Pogoda w Mławie 09.01.2014r..

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zmiany klimatyczne i ich skutki
Advertisements

>>MoJa SzKoŁa I Ja<<
Sytuacja synoptyczna: Front okluzji związany z niżem znad północnej Danii przemieszcza się na E. Zachmurzenie: 4-7/8 Cu Sc , miejscami 4-6/8.
Wybierz pytanie
Väder- och Klimatförändringar
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
PROJEKTY W SP 15 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
Pogoda – wierny towarzysz podróży? Koło 80 dni dookoła świata PSSP, Basia Dmochowska, 04/11/2011 Zdjęcia oraz informacje do prezentacji zostały częściowo.
TATRY-krajobraz wysokogórski
CIŚNIENIE ATMOSFERYCZNE
„Zero” tolerancji dla przemocy
„Uczeń z klasą” – Badam świat
Murowana Goślina Czy jeździmy bezpiecznie? Na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród mieszkańców gminy podczas MTB Maraton Murowana Goślina (117 ankiet)
Dziewczyny i Chłopaki z naszej "Niepokonanej Paki" V "c"
Propozycje tematów prac magisterskich
Zdjęcie oryginalne Zdjęcie po modyfikacji Zdjęcie oryginalne Zdjęcie po modyfikacji.
KLIMAT TATR Meteorologia Nauka zajmująca się badaniem zjawisk fizycznych i procesów zachodzących w atmosferze, szczególnie w jej niższej warstwie – troposferze.
UCIEKAJĄCE CIEPŁO „DETEKTYWI” NA TROPIE
Warstwy atmosfery.
Bytomskie przedwiośnie
Pogoda w Bytomiu r. Obserwacje i zapis danych: Daria Kula
Stacja Hydrologiczno Meteorologiczna w Mikołajkach 28 listopad 2009
Pogoda w Mławie r.. Skąd wieje wiatr ? Tego dnia wiał wiatr południowy.
Pytanie kluczowe: Dlaczego pogoda jest zawsze? ? ?
PROJEKT POGODA JEST ZAWSZE
Badanie termoizolacji szkoły
Szkoła w Łęgu Starościńskim
Kodeks 2.0 „Szkoła z klasą 2.0” ma na celu wprowadzenie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno - komunikacyjnych w edukacji.
Sytuacja synoptyczna: Rejon pod wpływem chłodnego frontu atmosferycznego przemieszczającego się na E. Zachmurzenie: 7-4/8 Cu Sc , później
GLEBY I KLIMAT CZERLEJNA
Telefony – Nie? Dlaczego?
Chmury Zbiór drobnych kropelek wody lub kryształków lodu, unoszących się na pewnej wysokości nad powierzchnią ziemi. Są one produktem kondensacji pary.
EPIZODY LATA Uczucie wolności podczas wakacji potęguje spojrzenie w takie właśnie niebo. I nie trzeba wstawać wcześnie, i nie trzeba iść do szkoły...
Projekt w Szkole z Klasą 2.0.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO Podnoszenie kompetencji uczniowskich w dziedzinie nauk.
15.Lecące jednakowo względem powietrza dwa gołębie wystartowały naprzeciw siebie z miast A i B odległych o 100km i spotkały się po czasie 3h w mieście.
Opracowała Julia Klatt
„PRZYJACIEL LASU” Każdy z nas ma przyjaciela, Który dba, szanuje, wspiera, A las też przyjaciół ma, Każdy z nich o niego dba, Jeden sprząta w nim wytrwale,
Klasa I c wychowawca: Dominika Szulęcka.  Baran Michał Dorawa Dorota +  Bielecka Monika + Bylewska Monika +  Błaszkowska Anna + Kustra Marta +  Bylewski.
ŹRÓDłA ENERGII Prezentacja wykonana na zajęciach informatycznych przez uczniów klas 0-III w ramach projektu SMS.
Przyroda budzi się do życia…
„Bez zaskoczenia czyli jak prognozować pogodę”
Obserwacje oraz modelowanie natężenia promieniowania słonecznego dochodzącego do powierzchni ziemi. dr Krzysztof Markowicz Instytut Geofizyki, Uniwersytet.
Podsumowanie programu Młodzi Aktywiści Prezydencji.
Meteorologia doświadczalna Wykład 1
GLOBE dr Krzysztof Markowicz Koordynator badań atmosferycznych w Polsce.
Spotkanie z termometrem
„Mali konstruktorzy i poligloci”
SPORT W SZKOLE 2014/2015.
Szkoła z Klasą 2.0 Gimnazjum Miejskie nr 1. Kodeks W naszej szkole w trakcie długich przerw udostępnione są komputery z dostępem do Internetu w.
Prezentacja sprawdzalności pogody w Wejherowie Autor: Natalia Wasilka, Dane zebrane przez uczniów klasy 4b i 4d.
Listopadowa mapa pogody Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Kuba Hajdel kl. I „e” METEOROLOG I JEGO PRACA. Meteorolog Osoba, która zajmuje się zbieraniem danych pogodowych i przygotowaniem informacji o nadchodzącej.
Składniki pogody.
PODSUMOWANIE ŚRÓDROCZNE 2013/2014 SZKOŁA PODSTAWOWA.
TYLE ELEKTROŚMIECI ZEBRALIŚMY  Zbieramy elektrośmieci ponieważ zawierają liczne substancje szkodliwe oraz trujące, które po wydostaniu się z uszkodzonego.
Badania gleby Warsztaty początkowe dla nauczycieli, 24 października 2015 r. w P o l s c e Badania atmosferyczne w programie GLOBE Krajowy Koordynator Programu,
20 LUTY 2016 GIMNAZJUM NR UCZ I UCZ SIĘ Z TIK – WYKORZYSTUJEMY TECHNOLOGIĘ NA LEKCJACH 2. PRZESTRZEGAMY ZASAD NETYKIETY 3. RESPEKTUJEMY PRAWA AUTORSKIE.
PROJEKT EDUKACYJNY KLAS II
25 maja 2011 roku słonecznie temperatura rano: 17oC
POGODA I JEJ SKŁADNIKI.
im. Mieszka I w Białymstoku
doświadczenia drogą do wiedzy"
E-learning GEOGRAFIA Opracowanie: Arkadiusz Dera
Na jesienną niepogodę mamy prace kolorowe!
REGULAMIN KORZYSTANIA Z INTERNETU
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Uroczystość otwarcia Pracowni Promocji Odnawialnych Źródeł Energii
Projekt z ZUS Dlaczego ubezpieczenia są ważne?
im. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW
Zapis prezentacji:

Pogoda w Mławie 09.01.2014r.

Tego dnia wiał wiatr południowy. Skąd wieje wiatr ? Tego dnia wiał wiatr południowy.

Nasz termometr wskazywał 8°C

Deszczomierz wskazywał brak opadów

Mierzymy ciśnienie – 1009 hPa

Wilgotność powietrza – 54%

Przebłyski słońca zza wielu chmur, które pokrywały całe niebo.

Stacja pogody w naszej sali przyrodniczej W sali również odczytujemy informacje o pogodzie

Źródła Materiały własne: zdjęcia wykonano przy ZPO nr 3 Szkoła Podstawowa nr 7 w Mławie 9.01.2014 roku, stacja pogody Eduscience. Autorzy zdjęć to uczniowie klasy IV d: Paulina Gadomska, Maciej Mizerski, Kacper Rózicki, Dawid Tejs. Autorzy prezentacji: P.Gadomska, K.Rózicki, pomagał Jakub Rybicki (Vb)