PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
{Instytut Adama Mickiewicza}
Advertisements

Warszawa - Berlin - Wiedeń – Barcelona Sp. z o. o
Strategia kampanii w Internecie dla Fundacji Dzieci Niczyje
Nowy serwis Gazety Lubuskiej Strefa Biznesu – regionalny serwis gospodarczy.
Generujemy efekty Działania na portalu Facebook produkcja advergames.
Tworzymy kanały tematyczne odnoszące się do różnych dziedzin życia:
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
Badanie potrzeb dzieci i młodzieży w środowisku lokalnym
W O L N T A R I.
Biblioteka jako trzecie miejsce
Interactive Marketing Partner marketing
Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Komercyjne wykorzystanie mechanizmów z gier komputerowych w marketingu
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
Łomianki w XXI wieku Wirtualna Gmina - koncepcja budowy lokalnej społeczności informacyjnej na miarę XXI wieku.
Oferta czystość na wyciągnięcie ręki.
Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie. Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
MEDIA TRENDY 2010 TurboDymoMan zawstydza w Internecie Tomasz Broda, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji w Internecie Polkomtel SA Mariusz Majewski, Dyrektor.
Bezpieczny internet.
Agnieszka Jaroma i Patrycja Marczyk kl. I B. Młodzież najczęściej wybiera sieć Orange.
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Podział i funkcje mass mediów
Zasady bezpiecznego korzystania z internetu
NINIEJSZA PREZENTACJA POWINNA BYĆ ROZUMIANA JAKO RODZAJ WIZJI I POTENCJALNEGO ROZWOJU RYNKU W POLSCE, A NIE JAKO KONKRETNE OCZEKIWANIA NADAWCY!
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
Hmarjak.zut.edu.pl Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny Dr inż. Henryk Marjak ANALIZA WYKORZYSTANIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH JAKO INNOWACYJNEGO.
SPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGO.
Jakimi widzami są członkowie naszej grupy docelowej? Oglądają seriale w wolnym czasie Oglądają wybrane seriale Angażują się w serial z emocjonalnie Utożsamiają.
HISTORIA Ludzie od dawnych czasów próbowali się ze sobą porozumiewać. Nauczyli oni się komunikować ze sobą za pomocą przeróżnych środków: od wyrazu twarzy,
Użycie języka w procesie porozumiewania się. GEST to dowolny ruch wykonywany przez kogoś świadomie lub nie. MIMIKA to ruchy mięśni twarzy wyrażające.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Zarządzanie partnerstwem z wykorzystaniem zasad dotyczących współpracy w zespołach wirtualnych/ rozproszonych. Włodawski Obszar Funkcjonalny Gmina Miejska.
Biblioteka szkolna we współczesnym świecie
CZY ROZMAWIASZ Z RODZICAMI O TYM CO ROBISZ W INTERNECIE (NA JAKIE STRONY WCHODZISZ, Z KIM SIĘ KONTAKTUJESZ)?
W świecie bezpiecznego internetu
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Oferta współpracy. USSports.pl – kim jesteśmy Jesteśmy grupą pasjonatów sportów amerykańskich. Kręci nas futbol amerykański, baseball, koszykówka, hokej.
Innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy celowej
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Pantene Aqua Light INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TRESCI VIDEO
Innowacja w planowaniu mediów
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
M&M’s robią karierę jako emotikonki na Gadu-Gadu i zachęcają do przesyłania świątecznych pozdrowień Innowacyjne wykorzystanie mediów interaktywnych.
Zgłoszenie do konkursu Employer Branding Excellence Awards/2017
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
czyli czas wolny przed i po lekcjach…
HOOP - Dzień Przytulania
Dzień Bezpiecznego Internetu
Wizerunek jako forma komunikacji publicznej
ChupaChuck – wyluzuj! Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych.
Launch Skody Yeti – Sukces masz w naturze Odwaga w planowaniu mediów
Discreet Beyonce Przełamywanie schematów komunikacyjnych w danej kategorii produktowej.
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
Okno na Hooptymistyczny świat
Kategoria:ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
NESCAFE Budzik w iPhone
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych.
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych
FIRMA ……………………………..…..
MARKETING INTERNETOWY
Zapis prezentacji:

PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych

1A Założenia kampanii - Nowy bohater, nowa taryfa Benefit oferty Komunikacja

1B Założenia kampanii - Nowy bohater, nowa taryfa Naszym głównym zadaniem było wprowadzenie do świadomości użytkowników „PiszMów Dobowego” jako nowego bohatera, komunikującego nową taryfę. Kluczowe było zbudowanie silnej marki, z wysoką świadomością głównego benefitu, czyli możliwość komunikacji bez ograniczeń, nie tylko poprzez rozmowy i SMSy, ale także poprzez dostęp do Internetu w telefonie . Zależało nam innowacyjnym wykorzystaniu Internetu tak, aby komunikacja oferty odbyła się w naturalnym, dla grupy celowej, środowisku i nie była odbierana jako intruzywna reklama.

2A Do kogo trafiamy? Grupa docelowa. Kim są? CO ROBIĄ? młodzi spontaniczni mają własne zdanie robią to co lubią, czują autentyczni reklamoodporni wyluzowani MUZYKA ZNAJOMI CZAS WOLNY IMPREZY SPOŁECZNOŚCI INTERNET SMSY HOBBY otwarci kreatywni SPORT z humorem

2B Do kogo trafiamy? Grupa docelowa. Celem kampanii było dotarcie do młodych ludzi, którzy odchodzą od konsumpcji tradycyjnych mediów, spędzając gro swojego czasu w Internecie na komunikacji ze znajomymi, nawiązywaniu relacji, łączeniu się w społeczności, często związane z ich własnym hobby. Naszym zadaniem było dotrzeć do młodzieży, która powoli wyrasta ze świata nastolatków i jest nieustannie atakowana reklamą, ale uważa się za „reklamoodporną”. Grupa docelowa to grupa kreatywnych, młodych ludzi, silnie wyrażająca swoje emocje w serwisach społecznościowych i aktywnie biorąca udział w dyskusjach w wirtualnym świecie.

3A Koncepcja i cele akcji Zaangażowanie użytkownika i INTERAKCJA Z MARKĄ GRA MIEJSKA w wirtualnym świecie Dotarcie do użytkowników Internetu z grupy celowej w ich naturalnym środowisku Przekazanie za pomocą zabawy informacji o ofercie 36i6 Stworzenie społeczności wokół postaci „PiszMów Dobowego” Budowanie świadomości marki

3B Koncepcja i cele akcji Zaangażowanie i interakcje z bohaterem marki 36.6 to podstawa koncepcji, w której gra miejska została przeniesiona do Internetu. Ta innowacyjna koncepcja pozwoliła nam w nowoczesny sposób dotrzeć do grupy celowej w ich naturalnym środowisku. Tam gdzie spędzają coraz więcej czasu. Aby wyróżnić się na tle nawet niestandardowych formatów reklamowych wykorzystaliśmy BOTa Gadu-Gadu jako funkcjonalnego narzędzia do dialogu z użytkownikami. BOT „PiszMów Dobowy” prowadził zabawę i zgromadził wokół siebie społeczność marki 36.6. Gra wykorzystywała kilkanaście kanałów interaktywnej komunikacji, budując tym samym świadomość marki na wielu płaszczyznach.

4A Gra miejska w Internecie Film do obejrzenia

4B Gra miejska w Internecie Zapraszamy do obejrzenia filmu prezentującego całą akcję.

5A Co osiągnęliśmy ? 20 000 osób wzięło aktywnie udział w zabawie Ponad 5 milionów użytkowników Gadu-Gadu miało kontakt z głównym komunikatem reklamowym 25 000 osób śledziło rozgrywki na Facebooku Ponad 190 000 osób rozmawiało z BOTem Ponad 260 000 osób odwiedziło stronę konkursową Ponad 50 000 ustawionych opisów graficznych

5B Co osiągnęliśmy? Branding nowych funkcjonalności takich jak BOT, gra czy opisy graficzne oraz elementów promocyjnych kampanii zapewnił dużą rozpoznawalność marki 36.6 oraz jej nowego bohatera. 20 000 osób wzięło aktywnie udział w zabawie. Ponad 5 milionów użytkowników Gadu-Gadu miało kontakt z głównym komunikatem reklamowym. 25 000 osób śledziło rozgrywki na Facebooku. Ponad 190 000 osób rozmawiało z BOTem. Ponad 260 000 osób odwiedziło stronę konkursową. Ponad 50 000 ustawionych opisów graficznych.