Przygowały : Joanna Niedźwiedź i Anna Wójcik. Nasz cel!!! Naszym celem było zbadanie ile godzin dziennie uczniowie naszej szkoły oglądają telewizję. Intrygowało.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Bartosz Góral Kacper Mizerski Damian Dziekanowski.
Advertisements

PYT. 1 CZY PRZED LEKCJAMI ZJADASZ W DOMU I Ś NIADANIE Jedynie 44% badanych uczniów zawsze zjada w domu śniadanie, a przecież wiadomo, że jest to najważniejszy.
Kim jeste ś myKim jeste ś my Co robimyCo robimy Gdzie si ę znajdujemyGdzie si ę znajdujemy Dlaczego to robimyDlaczego to robimy Misja wizja naszej firmyMisja.
1 O ZWIERZĄTKACH….. powa ż nie i na wesoło O ZWIERZĄTKACH….. powa ż nie i na wesoło „ Jest jeden aspekt, pod którym zwierz ę ta przewy ż szaj ą cz ł owieka-
Mam prawo do ochrony swoich danych osobowych Twoje dane – Twoja sprawa. Skuteczna ochrona danych osobowych. Inicjatywa edukacyjna skierowana do nauczycieli.
“Wszystko, co uczyniliście jednemu z tych braci moich najmniejszych, Mnieście uczynili.” (Mt 25,40) Słowo Życia Kwiecień 2016.
Zapraszamy wszystkich do obejrzenia prezentacji przedstawiającej, jak w poszczególnych kategoriach liczbowych przedstawia się nasza szkoła, która funkcjonuje.
Ankieta na temat odżywiania się i uprawianej aktywności fizycznej uczniów naszej szkoły.
ŚWIETLICOWE ZAJĘCIA DLA PRZEDSZKOLAKÓW. Do naszej świetlicy zawitali ostatnio mili goście - dzieci z Przedszkola nr 34.
Jesteśmy uczniami klasy 1 ZSZ w zawodzie fryzjer. Postanowiliśmy przeprowadzić badania społeczne wśród uczniów- młodocianych pracowników w zakresie.
Targi 2.0 Wykorzystanie Technologii Informacyjnej i Komunikacyjnej w szkole Weryfikacja Kodeksu 2.0.
NASZE NADLEŚNICTOWO to Nadleśnictwo Trzebież, które ma swoją siedzibę w Zalesiu.
Ćwiczenia interaktywne dla uczniów w klasie II. INSTRUKCJA 1.By móc zaznaczać lub wpisywać odpowiedzi wybierz ikonkę wskaźnika i wybierz pióro lub naciśnij.
Przez długi czas ludzie porozumiewali się wyłącznie bezpośrednio-oko w oko, twarzą w twarz. Gdy nadeszła era listów, początkowo dostarczał je posłaniec,
Opracowanie Joanna Szymańska Konsultacja Bożena Hołownia.
Nasza szkoła w liczbach Dane zebrane przez uczniów klasy IV w styczniu 2010 r.
Autorzy Mateusz Stępień Maciek Dziankowski Norbert Jakubiak.
Projekt edukacyjny 2014/2015. Szkoła to nasz drugi dom. Średnio spędzamy w niej 7 godzin lekcyjnych, co stanowi 5,25h. Tygodniowo na naukę w szkole poświęcamy.
„Adjektive gegen Substantive” Projekt z języka niemieckiego Żmigród-Wołów.
Sprawozdanie z ankiety kierowanej do uczniów dotyczącej bezpieczeństwa w szkole.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 7 w Rudzie Śląskiej.
Organizatorzy uroczystości: wychowawcy klas III oraz VI, pani Barbara Ardanowska oraz pani Iwona Mroczkowska.
KORZYSTANIE PRZEZ UCZNIÓW Z POSIŁKU W STOŁÓWCE SZKOLNEJ NA PODSTAWIE ANALIZY ANKIET PRZEPROWADZONYCH P RZEZ K OMISJĘ R EWIZYJNĄ R ADY M IEJSKIEJ W O LECKU.
WYNIKI ANKIETY: Co wiesz o elektrośmieciach?. Podstawowe informacje Termin przeprowadzenia badania ankietowego: r. – r. Cel badania:
Raport z ewaluacji wewnętrznej na temat czytelnictwa
Ankieta dotycząca TV.
Szachowa bitwa- wymiana i przewaga, wartość bierek
Program eTwinning Planowanie projektów
Sylwetka Absolwenta Publicznego Gimnazjum w Piątnicy
Innowacja pedagogiczna „ Mierzymy daleko, sięgamy wysoko” prowadzona w Szkole Podstawowej nr 21 w Lublinie w roku szkolnym 2016/2017 Autorki innowacji:
Młodzież a Narkotyki Rozpoznanie zjawiska narkomanii wśród młodzieży Tarnobrzeskiej Konferencja Maria Nagaba - Wójcik.
Ruch to zdrowie.
W gimnazjum im. Jana Pawła II w Jastarni
NASTOLATKI I KSIĄŻKI.
Internet to nie tylko gry
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
Czy w Twoim domu dba się o środowisko?
Łaska Boża jest do zbawienia koniecznie potrzebna.
Analiza Ankiet ekologicznych
Moje szczęście.
VI LO w ZSO im AK w Bielsku-Białej
dr Marzena Żylińska Łódź
Międzynarodowy Dzień Kubusia Puchatka
Klasa IIIB.
Test.
Happening: Drzewo Rąk Organizatorzy: Kacper Deka Roksana Glonek
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
Wizyta w Bibliotece Szkolnej Grupa 0c
Wycieczka po Swarzędzu
KOŁO NAUKOWE Z ZAKRESU NAUK MATEMATYCZNO - PRZYRODNICZYCH
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO KOLIBER ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNYCH W CHORZOWIE
Nasze Miniprzedsiębiorstwo - Jasmin-FIO LVI Liceum Ogólnokształcące im
OSOBOWOŚĆ W PORTRECIE FOTOGRAFICZNYM
KONFERENCJA „Ogólnopolski Dzień Tornistra”
Klasa humanistyczna z elementami edukacji teatralnej
Stulecie Niepodległości w Barwach Biało - Czerwonych
Klasyfikacja ŚRódroczna w Gimnazjum nr 11 w Toruniu
NA TEMAT BEZPIECZNEGO Z KORZYSTANIA Z MEDIÓW
Giełda papierów wartościowych
Klasyfikacja roczna Gimnazjum nr 11 w Toruniu
Nasza szkoła w liczbach
Wyniki ankiety nt. odżywiania przeprowadzonej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Rudach w dniu 8 września 2015 roku Oprac. Marta Depta.
Projekt pod tytułem: ,,Stop Smog”
CAFE DECOR Inspiruje nas kawa.
CO TWOI UCZNIOWIE WIEDZĄ O UBEZPIECZENIACH SPOŁECZNYCH?
„labla” - miniprzedsiębiorstwo
Prezentacja informacji w biznesie
CO TWOI UCZNIOWIE WIEDZĄ O UBEZPIECZENIACH SPOŁECZNYCH?
UŻYWKI.
EUROPO JESTEŚMY Z TOBĄ 15 lat w Unii Europejskiej
Zapis prezentacji:

Przygowały : Joanna Niedźwiedź i Anna Wójcik

Nasz cel!!! Naszym celem było zbadanie ile godzin dziennie uczniowie naszej szkoły oglądają telewizję. Intrygowało nas także pytanie, jakie programy oglądają nasi rówieśnicy. W tym celu zrobiliśmy dla klas 3-6 krótką ankietę, która odpowiedziała nam na te pytania.

Wykres przedstawia ile godzin nasi uczniowie oglądają telewizję

Oglądane programy Nasi uczniowie oglądają różne programy, ale najwięcej osób ogląda kreskówki oraz filmy rozrywkowe. Trzeba także przyznać, że liczba uczniów którzy oglądają programy przyrodnicze jest bardzo imponująca. Najmniejszym zainteresowaniem są niestety programy edukacyjne.

Czy oglądane przez nich programy są wartościowe? To było najtrudniejsze pytanie na ankiecie. Albowiem nasi koledzy i koleżanki musieli się zastanowić czy seriale, filmy i programy, które oglądają są dla nich wartościowe. Większość ankietowanych odpowiedziało, że tak. Mamy nadzieję,że tak jest w rzeczywistości.