Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prezentacja Konkursu TERAZ POLSKA
Advertisements

Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
Kampania wizerunkowa mBanku
Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi
Województwo pomorskie –
SIĘGNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZYŚCI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzyści dla laureata: Wybór laureatów przed targami – możliwość przeprowadzenia.
Tworzymy kanały tematyczne odnoszące się do różnych dziedzin życia:
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
„MAZURY ZA PÓŁ CENY” PRZYKŁADEM WSPOŁPRACY SIECI LOKALNEJ
Interactive Marketing Partner marketing
Koncern Bauera.
Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy
EDI NET - badania.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Kampania wizerunkowa Gmina Rewal Natchnieni Słońcem
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
MEDIA TRENDY 2010 Łaciate krowy na żywo
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
Inicjatywa studencka na miarę XXI wieku. Plan prezentacji ● 1. Czym jest BiznesZone? ● 2. Przedsięwzięcia związane z projektem ● 3. Kim są odbiorcy projektu.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Kampania Cross- Marketingowa Założenia Kampanii Cross-promocja dla batonów marki Snickers oraz usługi stremingu muzyki - Deezer Umieszczenie wewnątrz opakowań.
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Marka i jej znaczenie Michał Białek.
Akcja ma na celu kreowanie marki wśród młodych ludzi oraz zwiększenie jej konkurencyjności na rynku.
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
Swiat młodych ludzi wieku lat Koncepcji promocji marki w internecie Pomysły na rolę SKITTLES na imprezach SKITTLES i samorealizacja młodzieży Zyski.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Rozwijająca się technologia powoduje, że młodzi ludzie prowadzą coraz wygodniejszy tryb życia. W sferze interakcji społecznych ludzie starają ograniczyć.
SPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGO.
OBECNIE CAŁA POLSKA ŻYJE REKORDOWO WYSOKĄ KUMULACJĄ W NAJPOPULARNIEJSZEJ LOTERII W KRAJU. KAŻDY Z NAS LICZY NA TO, ŻE DZIŚ WIECZOREM TO ON BĘDZIE SKAKAŁ.
Oferta sponsoringu MONIN Cup Junior MONIN Cup Junior to coroczny konkurs dla młodych barmanów w wieku lat, którzy rywalizują w tworzeniu najlepszych.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
Wojciech Fedyk Tourist Consulting Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie.
1 Kampania edukacyjna „Moje konsumenckie ABC KUPUJESZ TO?” Prezentacja założeń Agnieszka Zawartko 2 marca 2006.
Strategia kreacji i promocji marki dla oferty turystycznej Pętli Żuławskiej i Zatoki Gdańskiej Część I Strategia komunikacji marki.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Need For Speed Hot Pursuit Turbo Dziewczyny
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Pantene Aqua Light INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TRESCI VIDEO
Innowacja w planowaniu mediów
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
HOOP - Dzień Przytulania
Launch Skody Yeti – Sukces masz w naturze Odwaga w planowaniu mediów
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
Okno na Hooptymistyczny świat
Kategoria:ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
NESCAFE Budzik w iPhone
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
SEGMENTACJA RYNKU.
Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych.
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
Zapis prezentacji:

Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW Hortex All Festivals Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW

1A Założenia i cele kampanii Marka: Hortex Produkt: Napoje Hortex i Hortex Fresz Grupa docelowa: młodzi, aktywni konsumenci w wieku 15-29 Cel: Zbudowanie pozytywnego emocjonalnego wizerunku marki Hortex wśród młodych ludzi Zbudowanie silnej pozycji marki Hortex w segmencie Napoje Premium

1B Założenia i cele kampanii Kampania Hortex All Festivals wpisywała się w pozycjonowanie marki Hortex, które wiąże się z realizacją pasji. W przypadku młodej grupy docelowej jedną z najbardziej powszechnych pasji jest muzyka. Promocja konsumencka oparta na muzyce wywoływała pozytywne skojarzenia z marką i wpływała na wybory zakupowe młodego konsumenta. Kampania ta wpisywała się zatem w szerszy kontekst i przyczyniała się do budowania pozycjonowania marki Hortex.

2A Wyzwanie marketingowe Brak emocjonalnego zaangażowania w markę ze strony konsumentów. Selektywna konsumpcja mediów przez grupę docelową.

2B Wyzwanie marketingowe Największym wyzwaniem było dotarcie do młodej, wymagającej grupy docelowej, która wybiórczo konsumuje media i która sama wybiera marki, z którymi się utożsamia. Dodatkowym utrudnieniem na reklamowanie produktu w tradycyjnych mediach był okres kampanii – późna wiosna i lato. Należało znaleźć atrakcyjne sposoby poinformowania konsumentów o promocji

3A Pomysł Powiązanie promocji konsumenckiej z muzyką: stworzenie promocyjnej strony internetowej www.allfestivals.pl o charakterze portalu muzycznego Muzyczne nagrody: wyjazdy i bilety na festiwale, płyty CD

3B Pomysł Powstała strona internetowa www.allfestivals.pl o charakterze portalu muzycznego, a na niej: Pełna informacja o festiwalach w Polsce i Europie (kalendarium i opisy); możliwość komentowania i recenzowania festiwali przez internautów Recenzje płyt – zatrudnieni przez Hortex studenci wybierali i recenzowali ponad 100 płyt, które były nagrodą za generowanie ciekawego kontentu na stronie Opis zasad, możliwość rejestracji uczestników, wpisywania kodów promocyjnych z opakowań Nagrody: wyjazdy z przyjaciółmi na dowolnie wybrane festiwale w Europie, bilety na festiwale w Polsce, płyty CD Elementy społecznościowe – user generated content, powiązanie strony z fan page na Facebook oraz Last.fm

4A Realizacja kampanii Akcja promocyjna ruszyła w połowie maja 2010 roku Nawiązana została współpraca z partnerami akcji, dopasowanymi do jej grupy docelowej oraz charakteru Równocześnie rozpoczęła się kampania promocyjna w mediach bardzo dobrze dopasowanych do młodej grupy

4B Realizacja kampanii Akcja Hortex All Festivals trwała od połowy maja do połowy sierpnia. Współpraca z partnerami akcji zapewniła jej odpowiednie nagłośnienie i nagrody (płyty cd, bilety do kina) Kampania promująca przeprowadzona została w mediach dopasowanych do grupy docelowej, z naciskiem na media muzyczne (TV – stacje muzyczne, Internet, Radio, Kino) Spot TV został nakręcony w „poetyce stacji muzycznych” i wykorzystano w nim przedpremierowy materiał z płyty Moniki Brodki.  Zapewniło to duży buzz wokół reklamy. Hortex All Festivals został również partnerem nowej płyty Brodki „Granda”, która w ciągu pierwszego tygodnia od premiery uzyskała status Złotej Płyty i wyśmienite recenzje.

5A Rezultaty Prawie pół miliona unikalnych użytkowników strony www.allfestivals.pl Historyczny wzrost sprzedaży Poprawa wizerunku Hortexu

5B Rezultaty Stronę www.allfestivals.pl odwiedziło niemal pół miliona unikalnych użytkowników; w konkursie rozdano blisko 3000 muzycznych nagród Około 70% badanych uznało, że „dzięki realizacji takich promocji Hortex ma szanse dotrzeć do młodych ludzi”, ponad 60% uznało, że „All Festivals to świetna promocja”. Kampania promocyjna przełożyła się na umocnienie pozycji Horteksu, najwyższe historyczne sprzedaże / udziały w rynku promowanych napojów w okresie promocji i wyraźną poprawę wizerunku marki (w tym – na skalach emocjonalnych) Po zakończeniu promocji marka Hortex była najsilniej kojarzona z muzyką i festiwalami pośród wszystkich marek soków i napojów owocowych w Polsce.