Zajmujesz się integracją systemów, jesteś cenionym dostawcą lub sprzedawcą, który chce stać się uczestnikiem kanału dystrybucyjnego firmy Novell? Dowiedz.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Licencjonowanie wirtualizacji
Advertisements

Licencjonowanie Lync 2013 Poziom 200.
Licencjonowanie SharePoint 2013
Licencjonowanie aplikacji serwerowych
Usługi online oraz Office 365. Przegląd usług online Dodawanie usług online do umów grupowych Nabywanie licencji Office 365.
Podstawy modeli i programów licencyjnych Microsoft.
Licencjonowanie narzędzi dla programistów
Obsługa zapasów: Braki i zapasy zablokowane SAP Best Practices.
Nabycie wewnętrzne — Przesunięcie magazynowe między kilkoma jednostkami gospodarczymi SAP Best Practices.
Zarządzanie partiami SAP Best Practices. ©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Cel i korzyści oraz kluczowe kroki procesu Cel.
Przetwarzanie zlecenia klienta w kilku jednostkach gospodarczych SAP Best Practices.
Przesunięcie magazynowe bez dostawy SAP Best Practices.
Umowa zaopatrzeniowa SAP Best Practices. ©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Cel i korzyści oraz kluczowe kroki procesu Cel.
Wycofywanie partii SAP Best Practices. ©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Cel i korzyści oraz kluczowe kroki procesu Cel.
Windows 8.1 dostarcza spójną platformę do tworzenia aplikacji, które potrafią dostosować się do wielu urządzeń Zaprojektowane raz, działają.
Przetwarzanie zlecenia potencjalnego klienta SAP Best Practices.
Usługa fakturowana po stałej cenie SAP Best Practices.
Naprawa w zakładzie SAP Best Practices. ©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Cel i korzyści oraz kluczowe kroki procesu Cel.
Nabywanie materiałów eksploatacyjnych SAP Best Practices.
Proces ofertowania w zaopatrzeniu SAP Best Practices.
Inwentaryzacja fizyczna / Inwentaryzacja i korekta zapasów SAP Best Practices.
Dostawa bezpłatna SAP Best Practices. ©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Cel i korzyści oraz kluczowe kroki procesu Cel 
Planowanie logistyki SAP Best Practices. ©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Cel i korzyści oraz kluczowe kroki procesu Cel.
Nabycie zewnętrzne zasobów podwykonawcy SAP Best Practices.
Przetwarzanie poprawek (produkcja w toku) SAP Best Practices.
Zarządzanie kredytem SAP Best Practices. ©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Cel i korzyści oraz kluczowe kroki procesu Cel.
Projekty wewnętrzne SAP Best Practices. ©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Cel i korzyści oraz kluczowe kroki procesu Cel.
Uproszczona gospodarka magazynowa
Podwykonawstwo – gospodarka materiałowa SAP Best Practices.
Przetwarzanie sprzedaży z wykorzystaniem strony trzeciej (bez awiza dostawy) SAP Best Practices.
Zarządzanie numerami seryjnymi SAP Best Practices.
Umowa serwisowa z okresowym fakturowaniem SAP Best Practices.
Przetwarzanie zlecenia klienta: Sprzedaż bezpośrednio z magazynu SAP Best Practices.
Handel zagraniczny — procedura eksportowa
Rejestrowanie przepracowanych godzin SAP Best Practices.
Usługi z rozliczeniem czasu i materiału SAP Best Practices.
Przetwarzanie zapasów konsygnacyjnych klienta SAP Best Practices.
Sprzedaż pozycji niemagazynowanej z nabyciem specyficznym dla zlecenia SAP Best Practices.
Oferta dla klienta SAP Best Practices. ©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Cel i korzyści oraz kluczowe kroki procesu Cel.
Zwroty do dostawcy SAP Best Practices.
Przetwarzanie sprzedaży z wykorzystaniem strony trzeciej (z awizo dostawy) SAP Best Practices.
Przetwarzanie zlecenia klienta z zaliczką PL SAP Best Practices.
Sprzedaż: Operacje zamykające okres SAP Best Practices.
Kontrakt sprzedaży ze stałą ceną i rozliczeniem czasu i materiału SAP Best Practices.
Nabycie i zużycie zapasu konsygnacyjnego SAP Best Practices.
Doraźny konsulting fakturowany po stałej cenie SAP Best Practices.
Serwis wewnętrzny SAP Best Practices. ©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Cel i korzyści oraz kluczowe kroki procesu Cel 
Przegląd usług online Dodawanie usług online do umów grupowych Nabywanie licencji Office 365.
DEMO Jak założyć konto na Microsoft Virtual Academy?
Sprzedaż planowanych usług serwisowych SAP Best Practices.
Modele biznesowe. Podręcznik Model biznesowy to w pewnym sensie szkic strategii, która ma zostać wdrożona w ramach struktur, procesów i systemów organizacji.
Andrzej Feterowski Dyrektor Wydziału Informatyki Urząd Miasta Szczecin BEZPIECZNI RAZEM, czyli zachodniopomorski portal o bezpieczeństwie.
Czy zajmujesz się preinstalacją systemów? Chcesz sprzedawać licencje OEM wraz ze sprzętem? Więcej informacji.
Moduł SDI – zasilanie węzłów IIP oraz wykorzystanie danych. Wprowadzenie. Szkolenie przeprowadzone w ramach projektu „TERYT 3 – Rozbudowa systemów do prowadzenia.
Zarządzanie przez Internet. Klasyczne funkcje zarządza to: planowanie, organizowanie, decydowanie, motywowanie i kontrolowanie. Dzięki rozwojowi techniki.
i otwarta platforma IT Uniwersytet Warszawski (Centrum Deliberacji IS)
7/17/2018 4:47 PM 7/17/2018 4:47 PM eKAN – eKancelaria
- Krajowe Repozytorium Obiektów Nauki i Kultury
Git - system kontroli wersji
Zasady wykorzystania licencji partnerskich (IUR) dostępnych w ramach programu Microsoft Partner Network Ostatnia aktualizacja
BÓG JEST SZEPTEM I POWIEWEM
9/20/2018 5:29 AM Pobranie pisma potwierdzającego kompetencje w programie Microsoft Partner Network Instrukcja Ostatnia aktualizacja © 2014.
Nowa Ewangelizacja „Jak zawsze, również i dziś celem ewangelizacji
Zakup subskrypcji Microsoft Action Pack (MAPS) w programie Microsoft Partner Network Instrukcja Ostatnia aktualizacja
Jak korzystać z usługi Video s i Raportu Kontaktów
Aktywacja miesięcznego kredytu Azure w Microsoft Partner Network Instrukcja Ostatnia aktualizacja
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Pobranie logo programu Microsoft Partner Network Instrukcja
Zgłoszenia do nagrody specjalnej Najlepszy praCCodawca
Szablon identyfikowania głównych zainteresowanych osób
Zapis prezentacji:

Zajmujesz się integracją systemów, jesteś cenionym dostawcą lub sprzedawcą, który chce stać się uczestnikiem kanału dystrybucyjnego firmy Novell? Dowiedz się więcej

© Novell Inc. All rights reserved 2 Rodzaj współpracy z firmą Novell Program partnerski oferuje przejrzysty podział uwzględniający specyfikę Państwa działalności. Zestaw korzyści jest zróżnicowany i dostosowany do firm, które zajmują się: Solution ProvidersSolution Providers - firmy zajmujące się sprzedażą, integracją i tworzeniem rozwiązań informatycznych, jak również konsultingiem Technology PartnersTechnology Partners - partnerzy zajmujący się tworzeniem i integracją własnego oprogramowania lub sprzętu Training PartnersTraining Partners - firmy zajmujące się działalnością szkoleniową

© Novell Inc. All rights reserved 3 PartnerNet 2008 W nowym programie PartnerNet 2008 kładziemy nacisk na współpracę z partnerami oraz udostępniamy nowe narzędzia pozwalające zwiększyć obroty i dochody partnerów specjalizujących się w jednej z czterech dostępnych specjalizacji: Linux, praca grupowa, systemy i zarządzanie zasobami oraz bezpieczeństwo i zarządzanie tożsamością.PartnerNet 2008

© Novell Inc. All rights reserved 4 Poziomy współpracy Novell Reseller Community (NRC) to program dla firm, które nie mogą obecnie spełnić wymagań związanych z autoryzacją, ale chciałyby utrzymać kontakt z producentem i otrzymywać bieżące informacje. Poziom Silver jest adresowany do wszystkich firm, które są zainteresowane współpracą z Novellem na podstawowym poziomie autoryzacji. Poziom Gold przeznaczony jest dla Partnerów, dla których Novell jest jednym z głównych dostawców na rynku i które posiadają kwalifikacje techniczne na odpowiednim poziomie Poziom Platinum jest przeznaczony dla największych firm informatycznych pragnących realizować wraz z Novellem najbardziej zaawansowane projekty handlowe.

© Novell Inc. All rights reserved 5 Program PartnerNet 2008 zapewnia zestaw korzyści uzależnionych od poziomu uczestnictwa, takich jak: bezpłatne szkolenia techniczne i handlowe, bezpłatną pomoc techniczną, oprogramowanie na własny użytek, możliwość bezpośredniej współpracy handlowej z producentem nad wspólnymi klientami, wspólne kampanie reklamowe, oraz wiele innych korzyści.

© Novell Inc. All rights reserved 6 Zysk ze specjalizacji Firmy specjalizujące się w nastepujących obszarach mają dodatkowe korzyści Linux - integracja systemu Linux z środowiskiem informatycznym oraz migracja do Linuksa i związanych z nim usług Bezpieczeństwo i zarządzanie tożsamością - budowa wszechstronnych systemów bezpieczeństwa oraz zarządzania w sieciach, integrujących informacje o tożsamości użytkowników sieci Systemy i zarządzanie zasobami - wspomaganie w zarządzaniu ich heterogenicznymi sieciami zawierającymi dowolnego rodzaju zasoby oraz urządzenia Rozwiązania dla grup roboczych - oferowanie zaawansowanych usług sieciowych, w tym organizacji bezpiecznej pracy grupowej i komunikacji

© Novell Inc. All rights reserved 7 Korzyści dla partnerów Bezpłatne, dowolne oprogramowanie dla firmy – abyś dobrze poznał co sprzedajesz Bezpłatne szkolenia techniczne i handlowe Nielimitowana pomoc techniczna Informacje i materiały marketingowe Wspólne działania handlowe i marketingowe Wspólne pozyskiwanie i obsługa klientów Account Manager wspomagający sprzedaż Możliwość uzyskania lepszych upustów

© Novell Inc. All rights reserved 8 Wymagania stawiane partnerom NRC Ready Autoryzowani Pracownik z aktualnym dyplomem handlowym: Certified Novell Salesperson, bezpłatne szkolenie i ezamin online Certified Novell Salesperson Strona internetowa poświęcona rozwiązaniom Novella Rejestracja onlineonline Poziom Silver Dyplom CNSCNS Rejestracja onlineonline Opłata roczna 500 € Poziom Gold i Platinum Zatrudnianie pracowników z certyfikatami technicznymi Biznes plan Referencje Minimalny poziom obrotów

© Novell Inc. All rights reserved 9 Jak zarejestrować się w programie? Zalogować się na stronie, uprzednio zakładając konto “Novell login” - procedura rejestracji, wraz z umową znajduje się na poniższej stronie Zalogować się na stroniestronie Po pomyślnie przeprowadzonej rejestracji, otrzymają Państwo z informacjami o warunkach płatności i dalszych krokach Zapraszamy do współpracy!

© Novell Inc. All rights reserved 1010 Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania lub wątpliwości Zapraszamy do kontaktu z panią Agatą Reluga tel

Safe Harbor Statement The preceding work is intended to outline our general product direction. It is intended for information purposes only, and may not be incorporated into any contract. It is not a commitment to deliver any material, code, or functionality, and should not be relied upon in making purchasing decisions. The development, release, and timing of features or functionality described for Novell products remains at the sole discretion of Novell. Unpublished Work of Novell, Inc. All Rights Reserved. This work is an unpublished work and contains confidential, proprietary, and trade secret information of Novell, Inc. Access to this work is restricted to Novell employees who have a need to know to perform tasks within the scope of their assignments. No part of this work may be practiced, performed, copied, distributed, revised, modified, translated, abridged, condensed, expanded, collected, or adapted without the prior written consent of Novell, Inc. Any use or exploitation of this work without authorization could subject the perpetrator to criminal and civil liability. General Disclaimer This document is not to be construed as a promise by any participating company to develop, deliver, or market a product. Novell, Inc., makes no representations or warranties with respect to the contents of this document, and specifically disclaims any express or implied warranties of merchantability or fitness for any particular purpose. Further, Novell, Inc., reserves the right to revise this document and to make changes to its content, at any time, without obligation to notify any person or entity of such revisions or changes. All Novell marks referenced in this presentation are trademarks or registered trademarks of Novell, Inc. in the United States and other countries. All third-party trademarks are the property of their respective owners.