CYFROWA MOC LUTY 2016
Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej. Są jedynymi i najbardziej wiarygodnymi badaniami oglądalności na terenie Polski, którymi posługują się Domy Mediowe.
TVP3 Rzeszów od Krakowa, aż po Lwów
Średnia widownia AMR TVP3 Rzeszów od 1 do 29 lutego 2016r. Pasmo 18:30 – 19:00 TVP3 Rzeszów w pierwszej piątce najchętniej oglądanych stacji telewizyjnych
Pasmo 18:30 – 19:00 Średnia widownia SHR% TVP3 Rzeszów od 1 do 29 lutego 2016r. Żródło: Nielsen Audience Measurement
Średnia widownia AMR TVP3 Rzeszów od 1 do 29 lutego 2016r. Pasmo – Żródło: Nielsen Audience Measurement Wyniki oglądalności TVP3 Rzeszów gwarantują najniższe koszty dotarcia do grup docelowych i skuteczności kampanii reklamowych
Pasmo 21:45 – 22:15 Średnia widownia SHR% TVP3 Rzeszów od 1 do 29 lutego 2016r. Żródło: Nielsen Audience Measurement Wyniki oglądalności TVP3 Rzeszów gwarantują najniższe koszty dotarcia do grup docelowych i skuteczności kampanii reklamowych
Średnia widownia AMR TVP3 Rzeszów w dniu 18 lutego 2016r. Pasmo – Żródło: Nielsen Audience Measurement Prasa i radio mogą tylko marzyć o takim dotarciu do grup docelowych
Średnia widownia AMR TVP3 Rzeszów w dniu 13 lutego 2016r. Pasmo – Żródło: Nielsen Audience Measurement TVP3 Rzeszów co raz częściej ma dobre wyniki w paśmie – 20.30
Średnia widownia AMR TVP3 Rzeszów w dniu 8 lutego 2016r. Pasmo – Żródło: Nielsen Audience Measurement Prasa i radio mogą tylko marzyć o takim dotarciu do grup docelowych
W paśmie widownia RCH TVP3 Rzeszów osiąga liczbę nawet 160 tys. Pasmo
Reklama w TVP3 Rzeszów to maksymalny zysk
Codziennie z Telewizją Rzeszów ma kontakt około widzów
TVP3 Rzeszów obejmuje swoim zasięgiem całe województwo Dzięki zasięgowi i oglądalności Telewizja Rzeszów jest doskonałym partnerem dla przedsiębiorców i samorządów