Widz idealny. Telewizja w liczbach Przeciętnie żyjemy 80 lat. 8 godzin śpimy, czyli przesypiamy 26 lat. 8 godzin uczymy się w szkole i w domu, 8 godzin,

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Co powinno się zmienić w Twojej szkole, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi Klasa IIIa.
Advertisements

Program Bezpieczeństwo w sieci
ROLA KOMPUTERA W ŻYCIE MŁODYCH LUDZI Z TERANU GMINY NIEPOŁOMICE
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Wykonał : Jakub Świątkowski
Wszystko o mnie Witam! Zapraszam do obejrzenia prezentacji „Wszystko o Mnie”.
Szkoła w Przybówce liczy 138 uczniów
POTRZEBUJE WASZEJ POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Telewizja.
„PO SZKOLE…”.
Konferencja „W trosce o rodzinę” r.
Patrzcie na świat naszymi oczami, a wtedy zrozumiecie nasze potrzeby, odczucia.
Chciałybyśmy abyście wiedzieli że jest to najbardziej rozwijająca dziecinną wartość organizacja. W TPD każde dziecko z osobna jest ważne. Opiekunowie.
MOJA SZKOŁA W LICZBACH Prezentacja projektu z zakresu przedmiotów przyrodniczych: matematyka, biologia, chemia. Projekt wykonała: Monika Wojtyła, kl.
Telewizja, komputer, Internet
Moja Przyszlosc Moje Cele. Plan Dostać się do technikum o profilu cyfrowych działań graficznych bądz informatycznego.
CZAS WOLNY DZIECKA.
BOISKO SPORTOWE.
Szkole Podstawowej w Licheniu Starym
Rok z Kodeksem 2.0 – plusy i minusy
Ankieta Ile czasu uczeń spędza przy klawiaturze, w internecie, oglądając telewizję? Ile czasu uczeń spędza ucząc się i czytając? W jakim celu korzystają.
Janusz Korczak.
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Analiza ankiety dla uczniów klas V.
Szkolny Kodeks 2.0.
Debata Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym.
CO MOGĄ ZROBIĆ RODZICE/NAUCZYCIEL, ABY POMÓC DZIECKU?
TEMAT Czy mądrze korzystamy z portali społecznościowych?
Debata klasy Vc 3 grudnia 2012 r.. ankieta.
OBRAZKOWY KODEKS 2.0 Klasa IIC
Problemy współczesnej młodzieży
ILE MAMY WZROSTU??? JAKIEGO KOLORU MAMY OCZY.
Styl życia uczniów gimnazjum w łazach maj 2013
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
KOMPUTER PRZYJACIEL CZY WRÓG ??.
Krótkie streszczenie naszych przygotowań
TARGI 2.0 KODEKS 2.0. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie !
 Jak wynika z przeprowadzonych przez naukowców badań, telewizja ma głównie pozytywny wpływ na rozwój dzieci i młodzieży, tylko w wypadku, gdy rodzice.
Rola komputera i telewizji w życiu naszych dzieci?
W przypadku gdyby przyszło wam do głowy Zamienić swoje miejsce pracy na więzienie, Radzę to przemyśleć Oto kilka zestawień porównawczych!
 Zależność jest to stan psychiczny i fizyczny, wynikający z reakcji pomiędzy organizmem a środkiem, objawiający się przymusowym przyjmowaniem środka.
„Umiej być przyjacielem, znajdziesz przyjaciela.”
Zadaliśmy sobie pytanie: Jak wykorzystać tablet do nauki liczenia i pisania? Okazało się, że jest wiele ciekawych programów edukacyjnych do wykorzystania.
KODEKS 2.0 TECHNIKI INFORMACYJNO KOMUNIKACYJNE. KOMUNIKACJA Z RODZICAMI I UCZNIAMI ZA POMOCĄ TELEFONU KOMÓRKOWEGO I POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
Spotkanie z przeszłością. Lekcja historii klasy III B w Muzeum Powstania Warszawskiego, 18 września 2015r.
Uczymy się z TIK Umiejętnie korzystamy z poczty elektronicznej, Kontaktujemy się z nauczycielami drogą mailową, Wykorzystujemy program Paint i tworzymy.
W SIECI Warsztaty W SIECI zrealizowane w III Zespole Edukacyjno-Terapeutycznym „C” Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szczytnie.
Dziecięcy apel do rodziców o wsparcie przed rozpoczęciem nauki szkolnej.
CYFROWA MOC STYCZEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni.
Źródło: Microsoft Clip Organizer Zacznijmy od samego początku… Do czego używamy komputera?
PROJEKT EDUKACYJNY „WIEM CO JEM” WYCHOWANIE FIZYCZNE r.
AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
ORGANIZACJA CZASU WOLNEGO BIALSKICH PIĘCIOLATKÓW AGNIESZKA DMITRUK, HELENA POPŁAWSKA, WOJCIECH HOŁUB.
Swobodna wypowiedź o mediach. We współczesnym świecie media, czyli środki masowego przekazu takie jak rado, telewizja, Internet mają bardzo duży wpływ.
Czy czytanie jest nam dzisiaj potrzebne
Moje sposoby na budżet domowy
ERA SZKOLNEGO KOMPUTERA!
Jak pomóc dziecku w nauce. pedagog: Halina Gromek
Sprawozdanie z udziału w projekcie: Lider Lokalnej Ekologii
Czas wolny dziecka szanse i zagrożenia czyli co powinien robić rodzic aby dziecko nie nadużywało komputera Wieluń
Lubię czytać!.
Bezpieczny internet – analiza ankiety dla rodziców
ODCZYTYWANIE DIAGRAMÓW
SZKOLNICTWO PONADGIMNAZJALNE WARSZTATY DLA RODZICÓW
JAK ROZWIJAĆ INTELIGENCJĘ EMOCJONALNĄ U DZIECKA?
Szkoła Podstawowa im. Przyjaciół Ziemi w Marzęcicach
Czytanie wspiera rozwój dziecka
Co robić, by nie nudzić się w czasie ferii?
Debata w III a.
Zapis prezentacji:

Widz idealny

Telewizja w liczbach Przeciętnie żyjemy 80 lat. 8 godzin śpimy, czyli przesypiamy 26 lat. 8 godzin uczymy się w szkole i w domu, 8 godzin, jako dorośli, pracujemy, czyli następne 26 lat spędzamy, ucząc się i pracując. Zostaje nam do mądrego wykorzystania 26 lat życia. 1 godzina dziennie spędzona przed telewizorem lub komputerem zabiera nam 3 lata i 4 miesiące życia. Jeśli nie wybieramy świadomie programów, które warto oglądać, to zadajmy sobie pytanie: Czy warto marnować czas, którego nie mamy za dużo, na oglądanie niepotrzebnych nam informacji?

Tak wygląda marnowanie 3 lat życia!

Zastanówmy się, co warto oglądać Może połączyć naukę i oglądanie telewizji? Ale jak to zrobić? Wybierz program zgodnie ze swoimi zainteresowaniami! Może na przykład warto obejrzeć film z serii: „Jak to jest zrobione?”„Jak to jest zrobione?” zrobione-pieczywo/ Dokonywanie wyborów jest sztuką życia.

Warto łączyć rozrywkę z wiedzą!

Widz idealny – kto to taki? Widz idealny to taki, który sam wybiera to, co chce oglądać. Nie oglądamy wszystkiego, co pokazuje telewizja.

Wybieramy tylko to, co nas interesuje Dzięki temu oszczędzamy czas, który możemy wykorzystać dla siebie…

Kodeks mądrego widza 1.Wybieram i oglądam tylko to, co mnie interesuje. 2.Panuję nad swoimi potrzebami. 3.Przestaję marnować czas, bo mam go mało. 4.Jeśli coś oglądam, to słucham uważnie i zapamiętuję jak najwięcej informacji. 5.Pytam rodziców o to, czego nie rozumiem w programie telewizyjnym. 6.Wyciągam wnioski z tego, co zobaczyłem i usłyszałem. 7.Nie jem posiłków przed ekranem. 8.Przyjaciele są ważniejsi od najciekawszego programu telewizyjnego.