

Ff farby

Gg globus

Hh hak

Ii igła

Jj jajka

Jj jabłko

Kk kot

Kk koń

Ll lala

Ll latawiec

Mm małpa

Nn narty

Oo okno

Pp papuga

Pp piłka

Rr ryba

Ss statek

Ss słoń

Tt tygrys

Uu ubrania

Ww walizka

Ww wazon

Zz zebra

Zz zegarek

Żż żaba

Opracowanie Marzena Mieszkowicz 2005 r. pobranoz: http://odn-plock.edu.pl/prv/logopeda/