Ambient Polska sieci Cash & Carry

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Spółka z o.o. wchodząca w skład grupy kapitałowej
Advertisements

Piotr Grzegorz Woźniak Podsekretarz Stanu, Główny Geolog Kraju
Serwisy WWW polskich gmin i powiatów. Anno Domini 2002.
1 Stan Wdrażania Regionalnych Programów Operacyjnych Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Departament Koordynacji i Wdrażania Programów Regionalnych.
Tygodnik Dzień Dobry Jedyny bezpłatny tygodnik w Polsce
Oferta dzienników regionalnych Biuro Reklamy Mediów Regionalnych.
Wojewódzkie kolejowe przewozy pasażerskie
Społeczna Kampania na rzecz budżetu obywatelskiego w Gdańsku
Stan sektora w regionach
W MINISTERSTWIE TRANSPORTU, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI MORSKIEJ
BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
SZPITALE W TRAKCIE PRZEKSZTAŁCEŃ W SPÓŁKI Z UWZGLĘDNIENIEM LICZBY SZPITALI W WOJEWÓDZTWACH I DANYCH DEMOGRAFICZNYCH Mieszkańcy 1-ogółem; 4-miasta.
Inwestycje transportowe współfinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach perspektyw finansowych UE oraz Konferencja Realizacja.
Inwestycje transportowe współfinansowane ze środków Funduszu Spójności w ramach perspektyw finansowych UE oraz Seminarium Fundusz.
Priorytety transportowe w Programie Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko września 2006 r. Ministerstwo Transportu.
Konferencja prasowa Ministra Transportu Jerzego Polaczka
Ministerstwo Transportu
Projekty Spółek Grupy PKP realizowane w ramach SPO- Transport na lata Łódź, 6 czerwca 2008 r.
MINISTERSTWO TRANSPORTU
Kuratorium Oświaty w Rzeszowie Doradztwo metodyczne.
PODZIAŁ ADMINISTRACYJNY POLSKI
OFERTA HANDLOWA REKLAMA NA OGÓLNOPOLSKIEJ TV REGIONALNEJ TVP KIELCE
Reorganizacja rozgrywek II ligi
CENTRÓW I OŚRODKÓW SZKOLENIA ORAZ SZKÓŁ PODOFICERSKICH
Rozkład jazdy na telefon komórkowy
Działalność WFOŚiGW w latach 2007 – 2008 Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
WYKORZYSTANIE ŚRODKÓW
ZADANIE 1 - Linie Kolejowe (MAPA LINII KOLEJOWYCH wg INDYKATYWNEGO WYKAZU DUŻYCH PROJEKTÓW DLA PO „I i Ś”) (1) GDYNIA HEL GDAŃSK SŁUPSK SKANDAWA KOŁOBRZEG.
I n s t y t u t W s p ó ł p r a c y i P a r t n e r s t w a L o k a l n e g o PROGRAM PARTNERSTWA LOKALNEGO CZERWIEC 2002 – CZERWIEC 2004 SIECI PARTNERSTWA.
X WSKAŻ WOJEWÓDZTWO GRA DYDAKTYCZNA KLIKNIJ ŻEBY ROZPOCZĄĆ GRĘ.
Firma Sprzątająca CZYŚCIOSZEK
Agencja Rozwoju Przemysłu S.A.
Witamy w systemie viaTOLL
VI przegląd plastyczny z rysunku, malarstwa i rzeźby
Logica Poland – informacja o firmie
Spływ należności w Branży Elektrycznej
ZASADNICZE AKTY PRAWNE REGULUJĄCE OCZYSZCZANIE TERENU Z PRZEDMIOTÓW WYBUCHOWYCH I NIEBEZPIECZNYCH Ustawa z dnia 22 czerwca 2001 r. o wykonywaniu działalności.
Współpraca JST w Polsce stan i potrzeby Andrzej Porawski Dyrektor Biura Związku Miast Polskich.
Program Chroń Dziecięce Uśmiechy
Współpraca banków z sektorem MSP w kontekście integracji europejskiej Dariusz Solski Zastępca Dyrektora Departament Obsługi Klientów Korporacyjnych 20.
PIONIER — zaproszenie do współpracy Małgorzata Kozłowska Podsekretarz Stanu w Komitecie Badań Naukowych
Technologia odpowiada człowiekowi w w w. w i n u e l. c o m. p l.
WOJEWÓDZTWO jednostka podziału administracyjnego w Polsce/
Konkurs wiedzy o Polsce XI Zima w Mieście 2015 Białka - Radzyń Podlaski, 4 lutego 2015 r.
FAQ. Jeden numer - FAQ 2© 2013 T-Mobile Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone. Jeden Numer – jaki numer wybrać Numerem dostępowym w usłudze może być.
Projektowanie systemów transportowych
BIURO KWIATOWE FLOWER Alicja Żurek gr. HISTORIA BIURA Biuro kwiatowe „FLOWER” powstało w 1997 roku we Wrocławiu. Firma posiada 16 oddziałów w całej Polsce.
Dług Dr inż. Krzysztof Bogusławski
Rozwój sieci dyskontowych w Polsce Stan obecny i prognoza VI Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2013 Maciej Bartmiński, Market Side
„Struktura ochrony ludności w Polsce” dr inż. Mariusz Mazurek Szkoła Główna Służby Pożarniczej w Warszawie.
1 Jak zwiększyć zaangażowanie lokalnego biznesu?.
Wg Pana Profesora Michała Troszyńskiego (GUS) Umieralność okołoporodowa wczesna w latach 1999 – 2008 Współczynnik umieralności >500g Województwo
Justyna Wieczorkiewicz-Molendo Biuro ZIT WrOF Urząd Miejski Wrocławia Mechanizm Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych /ZIT/ jako nowe rozwiązania dla.
Res Publica Nowa Fundacja Res Publica im. H. Krzeczkowskiego Program DNA Miasta.
Wdrożenie rządowej reformy systemu oświaty na terenie Miasta Szczecin – mapa drogowa Szczecin, 14 listopada 2016 r.
Polska.
Poddziałanie 1.2 C: Usługi dla przedsiębiorców (Bon na innowacje)
Nasze usługi Twój sukces O co chodzi z tą współpracą? 9 maja 2017
Cyfrowobezpieczni.pl w 2016 r. i plany na przyszły rok Artur Krawczyk
ADMINISTRACJA SKARBOWA
ALLIANZ struktura organizacyjna sprzedaży korporacyjnej
Prezentacja O Naszej Ojczyźnie - Polsce
Podsumowanie pozyskania Dzików w okręgu ostrołęckim
ZAŁOŻENIA PROGRAMU W 2017 ROKU
CPK i jego wpływ na zmiany systemu transportowego na terenie Mazowsza
Aktywność – fundusze – mobilność
Operacje zgłoszone do realizacji w ramach dwuletniego Planu operacyjnego KSOW na lata Warszawa, 24 maja 2018 r. Materiał opracowany przez.
BEZPIECZNE PRAKTYKI I ŚRODOWISKO 2019.
Mielno 18c Przewóz Polska PL
23-25 października 2014 r. Zamość
Zapis prezentacji:

Ambient Polska sieci Cash & Carry

Liczba transakcji / miesiąc Sieci Cash & Carry sieć liczba obiektów liczba miast miesięczny traffic Liczba transakcji / miesiąc MAKRO 30 27 1 500 000 3 250 000 SELGROS 15 450 000 1 100 000 EUROCASH 140 136 1 200 000 3 000 000 RAZEM 185 3 150 000 6 350 000

Zasięg Makro Mapa hal MAKRO na terenie kraju Białystok Bielsko-Biała Bydgoszcz Częstochowa Gdańsk Gdynia Kalisz Katowice Kielce Koszalin Kraków-Jasnogórska Kraków-Zakopianka Lublin Łódź Olsztyn Opole Poznań Rybnik Rzeszów Rzgów k. Łodzi Sosnowiec Szczawno –Zdrój Szczecin Toruń Warszawa – Ząbki Warszawa – Al. Jerozolimskie Warszawa – Bielany Wrocław Zabrze Zielona Góra

Makro w liczbach Makro Cash & Carry to największa sieć Cash & Carry w Polsce. Miesięcznie realizowanych jest około 3 250 000 transakcji w 30 halach hurtowych. Co miesiąc odwiedza je 1 500 000 kupujących – ze względu na wymogi i profil głównie małych i średnich przedsiębiorców.

Zasięg Selgros Mapa hal Selgros na terenie Polski Szczecin, ul. Walecznych 66 Gdańsk, ul. Wodnika 79 Poznań, ul. Zamenhofa 133 Łódź, ul. Rokicińska 190 Łódź, ul. 3 Maja 4 Warszawa, ul. Połczyńska 103 Warszawa, ul. Przylesie 3 Białystok, ul. Produkcyjna 99 Radom, ul. Czarnieckiego 112 Długołęka k/Wrocławia, ul. Wrocławska 4c Wrocław, ul. Krakowska 71 Gliwice, ul. Toszecka 11 Bytom, ul. Chorzowska 88 Katowice, ul. Lwowska 32 Kraków, Nowohucka 52

Selgros w liczbach W Selgros co miesiąc realizowanych jest około 1 100 000 transakcji w 15 halach hurtowych. Selgros odwiedza co miesiąc około 400 000 kupujących. Selgros to najlepiej oceniana sieć Cash & Carry w Polsce. W 2012 roku, po raz trzeci z kolei firma Selgros Cash&Carry otrzymała złoty Laur Klienta w kategorii handel hurtowy.

Zasięg Eurocash Mapa hurtowni Eurocash na terenie Polski

Zasięg Eurocash DOLNOŚLĄSKIE: Bolesławiec, Dzierżoniów, Głogów, Jawor, Jelenia Góra, Kłodzko, Legnica, Lubin, Świdnica, Wałbrzych, Wrocław, Zgorzelec POMORSKIE: Chojnice, Gdańsk, Gdynia, Kościerzyna, Kwidzyn, Lębork, Malbork, Pruszcz Gdański, Słupsk, Starogard Gdański, Tczew, Wejherowo KUJAWSKO POMORSKIE: Brodnica, Bydgoszcz, Grudziądz, Inowrocław, Nakło, Toruń, Włocławek ŚLĄSKIE: Będzin, Bielsko Biała, Chorzów, Cieszyn, Częstochowa, Częstochowa 2, Gliwice, Jastrzębie Zdrój, Jaworzno, Mikołów, Piekary Śląskie, Racibórz, Rybnik, Sosnowiec, Tychy, Wodzisław Śląski, Zabrze, Zawiercie, Żywiec LUBELSKIE: Biała Podlaska, Chełm, Kraśnik, Lublin, Zamość. LUBUSKIE: Gorzów, Gubin, Nowa Sól, Ryki, Żary, Zielona Góra ŚWIĘTOKRZYSKIE: Kielce, Ostrowiec, Skarżysko-Kamienna WARMIŃSKO-MAZURSKIE: Elbląg, Elbląg II, Ełk, Giżycko, Iława, Olsztyn, Szczytno MAŁOPOLSKIE: Chrzanów, Kraków, Nowy Sącz, Olkusz, Oświęcim, Szaflary, Tarnów, Tarnów2, Wadowice WIELKOPOLSKIE: Gniezno, Jarocin, Kalisz, Konin, Kościan, Krotoszyn, Leszno, Ostrów Wielkopolski, Paczkowo, Piła : Krzywa 11, Piła : Kossaka 98, Pniewy, Poznań, Turek, Wągrowiec, Września. MAZOWIECKIE: Ciechanów, Garwolin, Grodzisk Mazowiecki, Legionowo, Mława, Ostrołęka, Piaseczno, Płock : Kostrogaj 21, Płock : Targowa 20a, Radom, Siedlce, Stojadła k/Mińska Mazowieckiego, Warszawa (Żerań), Wyszków ZACHODNIOPOMORSKIE: Kołobrzeg, Koszalin, Stargard Szczeciński, Świnoujście, Szczecin, Szczecinek OPOLSKIE: Brzeg, Kędzierzyn Koźle, Kluczbork, Nysa, Opole ŁÓDZKIE: Kutno, Łowicz, Pabianice, Piotrków Trybunalski, Radomsko, Sieradz, Wieluń. PODLASKIE: Białystok, Łomża, Suwałki PODKARPACKIE: Dębica, Jarosław, Jasło, Krosno, Lesko, Mielec, Przemyśl, Rzeszów, Tarnobrzeg

Eurocash w liczbach Spółka Eurocash, po przejęciu Tradisu, ma już ponad 19 proc. rynku dystrybucji FMCG i jest zdecydowanym liderem na Polskim rynku. Eurocash to 140 placówek cash&carry w Polsce, co daje sieci zdecydowaną przewagę nad Makro oraz Selgros pod względem zasięgu, zwłaszcza w dotarciu do klienta w mniejszych miejscowościach. Sieć hurtowni eurocash to miesięcznie około 3 000 000 transakcji w całej Polsce, czyli około 100 tys. transakcji dziennie.

Ambient Polska Pakiet Cash & Carry Dotarcie do małych i średnich przedsiębiorców

Pakiet Cash & Carry Udostępniamy możliwości wspólne dla wszystkich sieci, które pozwalają na skoordynowanie ujednoliconej akcji we wszystkich albo wyselekcjonowanych hurtowniach wszystkich trzech sieci. Główną grupą celową kampanii realizowanych w sieciach Cash & Carry są mali i średni przedsiębiorcy. Outdoor Baner na ogrodzeniu Baner na zewnątrz budynku / parking 2) Indoor Stand/rollup/potykacz przy wejściu Spoty w radiowęźle – 30 sekundowe spoty z reklamą sensoryczną Reklama przez interakcję Stoiska ekspozycyjne z hostessą POS Plakat front na wózkach

Ambient Polska Pakiet Cash & Carry Outdoor

Baner na ogrodzeniu Dostępne formaty: 10x1,5m/7x15m/5x1,5m – baner na ogrodzeniu zewnętrznym parkingu

Baner na zewnątrz budynku / parking Baner na terenie sieci – parking lub zewnętrzna część budynku. Format ustalany indywidualnie

Ambient Polska Pakiet Cash & Carry Indoor

Plakat w potykaczu Dostępne formaty: B1

Roll’up / stand reklamowy Dostępne formaty: 1x2m

Spoty w radiowęźle Trwający 30 sekund spot, słyszany na terenie całego obiektu. Częstotliwość ustalana indywidualnie, średnio dziennie: 60 Czas akcji ustalany indywidualnie. Możliwe jednostki czasowe do wyboru przez klienta: weekend, tydzień, miesiąc. W ofercie produkcja oraz emisja dźwiękowych kampanii reklamowych w miejscu sprzedaży.

Ambient Polska Pakiet Cash & Carry Reklama przez interakcję

Stoiska promocyjne z hostessą Stoisko można ustawić przy wejściu/wyjściu z obiektu(ok 2-3 m2) albo na parkingu przed halą.

Ambient Polska Pakiet Cash & Carry Reklama POS

Plakat front na wózkach Format a4

Zapraszamy do współpracy AMBIENT POLSKA Sp. z o.o. ul. Skrzetuskiego 36A 02-726 Warszawa, T:  +48 22 207 21 83 F:  +48 22 207 22 73 www.ambientpolska.pl Przedstawiona prezentacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i następnych Kodeksu Cywilnego. Niniejsza prezentacja jest własnością intelektualną i podlega ochronie prawnej. Wszystkie idee i pomysły zawarte w niniejszej prezentacji mogą być wykorzystywane jedynie za pisemną zgodą Ambient Polska sp. z o.o. . Wprowadzanie zmian do niniejszej prezentacji jest naruszeniem prawa własności Ambient Polska. Kopiowanie i odtwarzanie do celów  innych niż niniejsza prezentacja jest zabronione.