CYFROWA MOC LUTY Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Advertisements

BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
1 / 17 Komercyjne aspekty webcastingu z punktu widzenia nadawcy publicznego Warszawa 8 grudnia 2005 r. Warszawa, 8 grudnia 2005 r.
Ocena zawartości ogólnodostępnych multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej.
Dlaczego telewizja cyfrowa? Wyższa jakość obrazu i dźwięku – Format 4:3 oraz 16:9 – 8 kanałowy dźwięk przestrzenny Lepsza jakość emisji i odporność na.
To ile wydaje się na reklamę?
1 Jakie OC w PZU? 1 października 2007 r.. 2 Agenda 1.Dlaczego kampania OC w PZU? 2.Zintegrowana komunikacja 3.Strategia komunikacji 4.Przebojowa komunikacja!
Narciarski weekend pogoda dla narciarzy i snowboardzistów oferta dla sponsora.
PREZENTACJA styczeń 2010.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Metoda graficzna opracowanie na podstawie „Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu” D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których.
Metoda graficzna opracowanie na podstawie Metody wspomagające podejmowanie decyzji w zarządzaniu D. Witkowska, Menadżer Łódź Zadania, w których występują
OBSŁUGA PROJEKTÓW UNIJNYCH TVP KIELCE TELEWIZJA POLSKA S.A. ODDZIAŁ W KIELCACH Ul. Plac Moniuszki 2b, Kielce Tel./fax: (041) e -mail:
MOBILNA REKLAMA ELE TAXI
Konferencja „W trosce o rodzinę” r.
Departament Planowania Strategicznego i Gospodarczego Wydział Rozwoju Przedsiębiorczości Biuro Produktu Markowego Zakończenie oceny projektów w ramach.
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
Jedyni w Polsce niezależni doradcy kredytowi na telefon!
Rynek telewizyjny w 2007 roku Podsumowanie. 2 Widownia telewizyjna.
Metodologia badań wydatków reklamowych
Przewidywanie oglądalności telewizyjnych kampanii reklamowych
Wyłączenie sygnału analogowego telewizji w województwie lubuskim. Kampania informacyjna i przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu. 27 sierpnia 2012r.
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży Wyniki badań omnibusowych zrealizowanych dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów.
Autorzy:Ania Szczubełek Kasia Sul
Oferta czystość na wyciągnięcie ręki.
Projekt „Moja firma w mojej gminie”
Wprowadzenie do roku drugiego Runda piąta będzie pełna nowych zagadnień związanych z rozwojem. Ja słyszałem o Banku. A my o nowych pokojach. Niby się
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
Powrót Hibernatusa Reklamy Świat mediów W izolacji od 2000 roku...
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
NAZIEMNA TELEWIZJA CYFROWA W TWOIM DOMU
źródło: Telemetria NAM
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Oferta reklamowa STATYSTYKI ODWIEDZIN dane za czerwiec 2014 r. wg gemius Traffic STRONA GŁÓWNA: Użytkownicy 14,198.
1 71. TOUR DE POLOGNE UCI WORLD TOUR. Co roku Tour de Pologne śledzą miliony widzów. W 2014 roku: LICZBA ODBIORCÓW 2 Tour de Pologne UCI World Tour Liczba.
Badania oglądalności telewizji
Założenia Oferty Handlowej TVP POZNAŃ na Płynne wejście w nowy rok Oferta na 2015 obowiązuje od 1 LUTEGO 2015 Styczeń w całości jest sprzedawany.
Podział i funkcje mass mediów
NINIEJSZA PREZENTACJA POWINNA BYĆ ROZUMIANA JAKO RODZAJ WIZJI I POTENCJALNEGO ROZWOJU RYNKU W POLSCE, A NIE JAKO KONKRETNE OCZEKIWANIA NADAWCY!
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów LISTOPAD Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW W lutym nawet Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Soczi i wydarzenia na Ukrainie nie odebrały widzów TVP Rzeszów.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW majówka 2014.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW maj Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk.
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów STYCZEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW marzec Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk.
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów CAŁY 2014 rok. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW kwiecień Średnia udziałów SHR% TVP Rzeszów od 01 do 30 kwietnia 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience.
Talent show w świetle definicji kultury popularnej
■ Podstawowe informacje ■ Badanie prowadzone jest od 1996 roku, ■ Realizowane przez firmę AGB Nielsen Media Research sp. z o.o., ■ Najważniejsi klienci:
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
CYFROWA MOC STYCZEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni.
CYFROWA MOC GRUDZIEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni.
CYFROWA MOC 2015 rok. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej.
T YTUŁ Media publiczne w Europie finansowanie i wyniki oglądalności Grudzień 2014.
Campaign Effectiveness Study Raport z kampanii reklamowej Miasta Łodzi.
OFERTA HANDLOWA. ZASIĘG KAMPANI Zasięg terytorialny:  regionalny – zasięg województwa mazowieckiego w naziemnej telewizji cyfrowej oraz radio RDC w 6.
Analiza premierowych audycji adresowanych dla mniejszości ukraińskiej nadawanych w programach mediów publicznych w okresie 23 maja – 6 czerwca 2016r.
Badanie rynku mediów w praktyce
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
Badanie rynku mediów Wskaźniki
CYFROWA MOC MARZEC 2016.
Mariusz Arent Instytut Badań i Rozwoju Turystyki Medycznej
Zapis prezentacji:

CYFROWA MOC LUTY 2016

Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej. Są jedynymi i najbardziej wiarygodnymi badaniami oglądalności na terenie Polski, którymi posługują się Domy Mediowe.

TVP3 Rzeszów od Krakowa, aż po Lwów

Średnia widownia AMR TVP3 Rzeszów od 1 do 29 lutego 2016r. Pasmo 18:30 – 19:00 TVP3 Rzeszów w pierwszej piątce najchętniej oglądanych stacji telewizyjnych

Pasmo 18:30 – 19:00 Średnia widownia SHR% TVP3 Rzeszów od 1 do 29 lutego 2016r. Żródło: Nielsen Audience Measurement

Średnia widownia AMR TVP3 Rzeszów od 1 do 29 lutego 2016r. Pasmo – Żródło: Nielsen Audience Measurement Wyniki oglądalności TVP3 Rzeszów gwarantują najniższe koszty dotarcia do grup docelowych i skuteczności kampanii reklamowych

Pasmo 21:45 – 22:15 Średnia widownia SHR% TVP3 Rzeszów od 1 do 29 lutego 2016r. Żródło: Nielsen Audience Measurement Wyniki oglądalności TVP3 Rzeszów gwarantują najniższe koszty dotarcia do grup docelowych i skuteczności kampanii reklamowych

Średnia widownia AMR TVP3 Rzeszów w dniu 18 lutego 2016r. Pasmo – Żródło: Nielsen Audience Measurement Prasa i radio mogą tylko marzyć o takim dotarciu do grup docelowych

Średnia widownia AMR TVP3 Rzeszów w dniu 13 lutego 2016r. Pasmo – Żródło: Nielsen Audience Measurement TVP3 Rzeszów co raz częściej ma dobre wyniki w paśmie – 20.30

Średnia widownia AMR TVP3 Rzeszów w dniu 8 lutego 2016r. Pasmo – Żródło: Nielsen Audience Measurement Prasa i radio mogą tylko marzyć o takim dotarciu do grup docelowych

W paśmie widownia RCH TVP3 Rzeszów osiąga liczbę nawet 160 tys. Pasmo

Reklama w TVP3 Rzeszów to maksymalny zysk

Codziennie z Telewizją Rzeszów ma kontakt około widzów

TVP3 Rzeszów obejmuje swoim zasięgiem całe województwo Dzięki zasięgowi i oglądalności Telewizja Rzeszów jest doskonałym partnerem dla przedsiębiorców i samorządów