Proprietary and Confidential: This presentation may not be used or disclosed to any person other than employees or customer, unless expressly authorized.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
BHP Konferencja Wrocław Listopad
Advertisements

UPS CampusShip™ user's guide
Język angielski Profesjonalne usługi dla firm
Dziennik do bilingu energii Domyślne wielkości co 15 min przez 12 dni kWh pobierana kWh całk kVARh pobierana kVARh całk kVAh całk PF całk 3-P Moc czynna.
Software Assurance dla dużych firm
Licencjonowanie wirtualizacji
Licencjonowanie rodziny System Center 2012
Licencjonowanie Exchange 2013
Licencjonowanie Lync 2013 Poziom 200.
Licencjonowanie SharePoint 2013
Podstawy umów Open oraz Open Value. Rozwiązania licencyjne firmy Microsoft Umowy Open Umowy Open Value Na wybrane komputery (Non company wide) Na całą
Oxford Business Unit consulting i szkolenia OXFORD Business Unit Sp. z o.o., tel/fax: , , site:
Rozwój technologii energetyki wiatrowej – wybrane aspekty
Collaborate more Platforma Office 2010 Sebastian Wilczewski Konsultant Betacom S.A.
Rozwój energetyki wiatrowej – doświadczenia Vestas
Informacje o Firmie - GP Industry Support
Szła dzieweczka do laseczka
Licencjonowanie aplikacji serwerowych
Ogólne informacje licencyjne Kluczowe funkcjonalności Dostępne wersje i porównanie Zasady licencjonowania Downgrade, SA Licencjonowanie w środowisku chmury.
CONFIDENTIAL INFORMATION 1. CONFIDENTIAL INFORMATION 2.
Usługi online oraz Office 365. Przegląd usług online Dodawanie usług online do umów grupowych Nabywanie licencji Office 365.
Deutsche Bank PBC Finansowanie eksportu w Deutsche Bank PBC
Podstawy modeli i programów licencyjnych Microsoft.
Licencjonowanie narzędzi dla programistów
Licencjonowanie rodziny produktów Forefront oraz System Center
Obsługa zapasów: Braki i zapasy zablokowane SAP Best Practices.
Nabycie wewnętrzne — Przesunięcie magazynowe między kilkoma jednostkami gospodarczymi SAP Best Practices.
Zarządzanie partiami SAP Best Practices. ©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Cel i korzyści oraz kluczowe kroki procesu Cel.
Przetwarzanie zlecenia klienta w kilku jednostkach gospodarczych SAP Best Practices.
Przesunięcie magazynowe bez dostawy SAP Best Practices.
Umowa zaopatrzeniowa SAP Best Practices. ©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Cel i korzyści oraz kluczowe kroki procesu Cel.
Windows 8.1 dostarcza spójną platformę do tworzenia aplikacji, które potrafią dostosować się do wielu urządzeń Zaprojektowane raz, działają.
Usługa fakturowana po stałej cenie SAP Best Practices.
Nabywanie materiałów eksploatacyjnych SAP Best Practices.
Proces ofertowania w zaopatrzeniu SAP Best Practices.
Dostawa bezpłatna SAP Best Practices. ©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Cel i korzyści oraz kluczowe kroki procesu Cel 
Nabycie zewnętrzne zasobów podwykonawcy SAP Best Practices.
Przetwarzanie poprawek (produkcja w toku) SAP Best Practices.
Projekty wewnętrzne SAP Best Practices. ©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Cel i korzyści oraz kluczowe kroki procesu Cel.
Przetwarzanie sprzedaży z wykorzystaniem strony trzeciej (bez awiza dostawy) SAP Best Practices.
Zarządzanie numerami seryjnymi SAP Best Practices.
Umowa serwisowa z okresowym fakturowaniem SAP Best Practices.
Przetwarzanie zlecenia klienta: Sprzedaż bezpośrednio z magazynu SAP Best Practices.
Handel zagraniczny — procedura eksportowa
Rejestrowanie przepracowanych godzin SAP Best Practices.
Usługi z rozliczeniem czasu i materiału SAP Best Practices.
Sprzedaż pozycji niemagazynowanej z nabyciem specyficznym dla zlecenia SAP Best Practices.
Oferta dla klienta SAP Best Practices. ©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Cel i korzyści oraz kluczowe kroki procesu Cel.
Przetwarzanie sprzedaży z wykorzystaniem strony trzeciej (z awizo dostawy) SAP Best Practices.
Przetwarzanie zlecenia klienta z zaliczką PL SAP Best Practices.
Sprzedaż: Operacje zamykające okres SAP Best Practices.
Kontrakt sprzedaży ze stałą ceną i rozliczeniem czasu i materiału SAP Best Practices.
Oferta Happyhours: Kompletność, Innowacyjność, Skuteczność.
Doraźny konsulting fakturowany po stałej cenie SAP Best Practices.
Serwis wewnętrzny SAP Best Practices. ©2014 SAP SE or an SAP affiliate company. All rights reserved.2 Cel i korzyści oraz kluczowe kroki procesu Cel 
Przegląd usług online Dodawanie usług online do umów grupowych Nabywanie licencji Office 365.
DEMO Jak założyć konto na Microsoft Virtual Academy?
27-29 października 2015 r., MTP, Poznań
1© 2011 Infosys Technologies Ltd.. Infosys Technologies to zaufany partner w zarządzaniu procesami biznesowymi Korporacja o zasięgu globalnym  Firma.
Przetwarzanie sprzedaży z wykorzystaniem strony trzeciej (bez awiza dostawy) SAP Best Practices.
Co Pan robi? Kim Pani jest? This project has been funded with support from the European Commission. This document reflects the views only of the authors,
Młodszy Specjalista ds. Rozwoju Produktu
Nowa Ewangelizacja „Jak zawsze, również i dziś celem ewangelizacji
Pobranie dostępnych licencji partnerskich i sprawdzenie ich liczby w Microsoft Partner Network Instrukcja Ostatnia aktualizacja
Aktywacja i przypisanie dostępnych licencji Office 365 w Microsoft Partner Network Instrukcja Ostatnia aktualizacja
MERCURE WROCŁAW CENTRUM RECEPCJONISTA/KA
NOVOTEL WROCŁAW CITY Staż w dziale sprzedaży
NOVOTEL & ibis WROCŁAW CENTRUM Staż w dziale sprzedaży
NOVOTEL WROCŁAW CITY Staż w dziale gastronomii
Zapis prezentacji:

Proprietary and Confidential: This presentation may not be used or disclosed to any person other than employees or customer, unless expressly authorized by UPS. © 2015 United Parcel Service of America, Inc. UPS, the UPS brandmark, the color brown and photos are trademarks of United Parcel Service of America, Inc. All rights reserved. 1 United Parcel Service GBS Wrocław

Proprietary and Confidential: This presentation may not be used or disclosed to any person other than employees or customer, unless expressly authorized by UPS. © 2015 United Parcel Service of America, Inc. UPS, the UPS brandmark, the color brown and photos are trademarks of United Parcel Service of America, Inc. All rights reserved. 2 Obsługujemy 220 kraje Wykonujemy 1955 lotów dziennie, mamy 625 samoloty Pracuje dla nas 400 tys. osób Na rynku od 1907 roku Globalna sieć UPS

Proprietary and Confidential: This presentation may not be used or disclosed to any person other than employees or customer, unless expressly authorized by UPS. © 2015 United Parcel Service of America, Inc. UPS, the UPS brandmark, the color brown and photos are trademarks of United Parcel Service of America, Inc. All rights reserved. 3 Usługi kurierskie Fracht Logistyka kontraktowa UPS – 3 filary

Proprietary and Confidential: This presentation may not be used or disclosed to any person other than employees or customer, unless expressly authorized by UPS. © 2015 United Parcel Service of America, Inc. UPS, the UPS brandmark, the color brown and photos are trademarks of United Parcel Service of America, Inc. All rights reserved. 4 Global Business Service Wrocław Pl. Bema 2, Wrocław Prawie 700 pracowników Nowoczesne biuro Darmowa kawa i herbata 17 działów

Proprietary and Confidential: This presentation may not be used or disclosed to any person other than employees or customer, unless expressly authorized by UPS. © 2015 United Parcel Service of America, Inc. UPS, the UPS brandmark, the color brown and photos are trademarks of United Parcel Service of America, Inc. All rights reserved. 5 Transport Solution Analysts Contract Logistics Customized Solutions Next Business Day Billing & Cost Control Inventory Control

Proprietary and Confidential: This presentation may not be used or disclosed to any person other than employees or customer, unless expressly authorized by UPS. © 2015 United Parcel Service of America, Inc. UPS, the UPS brandmark, the color brown and photos are trademarks of United Parcel Service of America, Inc. All rights reserved. 6 Pożądane kompetencje Contract Logistics – profil kandydata Podstawowa wiedza z zakresu logistyki Bardzo dobra znajomość programu Excel Umiejętność analitycznego myślenia Umiejętność pracy w międzynarodowym zespole Zaawansowany poziom języka angielskiego Profesjonalne podejście do klienta i znajomość etykiety biznesowej Umiejętność pracy pod presją czasu

Proprietary and Confidential: This presentation may not be used or disclosed to any person other than employees or customer, unless expressly authorized by UPS. © 2015 United Parcel Service of America, Inc. UPS, the UPS brandmark, the color brown and photos are trademarks of United Parcel Service of America, Inc. All rights reserved. 7 Ścieżka rekrutacyjna Otrzymanie zgłoszenia I etap – HR Telefoniczny II etap – TL Test z Excela i analityczny, case studies, rozmowa kwalifikacyjna Selekcja kandydatów Wybór kandydata i złożenie oferty Selekcja kandydatów

Proprietary and Confidential: This presentation may not be used or disclosed to any person other than employees or customer, unless expressly authorized by UPS. © 2015 United Parcel Service of America, Inc. UPS, the UPS brandmark, the color brown and photos are trademarks of United Parcel Service of America, Inc. All rights reserved. 8 Ścieżka awansu Administrator Starszy Administrator Analityk Starszy Analityk Koordynator Starszy Koordynator Team Leader Supervisor Manager SpecjalizacjaZarządzanie

Proprietary and Confidential: This presentation may not be used or disclosed to any person other than employees or customer, unless expressly authorized by UPS. © 2015 United Parcel Service of America, Inc. UPS, the UPS brandmark, the color brown and photos are trademarks of United Parcel Service of America, Inc. All rights reserved. 9 Dlaczego my? Szerokie możliwości rozwoju zawodowego Nauczymy Cię wszystkiego Polityka otwartych drzwi Promujemy wewnątrz Miła atmosfera w biurze Uniwersytet UPS Międzynarodowe środowisko Umowa o pracę Pakiet socjalny Wyjazdy do magazynów Wyjścia integracyjne Szkolenia pracownicze Blisko Polish Lody Kursy językoweNagrody pracownicze

Proprietary and Confidential: This presentation may not be used or disclosed to any person other than employees or customer, unless expressly authorized by UPS. © 2015 United Parcel Service of America, Inc. UPS, the UPS brandmark, the color brown and photos are trademarks of United Parcel Service of America, Inc. All rights reserved. 10 Dziękuję Jakie są Wasze pytania?