Zbadanie stanu środowiska i postaw uczniów i dorosłych * Jak dbamy o środowisko?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Myślę globalnie, dbam o przyrodę lokalnie !
Advertisements

Małgorzata Szymla klasa V B
Mielec i Ekologia Szkoła Podstawowa nr 1 w Mielcu
Ekorozwój naszej okolicy
Analiza wyników ankiety
„Zero” tolerancji dla przemocy
Barycz 2006 Klasowa wycieczka do Sortowni Odpadów
Dlaczego Publiczna Szkoła Podstawowa w Brzeźnicy jest fajna??
Projekt pt. „Co można zrobić z odpadami?”
Ekorozwój przestrzenny – przestrzeń wokół nas
ZIEMIA – NASZ DOM. DBAJMY O NIĄ.
22 KWIETNIA DZIEŃ ZIEMI.
KOŁO PRZYRODNICZE ROZWIJAJĄCE ZAINTERESOWANIA I ZDOLNOŚCI UCZNIÓW .
Jak moje miasto je ź dzi z głow ą ?. PLAN 1.Wstęp 2.O programie a)Ankiety b)Deklaracje 3.Podsumowanie 4.Koniec.
NASZ WSPÓLNY DOM.
EKOLOGICZNY PROJEKT EDUKACYJNY
CZY W ŚWIERADOWIE – ZDROJU JEST ODPOWIEDNIA ILOŚĆ TERENÓW ZIELONYCH?
Projekt edukacyjny Postawy proekologiczne uczennic Ośrodka oraz mieszkańców społeczności lokalnej.
Początek projektu Projekt rozpoczął się pod koniec roku szkolnego Na początku za zadanie mieliśmy zlokalizować dzikie wysypiska i wykonać ich.
URZĄD MIASTA Siemianowice Śląskie przedstawia
Jan Białostocki Patryk Owczarek
Według młodzieży w wieku 14 lat: Często segreguje się śmieci. Według młodzieży w wieku 15 lat: W ich domach nie segreguje się śmieci nigdy. Według młodzieży.
Naturalne zagrożenie dla Ziemi
Debata pt.,,Współpraca w naszej szkole odbyła się dnia 24. lutego 2014 r. Uczestniczyło w niej 11 rodziców.
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PROJEKTU EKOLOGICZNEGO „CZYSTA MAŁOPOLSKA”
Segreguje i ziemie ratuje!
SZKOLNY PROJEKT EKOLOGICZNY EKOORŁY
KTO JEST PRZYJACIELEM LASU ?
1. Jakie czynniki uznaje Pani/Pan za najgorsze dla środowiska naturalnego?
Śmieci problem ludzkości Bartosz Kuształa Klasa VI B.
ANKIETA 1. Czy segregujecie odpady? 2. Czym są elektrośmieci? 3. Czy stanowią one zagrożenie dla środowiska i dlaczego? 4. Co należy zrobić ze zużytym.
Kto jest Przyjacielem lasu?
RADY NA ODPADY. Kupuj świadomie Nie ulegaj modzie i reklamie Wybieraj produkty bezodpadowe lub łatwe do utylizacji po zużyciu.
Kto jest przyjacielem lasu ?
„Kto jest przyjacielem lasu”
Segregacja śmieci wytworzonych w domach to zbieranie odpadów do specjalnie oznakowanych pojemników, z podziałem na rodzaje materiałów (surowców), z jakich.
KTO JEST PRZYJACIELEM LASU?
Jestem przyjacielem lasu!
Dlaczego warto być przyjacielem lasu?
KTO JEST PRZYJACIELEM LASU?. LAS to zielone płuca naszej Ziemi. LAS dostarcza nam potrzebnego do życia tlenu, pochłaniając z atmosfery wszystkie szkodliwe.
„Kto jest Przyjacielem Lasu” ?
Wykonały: Karolina Filipczak Aleksandra Cieślak. miała na celu określenie oczekiwań uczestników spaceru odnośnie wyglądu naszego parku. Wyrazili swoje.
KAŻDY MOŻE BYĆ PRZYJACIELEM LASU WYSTARCZY CHCIEĆ !!!
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Dziecko – Przyjaciel lasu
Przyjaciel Lasu.
PROJEKT MULTIMEDIALNY
Jestem przyjacielem lasu
PRZYJACIEL LASU Miłosz Nickowski SP NĘTNO.
MY i nasze śmieci.
A: Tak B: Nie C: Nie interesuje mnie.
Wyniki ankiety dla uczniów. 1. Czy twoim zdaniem trzeba chronić środowisko? Tak : 100% (26 uczniów) Nie: 0% (0 uczniów) Nie mam zdania: 0% (0) Tak : 100%
Prośby Ziemi Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
AUTOR : Kacper Nowak KL.VI. Po pierwsze spaliny to mieszanina gazów z spalania np. paliwa, węgla kamiennego, węgla brunatnego, biopaliw itd…
Masz za du ż o ś mieci i nie wiesz co z nimi zrobi ć ?!
Posłuchaj dobrej rady: „SEGREGUJ ODPADY”
Zasady segregacji śmieci
Klasa III F Agnieszka Chodur. Od grudnia 2014 r. przez cały rok nasza klasa realizowała projekt „Bezpieczne wędrówki. Od grosika do złotówki”. Podjęliśmy.
Ile ważą śmieci w szkole ?. Śmieci są codziennie zbierane z klas i holu do dużych worków. Następnie wyrzuca się ja do kontenera.
Jak segregować? Czy segregujesz? Nielegalne miejsca składowania śmieci są problemem, z którym władze samorządowe zmagają się od wielu lat. W mieście.
Instytut Eurotest BADANIE OPINII OSÓB PROWADZACYCH GOSPODARSTWA DOMOWE NA TERENIE GDAŃSKA DOTYCZACYCH ZMIANY SPOSOBU ZBIERANIA SELEKTYWNEGO ODPADÓW KOMUNALNYCH.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I segregacja śmieci 1 godz. lekcyjna.
Segregacja i przetwarzanie odpadów Grupa projektowa klasy 1 D Zespół Szkół nr 1 Gimnazjum nr 1 Koluszki, 2010/2011.
,,Elektroodpady-proste zasady” Pierwszy Dzień Ziemi w Polsce.
Wyniki ankiety zorganizowanej w ramach ogólnopolskiego projektu „Lokalny ekorozwój” W ankiecie brało udział 137 uczniów Zespołu Szkół w Siewierzu. „ Segregacja.
Jesteś eko? Zbieraj makulaturę!
Projekt biblioteczny 1C
Departament Zrównoważonego Rozwoju Biuro Ochrony Przyrody i Klimatu
FIRMA UCZNIOWSKA SeGREENaction
Zapis prezentacji:

Zbadanie stanu środowiska i postaw uczniów i dorosłych * Jak dbamy o środowisko?

* Wycieczka po Mokrzeszowie Zobaczymy jak wygląda środowisko w Mokrzeszowie ?

* Wycieczka po Mokrzeszowie * Zbieranie szkła Z naszej wycieczki wynika że w Mokrzeszowie jest najwięcej wyrzuca się szkła.

* Wycieczka po Mokrzeszowie * Zbieranie aluminium Stwierdziliśmy że po szkle jest najwięcej aluminium

* Wycieczka po Mokrzeszowie * Zbieranie papieru Nie wiem dlaczego ludziom nie chce się wyrzucać śmieci do kosza, tylko wyrzucają byle gdzie!

* Wycieczka po Mokrzeszowie * Segregowanie śmieci Jestem ciekawy dlaczego w Mokrzeszowie jest tyle śmieci?

* Wycieczka po Mokrzeszowie * Segregowanie śmieci W Mokrzeszowie wielu mieszkańców zapomina o zachowaniu czystego środowiska.

* Wyniki naszej ankiety Jak dbamy o środowisko?

* Nasze środowisko jest zanieczyszczone przez ludzi, ponieważ ludziom nie chce się wyrzucać śmieci do kosza, tylko wyrzucają byle gdzie, ale dzieci ze szkoły w Mokrzeszowie dbają o środowisko i starają się żeby nasze środowisko było czystsze. Jesteśmy uczniami ze Szkoły Podstawowej w Mokrzeszowie i nie pozwolimy nikomu niszczyć środowiska naszej wsi !