Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie
Jaki dostrzegamy problem? 1. Niechęć do pracy w McDonald’s rotacja pracowników niewiedza o możliwości awansu brak świadomości, że McDonald’s oferuje atrakcyjną pracę w młodym zespole 2. Niewiedza o jakości produktów przekonanie, że McDonald’s jest niezdrowy postrzeganie McDonalda jako fastfoodu brak przeświadczenia, że wykorzystywane produkty są smaczne i świeże
Jakie proponujemy rozwiązanie? Wykorzystamy zasięg, narzędzia i potencjał reklamowy komunikatora GG!
Kim jesteśmy? Zasięg 6,1 mln realnych użytkowników w tym: 1,5 mln w wieku 16-22 Narzędzia aplikacja w komunikatorze Potencjał reklamowy komunikat startowy banner w oknie kontaktów banner w oknie rozmowy skórka w komunikatorze Megapanel PBI/Gemius 11/2011; dane wewnętrzne GG
CASE STUDY: Aplikacja przedświąteczna Garnier (grudzień 2010) Dlaczego aplikacja? CASE STUDY: Aplikacja przedświąteczna Garnier (grudzień 2010) Mechanizm działania: użytkownicy GG tworzą i wysyłają kartki świąteczne Efekt: ponad 200 000 wysłanych kartek prawie 400 000 ludzi skorzystało z aplikacji Więcej: http://adhoc.gadu-gadu.pl/reklama/apps/garnier
Propozycja aplikacji McDonald’s Wariant 1. Gra „Zostań managerem restauracji” Użytkownik GG: chęć zabawy, potrzeba rywalizacji McDonalds: budowanie pozytywnych skojarzeń na temat pracy w restauracji Etap 1. Składanie kanapek (złóż jak najwięcej, jak najszybciej) Etap 2. Odbiór dostaw (ustaw jak najszybciej towar w magazynie) Etap 3. Zarządzanie grupą osób (przydzielaj zadania) Cena: 80 000 PLN stworzenie aplikacji 3 dni promocji w pasku aplikacji tydzień pozycjonowania w katalogu
Propozycja aplikacji McDonald’s Wariant 2. Konkurs „Stwórz własną kanapkę” Mechanizm: Zadaniem użytkownika jest stworzenie własnej kanapki Podkreślamy, że produkty McDonald’s są świeże i smaczne. Nagrody: Najciekawsza propozycja zostanie zrealizowana w jednej z restauracji McDonald’s. Cena: 80 000 PLN stworzenie aplikacji 3 dni promocji w pasku aplikacji tydzień pozycjonowania w katalogu
1. Reklama w komunikatorze Komunikat startowy rozmiar: 600x500 3.5 mln użytkowników dziennie 3,7 mln odsłon dziennie wiele możliwości kreacyjnych: spoty TV rich media Gry Cena: 90 850 PLN RC / dzień
Reklama w komunikatorze Baner okno kontaktów rozmiar: 300x60 4,2 mln użytkowników dziennie 13 mln odsłon dziennie Cena: 59 000 PLN RC / dzień
Reklama w komunikatorze Baner okno rozmowy rozmiar: 500x100 2,5 mln użytkowników dziennie 65 mln odsłon dziennie targetowanie (wiek, płeć, miejscowość, godziny) Cena: 120 000 PLN RC / dzień
Reklama w komunikatorze Skórka GG target: 16-22 zasięg: 1.5 mln użytkowników bardzo dobra widoczność klikalne elementy: - kierują na stronę aplikacji Cena: 60 000 PLN RC / tydzień
Wycena 136 480 zł format reklamowy Forma emisji czas jednorazowo miejsce reklamy Zasięg Odsłony Cena RC (działanie jednorazowe) rabat Cena net net Aplikacja (3 dni promocji w pasku aplikacji, tydzień pozycjonowania w katalogu aplikacji) FF 1 miesiąc Komunikator GG 200 000 400 000 80 000 63% 29 600 komunikat startowy XXL 1 dzień 3 500 000 3 700 000 90 850 33 615 Banner 300x60 4 200 000 13 000 000 59 000 21 830 Banner 500x100 2 500 000 65 000 000 120 000 44 400 Skórka 1 tydzień 1,5 mln (zasięg powiadomienia) 100 tys. (gwarant. liczba ustawień) 60 000 22 200 CENA netto 151 645 rabat pakietowy 10% CENA pakietowa 136 480 zł
Podsumowanie Dzięki niestandardowym formom reklamowym na GG dotrzemy do użytkowników w wieku 16-22 z aplikacją dedykowaną McDonald’s Gra w komunikatorze pozwoli wzmocnić wizerunek McDonald’s jako przyjaznego pracodawcy Konkurs w komunikatorze pozwoli uświadomić młodych ludzi, że produkty wykorzystywane w McDonald’s są smaczne i zdrowe.
Zapraszamy do współpracy! www.reklama.gadu-gadu.pl e-mail: reklama@gadu-gadu.pl tel. +48 22 42 77 977