Przygotowali: Julia Slutskaya Jerzy Róg Wojciech Sroka Kampania promocyjna.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Advertisements

Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Styczeń 2011.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Konto Ekspert z Promocją Oferta obecności w serwisie Styczeń 2009.
Działalność sportowa w 2012 roku. Harmonogram Zawodów Ogólnopolskich w 2012 Nazwa zadaniaTerminMiejsce VIII Ogólnopolskie Zimowe Igrzyska OS - łyżwiarstwo.
SIĘGNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZYŚCI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzyści dla laureata: Wybór laureatów przed targami – możliwość przeprowadzenia.
Kanał tematyczny w sieci reklamowej. Kanał tematyczny w sieci reklamowej Kanał Education & School pozwala dotrzeć do najbystrzejszych internautów w Polsce:
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Sporty zimowe !!.
Regaty wioślarskie na Wiśle w Krakowie X. 2008
Konferencja zamykająca realizację projektu kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych pn. Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu Czerwionka-Leszczyny r.
Oferta specjalna na EURO 2012 czerwiec 2011 (360 dni przed)
Nowa firma, doświadczeni ludzie
FTB.pl Portal społeczności klubowej – prezentacja serwisu.
Copyright 2006 Zentropy Partners Jak zaplanować kampanię z wykorzystaniem wyników badania Megapanel PBI/Gemius? Warszawa, r.
Kampania wizerunkowa Polski przed
„MAZURY ZA PÓŁ CENY” PRZYKŁADEM WSPOŁPRACY SIECI LOKALNEJ
Interactive Marketing Partner marketing
SPORTS_GOL Piłkarska oferta specjalna. SPORTS_GOL Piłkarska Oferta Specjalna EURO 2012 – mega wydarzenie 422 tys. kibiców z zagranicy przyjedzie do Polski.
Oferta sieci AdProfile
Szkolenie Milena Kuder. Zakładanie konta Google ćwiczenie.
Komercyjne wykorzystanie mechanizmów z gier komputerowych w marketingu
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
Zimowe Igrzyska Olimpijskie
DRUGIE ŻYCIE ORGANIZATOR
Technik Organizacji Reklamy
Oferta Geo. Czym jest PayPer.pl? Jesteśmy siecią reklamy efektywnościowej: z Klientem rozliczamy się na podstawie efektów kampanii, czyli liczby kliknięć,
Nowożytne zimowe igrzyska olimpijskie
© 2012 Goldbach Audience. © 2012 Goldbach Audience.
Konto Ekspert z Promocją Oferta obecności w serwisie Listopad 2010.
Internet – medium dla branży nieruchomości
RTB network iSing w ofercie Adexon Największy w Polsce serwis karaoke.
Technik Organizacji Reklamy
Osiągnięcia Niemiec. Odbyły się w Sankt Moritz 11 lutego które otworzył Prezydent Szwajcarii Edmund Schutess Dyscypliny podstawowe: - Łyżwiarstwo: - Bobsleje.
Bartłomiej Dziewoński 6B
POLSKA NA ZIMOWYCH IGRZYSKACH OLIMPIJSKICH
Sporty zimowe Dyscypliny rozgrywane w okresie zimowym. Niezbędnymi warunkami do ich przeprowadzenia są: mróz i często śnieg. Do sportów zimowych zaliczamy:
ZIMOWY NARODOWY oferta współpracy.
XXII Zimowe Igrzyska Olimpijskie
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW W lutym nawet Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Soczi i wydarzenia na Ukrainie nie odebrały widzów TVP Rzeszów.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Zakochaj się w MPK Autor: Maciej Serweta. Cel: Poprawa wizerunku MPK wśród mieszkańców Wrocławia. Grupa docelowa: kobiety i mężczyźni. Wiek: 17 – 40 lat.
Google AdWords.
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2016 rok Mariusz Frankowski Dyrektor Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych.
Przygotowania pod olimpiadę
WARUNKI REKRUTACJI DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA ROK SZKOLNY 2012/2013 Decyzja Małopolskiego Kuratora Oświaty z dn r.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
ŁÓDŹ 9-10 czerwca 2013 CEL WYJAZDU: PROMOCJA REGIONU „JAKO REGION BEZ BARIER” LICZBA UCZESTNIKÓW: 80 OSÓB.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
OFERTA SPONSOROWANIA VIII OGÓLNOPOLSKIEGO KONGRESU MIESZKANICZNIKÓW W ŁODZI organizowanego w dniach 19 – 20 listopada 2016 r.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Produkt SMART PEOPLE w oparciu rekomendowane scenariusze użycia
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2017 rok
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Zgłoszenie do konkursu Employer Branding Excellence Awards/2017
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
HOOP - Dzień Przytulania
ZKM przypomnienie.
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
Okno na Hooptymistyczny świat
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
Data i miejsce: r., Centrum Sztuki FORT, Warszawa
FIRMA ……………………………..…..
Historia Igrzysk Olimpijskich na przełomie XIX i XX wieku.
MENTORING IN CCI SECTOR Unit 4: MENTOR IN MUSIC
Zapis prezentacji:

Przygotowali: Julia Slutskaya Jerzy Róg Wojciech Sroka Kampania promocyjna

Czym są Zimowe Igrzyska Olimpijskie? Zimowe Igrzyska Olimpijskie - międzynarodowe zawody sportowe organizowane co 4 lata przez Międzynarodowy Komitet Olimpijski. Źródło:

01 Analiza sytuacji rynkowej

Miasta konkurenci Asia : Pekin - Chiny Ałmaty – Kazachstan Europa : Sarajewo – Bosnia i Hercegowina Nicea – France Monachium – Niemcy Oslo – Norwegia Braszów – Rumunia Barcelona – Hiszpania Lwów - Ukraina

Projekt organizacji IO 2022 w Polsce Obszar rozgrywania zawodów podzielony został na trzy strefy - Kraków, Zakopane i Jasna na Słowacji. Otwarcie i zamknięcie Igrzysk – stadion piłkarski Wisły Kraków ( 35 tys. Widzów); łyżwiarstwo figurowe i short track –największa w Posce hala widowiskowa – sportowa w Czyżynach; Curling – hala lodowa na Grzegórzkach lub w Oświęcimiu; Łyżwiarstwo szybkie – tor wybudowany na terenie AWFu w Krakowie; Saneczkarstwo – bobsleje – tor wybudowany w Arlamowie lub Myślenice Strefa Kraków

Projekt organizacji IO 2022 w Polsce Skoki narciarskie – skocznie Średnia i Duża Krokiew; Biegi narciarskie; Biathlon – strzelnica w Kościelisku - Kirach; Snowboard – stacja narciarska w Jurgowie; Strefa Jasna: Narciarstwo dowolne ; Konkurencje Alpejskie Hokej na lodzie Strefa Zakopane Strefa Jasna

0202 Kampania promocyjna

Cele kampanii reklamowej Główne cele kampanii reklamowej: 1)Branding Krakowa - jako organizatora Zimowych Igrzysk olimpijskich 2022; 2)Pozyskanie bazy użytkowników – w której skład wchodzą kibice oraz ludzie aktywnie spędzający wolny czas ( profili)

Grupa docelowa Lubiący podróże Zainteresowanie akcjami społecznymi Korzystający ze współczesnych mediów Chętni do udziału w konkursach 15+ Kibice Aktywnie spędzający czas

0303 Techniki i formy komunikacji

Podejście Promocja sponsorów Promocja Polski / Krakowa Wyselekcjonowana baza Sprzedaż biletów Zachęcenie do przyjazdu Konkurs Kampania brandingowa Baza użytkowników

Kampania – etap I (konkurs) Nagraj 30s film i pokaż jak kibicujesz swojej reprezentacji. Uwzględnij motyw Polski / Krakowa w swoim video. Wrzuć go na YouTube, publikuj wśród znajomych i zbierz jak najwięcej łapek. POKAŻ JAK KIBICUJESZ! Wygraj:  Bilety na Igrzyska  Nagrody od sponsorów

Konkurs – działanie Nagranie filmu Wrzucenie na YT Zgłoszenie do konkursu Promowanie Wygrywa najpopularniejsze video Strona konkursu Landing pageKreacjaPromocjaOptymalizacja

Kampania – etap II Baza uczestników Perspektywa krótka Perspektywa długa  Sprzedaż biletów  Zachęcanie do kibicowania  Podążaj za drużyną  Promocja sponsorów  Promocja stron, transmisji, imprez związanych z ZIO  Imprezy sportowe  Promocja sponsorów  Zwiedzanie Krakowa / Polski  Środkowo europejska baza kibiców sportów zimowych…

0404 Media plan

Kampania banerowa Zasięg: RU Wyświetlania: Capping 2/24 Największe portale Portale tematyczne Retargeting RTB

Social Media ProfileReklamy Konkursy wspomagające Angażowanie społeczności Dedykowane akcje sponsorów

SEM i SEO Wsparcie wszystkich tematycznych fraz Strategia pozycjonowania przez najważniejsze hasła Wejścia na stronę: miesięcznie

Performance i mailing Bazy maillingowe: adresów

Digital TV Zasięg: 20mln RU Wyświetlania spotów miesięcznie 30s spoty

Budżet – cz.1 LpPozycja 1Kreacja Strona www E Zestaw landing page20.000E Banery graficzne14.000E Profile Social Media10.000E Spoty Video28.000E Serwery, prowadzenie, administracja 6x10.000E = E

Budżet – cz.2 LpPozycja 2Kampania banerowa Największe portale CPM x 15E = E Kampania retargetowana Grupy tematyczne 3Social Media Reklama6 x E = E Prowadzenie6 x E = E

Budżet – cz.3 LpPozycja 4Digital TVYouTube, Daillimotion6x95.000E = E 5PerformanceSieci afiliacyjne Mailling Kampanie leadowe Marketing efektywny Reklamy kontekstowe 6 x = E 6SEO / SEM6x88.000E= E

Budżet – podsumowanie Pozycja Suma netto E Podatek E Suma brutto E

Narzędzia AdCarouselSEOmozMajestic SEOCognitive SEO AdReportAdspert Audience Buying Brand24 Cat Napoleon Google Analytics Megapanel PBI / Gemius MillwardBrown TGI Upcast SocialXamine

Wskaźniki LpPozycja 1CTRilość wejść / ilości wyświetleń 2Zaangażowanie videoilość pełnych wyświetleń reklamy / suma wyświetleń 3Skuteczność newsletterailość wejść na stronę / liczba prawidłowo wysłanych maili 4Zaangażowanie fanpageilość aktywnych użytkowników / wszyscy lubiący nasze profile 5Skuteczność promocjiilość użytkowników zaangażowanych / ilość użytkowników odwiedzających stronę

0505 Nasze propozycje kreacyjne

Wizualizacja logotypu

Wizualizacja strony konkursu

Bibliografia wiele-obie,1, ,wiadomosc.html Dodatkowo materiały od firm: Polska Kompania Reklamowa AdTiger ArboInteractive K2 Media