PREZES DMITRIJ BURIAK
STRATEGIA VISION
FILOZOFIA Najwyższa wartość– zdrowie człowieka
CEL STRATEGII Zjednoczyć się i osiągnąć szczęście, zdrowie, wolność i niezależność finansową
GRUPY DOCELOWE 18 – 28 lat 29 – 44 lat Od 45 lat
REKLASYFIKACJA Podgrupy, zgodnie z zastosowanym przeznaczeniem- wygoda dla orientowania klienta
PRODUKTY Podstawowe Zgrupowane Przestrzenne
LIFEBEAUTY STYLE PLEASURE
UNIKALNE PRODUKTY VISION
«Mądre» produkty Ekskluzywna produkcja Nano-selekcja składników Współpraca z WHO Ochrona flakonów Technologia kriorozdrabniania
GPS
GOS
GMS
LQM
Ekspansja Geograficzna
Rejestracja produkcji Otwarcie przedstawicielstwa Otwarcie spółki handlowej
Południowo- wschodnia Azja Afryka
Komunikacja – Podstawowa kompetencja
Internet TV 24 godziny 365 dni vipvisiontv.me
Planeta Ludzi
VISION MOBILE OFFLINE ONLINE
Materiały marketingowe– wzrost efektywności biznesu i komunikacji
REBRANDING
Nowy Wymiar Spółek Handlowych
$ 1,3 bn
$ 728 mil
PLANY 2010
NOWE PRODUKTY 2010
Grupa Vision for Life Immuno – z probiotykiem Cardio – dla zmniejszenia poziomu cholesterolu Appearance –z koenzymem Q10 Anti Age – dla polepszenia pracy stawów KG-Off – program antycelulitowy
Grupa Vision for Beauty Młodzieżowa linia kosmetyczna Linia do pielęgnacji ciała Triovital NEO
Nowe Państwa 2010
KIRGISTAN
MOŁDAWIA
BELGIA
CHORWACJA
GRECJA
INDIE
TAJLANDIA
GOS
NOWE PROPOZYCJE BIZNESOWE
PROGRAMY 2010
VISION VOYAGE 2010 HAJNAN, CHINY
VIP BONUS
CLIENT LOYALTY
RECRUITER BONUS
PENSION PROGRAM
STAR BONUS
PREZES DMITRIJ BURIAK
ПРЕЗИДЕНТ ДМИТРИЙ БУРЯК