Czy mieszkańcy Zbąszynka potrafią porozumiewać się w języku angielskim?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
BADANIE ANKIETOWE Wyniki ankiety dotyczącej mediów,
Advertisements

ZAJĘCIA Z WYCHOWNIA FIZYCZNEGO OCZYMA PRYMUSÓW
Tajemnice Lublina Cztery Muszkieterki (Maja, Dominika, Agata, Martyna)
Demokracja w szkole.
NASZ PROJEKT EDUKACYJNY
Europejski Dzie ń J ę zyków Obcych W dniu r. uczniowie klas IV-VI prezentowali swoje umiejętności posługiwania się językiem angielskim. Ale.
JAK MIESZKAŃCY MOGILNA CZUJĄ SIĘ W
Ratujemy i uczymy ratować
Podsumowanie I półrocza
‘A Tale of Tolerance’ HISTORIA TOLERANCJI
Nasza drużyna projektowa to: Joanna Borzymek, Ewelina Kuligowska, Przemysław Soliwoda, Joanna Stalmach, Katarzyna Stalmach, Opiekun Pani Profesor Bożena.
MIĘDZYSZKOLNY KONKURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO dla KLAS III
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Tak ! - dla lokalnych producentów. Wyniki ankiety z zakresu znajomości zagadnienia: Wyniki ankiety z zakresu znajomości zagadnienia: ŚWIADOMOŚĆ MŁODYCH.
Fotografia naszym życiem
„LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ – RAZ JESZCZE”
WYNIKI ANKIETY DOTYCZĄCEJ NR ALARMOWEGO 112
W klasach gimnazj alnych przeprowadziliśmy ankietę związaną z telefonem komórkowym. Ankieta zawierała 15 różnych pytań dotyczących użytku telefonu w życiu.
Statystyczny Uczeń Naszej Szkoły
Odczucia i oczekiwania uczniów Gimnazjum nr 4 w Krośnie w zakresie wychowania fizycznego i sportu w szkole.
Xvii sesja sejmu dzieci i młodzieży
Starożytni Matematycy
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego w Gorlicach W ankiecie Egzaminy i diagnozowanie zewnętrzne przeprowadzonej dla nauczycieli wzięło udział
Czy znasz życie i dorobek naukowy Marii Skłodowskiej-Curie?
Im. Polskich Noblistów w Policach. W naszej ankiecie wzięło udział: 47 pieszych 39 kierowców 21 rowerzystów.
Angielski na 5! Jak dobrze znamy j. angielski w Chocianowie?
Projekt edukacyjny pt. „Czy możemy czuć się bezpieczni w Internecie”
w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Łodzi
BE MY GUEST: GO ON A UNIQUE EUROPEAN STUDENT TOUR Partnerski projekt wielostronny szkół w ramach programu Comenius.
ZDROWY STYL ODŻYWIANIA W SZKOLE
MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ JĘZYKÓW OBCYCH
 Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych: leksykalnych,  gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych, umożliwiającym.
 Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), umożliwiającym realizację.
Wyniki diagnoz w klasach pierwszych i drugich Wrzesień 2014.
Jak wygląda statystyczny uczeń naszego gimnazjum?
ANKIETA ZOSTAŁA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW GIMNAZJUM ZPO W BORONOWIE.
Wyniki Ankiety odnośnie zdrowego odżywiania
Podsumowanie wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczniów na temat: PSO, WSO - przestrzeganie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz.
Czy wiesz co jesz? projekt edukacyjny zrealizowany przez:
Szkoła Podstawowa nr 8 w Dąbrowie Górniczej. Sprawdzian obejmuje wiadomości i umiejętności zawarte w wymaganiach określonych w podstawie programowej kształcenia.
PORADA PRAWNA - SCHEMAT BUDOWY NA POTRZEBY ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH.
Wiedza Polaków o Powstaniu Warszawskim
Polska Prezydencja w Oleśnicy! Czyli co Oleśniczanie wiedzą na temat polskiej Prezydencji w Radzie UE?
SKIEROWANY DO UCZNIÓW KLAS 4A, 5A I 6B. Zapraszamy Was serdecznie do wzięcia udziału w naszym superfajnym i superzdrowym międzyprzedmiotowym projekcie.
Matematyka- kalendarz i zegar
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Poznajemy zawody w miejscu pracy.
Sprawdzian w klasie szóstej szkoły podstawowej w roku szkolnym 2015/2016.
SPRAWDZIAN W KLASIE SZÓSTEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ OD ROKU SZKOLNEGO 2014/2015.
Natural Sciences, Natural English. Mitochondrium.
SPRAWDZIAN W KLASIE SZÓSTEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ OD ROKU SZKOLNEGO 2015/2016.
EGZAMIN MATURALNY Z JĘZYKA NIEMIECKIEGO Matura ustna.
,,Krople wody i jej przygody” Grupa II Weronika Forysiak(lider) Amelia Jaros Krzysztof Stępniak Hubert Szymczykiewicz Rafał Jóźwiak.
Temat: Tworzenie bazy danych
IX kółko języka francuskiego 6 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy; podtrzymanie zasad współpracy, motywowanie do poszerzania wiedzy.
Temat: " Statystyka Komunikacji Miejskiej KZK GOP w Sosnowcu " Uczniowie wykonujący: Nauczyciele prowadzący: Natalia Pasternak p.mgr Teresa Stochel Mateusz.
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
JAK BAWIĆ SIĘ BEZ UŻYWEK?
Języki obce.
Filmoteka szkolna akcja – się działo
Kodeks Etyki Dziennikarskiej
JAKIEGO DIALOGU SPOŁECZNEGO POTRZEBUJEMY W OCHRONIE ZDROWIA?
Dni otwarte Nazwa szkoły Data.
RAPORT Z EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Szkoła Promująca Zdrowie
Imię i nazwisko nauczyciela
Imię i nazwisko nauczyciela
Zapis prezentacji:

Czy mieszkańcy Zbąszynka potrafią porozumiewać się w języku angielskim?

Uczestnicy oraz opiekun projektu Opiekun: Monika Kaczor Uczestnicy: Marta Kaczmarek, Anna Miecznikowska, Weronika Marciniec, Patryk Płuciennik, Patrycja Włodarczyk, Adrian Najda, Patryk Lewandowski, Michalina Kowalska, Agnieszka Antczak

Cel projektu Celem projektu było sprawdzenie znajomości języka angielskiego mieszkańców Zbąszynka. Pierwszym etapem w realizacji było sporządzenie i przeprowadzenie ankiet z podstawowymi pytaniami.

Oto pytania na jakie musieli odpowiedzieć mieszkańcy : Czy potrafi Pan/Pani przedstawić się w j. angielskim ? Czy potrafi Pan/Pani zapytać o godzinę w j. angielskim ? Czy potrafi Pan/Pani podać / poprosić o nr telefonu w j. angielskim ? Czy potrafi Pan/Pani opisać swój/kogoś wygląd w j. angielskim ? Czy potrafi Pan/Pani spytać się ile coś kosztuje w j. angielskim ? Czy potrafi Pan/Pani wymienić 5 kolorów, warzyw,części ciała, ubioru po angielsku ? Czy potrafi Pan/Pani wskazać drogę w j. angielskim ? Czy potrafi Pan/Pani podać porę roku/ dnia w j. angielskim ? Czy potrafi Pan/Pani podać przykładowe miejsce zamieszkania w j. angielskim ? Czy potrafi Pan/Pani podać swoje zainteresowania w j. angielskim ?

Wyniki pierwszej ankiety

Oto pytania na jakie musieli odpowiedzieć mieszkańcy : Czy potrafi Pan/Pani powiedzeć coś w czasie teraźniejszym/ przyszłym/przeszłym w j. angielskim ? Czy potrafi Pan/Pani podać przykładowe miejsce pracy i powiedzeć co tam się robi w j. angielskim ? Czy potrafi Pan/Pani podać min. 4 nazwy zawodów w j. angielskim ? Czy potrafi Pan/Pani podać dzisiejszą datę w j. angielskim ? Czy potrafi Pan/Pani podać dni tygodnia /miesiąca w j. angielskim ? Czy potrafi Pan/Pani podać min. 5 nazw zwierząt, przedmiotów szkolnych po angielsku ? Czy potrafi Pan/Pani w zaprosić kogoś do kina lub teatru w j. angielskim ? Czy potrafi Pan/Pani podać kilka okoliczników czasów np. teraz, jutro, często w j. angielskim ? Czy potrafi Pan/Pani opisać swoje wakacje w j. angielskim ? Czy potrafi Pan/Pani wymienć przynajmiej 6 dyscyplin sportowych w j. angielskim ?

Wyniki drugiej ankiety

Kolejnym etapem było ułożenie dialogów i przeprowadzenie ich z mieszkańcami Zbąszynka.

Wyniki końcowe Osoby spytane: 37 Osoby nie znające odpowiedzi: 8 Osoby, które odpowiedziały poprawnie: 31

Podsumowanie Z projektu wywnioskowaliśmy, że mieszkańcy Zbąszynka potrafią posługiwać się prostymi zwrotami w j.angielskim oraz,że umieliby przeprowadzić krótką rozmowę z obcokrajowcami.

Dziękujemy mieszkańcom za wzięcie udziału w projekcie