Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie. Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dlaczego warto reklamować się w Radiu 7?
Advertisements

Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
źródło: Megapanel PBI/Gemius, maj 2010 Wybrane serwisy internetowe Grupy INFOR Dziennik.pl Dynamicznie rozwijający się serwis informacyjny skierowany.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Krzyżówki Dodatek Super Expressu.
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Oferta portalu Parkiet.com
Oferta portalu Parkiet.com
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
PROPOZYCJA Gazeta Biznes. Boksy Gazeta Biznes to biznesowy produkt reklamowy oparty na technologii doboru kontekstowego, prezentowany na serwisach wysokiej.
Wakacyjna oferta promocyjna
PREZENTACJA styczeń 2010.
PROPOZYCJE WSPÓŁPRACY PRZY PROMOCJI PREMIER KINOWYCH NA KANŁACH: AXN, AXN Sci-fi oraz AXN Crime.
Konto Ekspert z Promocją Oferta obecności w serwisie Styczeń 2009.
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Stałe obecności dzienne i tygodniowe w sieci reklamowej
SLIDER nowy format reklamowy w IDMnet.
prezentacja sieci reklamowej w grach PlayAds oferta dla reklamodawców
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Copyright: Wirtualna Polska S.A. Reklama w aplikacjach mobilnych OFERTA.
ZAPROSZENIE DO WSPÓŁPRACY w zakresie promocji firmy, oferty, marki, produktów, w lokalach należących do sieci R&C UNION.
Mobile.eu. >> O serwisie Mobile.eu © 2012 Goldbach Audience3 /Internetowy rynek samochodowy /Serwis mobile.eu oferuje klientom niezawodne narzędzie wyszukiwania.
Oferta specjalna na EURO 2012 czerwiec 2011 (360 dni przed)
Od 14 lutego wszystko za 69% ceny WALENTYNKOWA CENA.
Oferta Wielkanocna Obowiązuje do 30 kwietnia 2010.
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Charytatywna akcja z INTERIA.PL: WYKLIKAJ UŚMIECH WARSZAWA, r.
Prezentacja miast i form promocji. Spis treści Prezentacja miast: – Sopot – Wrocław – Kraków – Zakopane – Warszawa Formy promocji: – Formy Standardowe.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Opis serwisu: Statystyki:
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
Informacje Witryny w PIŁKA.2012 Witryna Użytkownicy (RU) rozklad-pkp.pl meczyki.pl drhtv.vom.pl busportal.pl 176.
W INTERNETOWEJ SIECI REKLAMOWEJ
oferta reklamy dedykowanej
Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej:
Domhome.pl WIOSENNE CENY OD KWIETNIA DO MAJA.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
specyfikacja techniczna
SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Konto Ekspert z Promocją Oferta obecności w serwisie Listopad 2010.
PROMUJ SIĘ U NAS MĄDRZY RODZICE.
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
Najlepszy adres w stolicy NAJLEPSZY ADRES W STOLICY.
PONAD 100 MLN ODSŁON.
serwis rozrywkowy z bazą video
Oferta reklamowa Bo Luksus ma wiele twarzy. Czym jest luksus? Czy to przyjemny dotyk kaszmiru na skórze? Najnowszej klasy samochód w garażu? Relaks w.
MAGAZYN FAMILIA miesięcznik współczesnej rodziny.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Witryny kulinarne dają możliwość dotarcia do osób które poszukują pomysłów kulinarnych, które kupują produkty spożywcze.
1 1.
Oferta reklamowa STATYSTYKI ODWIEDZIN dane za czerwiec 2014 r. wg gemius Traffic STRONA GŁÓWNA: Użytkownicy 14,198.
GRUPA WIRTUALNA POLSKA
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Najlepszy adres w stolicy
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
Zapis prezentacji:

Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie

Jaki dostrzegamy problem? 1. Niechęć do pracy w McDonald’s rotacja pracowników niewiedza o możliwości awansu brak świadomości, że McDonald’s oferuje atrakcyjną pracę w młodym zespole 2. Niewiedza o jakości produktów przekonanie, że McDonald’s jest niezdrowy postrzeganie McDonalda jako fastfoodu brak przeświadczenia, że wykorzystywane produkty są smaczne i świeże

Jakie proponujemy rozwiązanie? Wykorzystamy zasięg, narzędzia i potencjał reklamowy komunikatora GG!

Kim jesteśmy? Zasięg 6,1 mln realnych użytkowników w tym: 1,5 mln w wieku 16-22 Narzędzia aplikacja w komunikatorze Potencjał reklamowy komunikat startowy banner w oknie kontaktów banner w oknie rozmowy skórka w komunikatorze Megapanel PBI/Gemius 11/2011; dane wewnętrzne GG

CASE STUDY: Aplikacja przedświąteczna Garnier (grudzień 2010) Dlaczego aplikacja? CASE STUDY: Aplikacja przedświąteczna Garnier (grudzień 2010) Mechanizm działania: użytkownicy GG tworzą i wysyłają kartki świąteczne Efekt: ponad 200 000 wysłanych kartek prawie 400 000 ludzi skorzystało z aplikacji Więcej: http://adhoc.gadu-gadu.pl/reklama/apps/garnier

Propozycja aplikacji McDonald’s Wariant 1. Gra „Zostań managerem restauracji” Użytkownik GG: chęć zabawy, potrzeba rywalizacji McDonalds: budowanie pozytywnych skojarzeń na temat pracy w restauracji Etap 1. Składanie kanapek (złóż jak najwięcej, jak najszybciej) Etap 2. Odbiór dostaw (ustaw jak najszybciej towar w magazynie) Etap 3. Zarządzanie grupą osób (przydzielaj zadania) Cena: 80 000 PLN stworzenie aplikacji 3 dni promocji w pasku aplikacji tydzień pozycjonowania w katalogu

Propozycja aplikacji McDonald’s Wariant 2. Konkurs „Stwórz własną kanapkę” Mechanizm: Zadaniem użytkownika jest stworzenie własnej kanapki Podkreślamy, że produkty McDonald’s są świeże i smaczne. Nagrody: Najciekawsza propozycja zostanie zrealizowana w jednej z restauracji McDonald’s. Cena: 80 000 PLN stworzenie aplikacji 3 dni promocji w pasku aplikacji tydzień pozycjonowania w katalogu

1. Reklama w komunikatorze Komunikat startowy rozmiar: 600x500 3.5 mln użytkowników dziennie 3,7 mln odsłon dziennie wiele możliwości kreacyjnych: spoty TV rich media Gry Cena: 90 850 PLN RC / dzień

Reklama w komunikatorze Baner okno kontaktów rozmiar: 300x60 4,2 mln użytkowników dziennie 13 mln odsłon dziennie Cena: 59 000 PLN RC / dzień

Reklama w komunikatorze Baner okno rozmowy rozmiar: 500x100 2,5 mln użytkowników dziennie 65 mln odsłon dziennie targetowanie (wiek, płeć, miejscowość, godziny) Cena: 120 000 PLN RC / dzień

Reklama w komunikatorze Skórka GG target: 16-22 zasięg: 1.5 mln użytkowników bardzo dobra widoczność klikalne elementy: - kierują na stronę aplikacji Cena: 60 000 PLN RC / tydzień

Wycena 136 480 zł format reklamowy Forma emisji czas jednorazowo miejsce reklamy Zasięg Odsłony Cena RC (działanie jednorazowe) rabat Cena net net Aplikacja (3 dni promocji w pasku aplikacji, tydzień pozycjonowania w katalogu aplikacji) FF 1 miesiąc Komunikator GG 200 000 400 000 80 000 63% 29 600 komunikat startowy XXL 1 dzień 3 500 000 3 700 000 90 850 33 615 Banner 300x60 4 200 000 13 000 000 59 000 21 830 Banner 500x100 2 500 000 65 000 000 120 000 44 400 Skórka 1 tydzień 1,5 mln (zasięg powiadomienia) 100 tys. (gwarant. liczba ustawień) 60 000 22 200   CENA netto 151 645 rabat pakietowy 10% CENA pakietowa 136 480 zł

Podsumowanie Dzięki niestandardowym formom reklamowym na GG dotrzemy do użytkowników w wieku 16-22 z aplikacją dedykowaną McDonald’s Gra w komunikatorze pozwoli wzmocnić wizerunek McDonald’s jako przyjaznego pracodawcy Konkurs w komunikatorze pozwoli uświadomić młodych ludzi, że produkty wykorzystywane w McDonald’s są smaczne i zdrowe.

Zapraszamy do współpracy! www.reklama.gadu-gadu.pl e-mail: reklama@gadu-gadu.pl tel. +48 22 42 77 977