CYFROWA MOC GRUDZIEŃ 2015. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Advertisements

Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Ocena zawartości ogólnodostępnych multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej.
To ile wydaje się na reklamę?
Funkcje znakowe, liczbowe i obsługa dat Kolejny krok w poznaniu SQL-a.
Stacje telewizyjne w Stanach Zjednoczonych
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
TYGODNIOWY ROZKŁAD ZAJĘĆ LEKCYJNYCH
Jesień Niezależny, polski nadawca telewizyjny, działa od 1997 roku. Tworzy tematyczny kanał telewizyjny i nadaje z Polski drogą satelitarną, w technice.
Konferencja „W trosce o rodzinę” r.
Konsumpcja mediów Sposoby korzystania z mediów wśród internautów gemiusReport maj - czerwiec 2006.
Obliczamy czas.
Departament Planowania Strategicznego i Gospodarczego Wydział Rozwoju Przedsiębiorczości Biuro Produktu Markowego Zakończenie oceny projektów w ramach.
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
Badania konsumenckie w zarządzaniu serialem telewizyjnym Paweł Nowicki Michał Kociankowski.
Konsumpcja mediów Sposoby korzystania z mediów wśród internautów gemiusReport listopad-grudzień 2006.
DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
Jedyni w Polsce niezależni doradcy kredytowi na telefon!
Rynek telewizyjny w 2007 roku Podsumowanie. 2 Widownia telewizyjna.
Reality Show.
Przewidywanie oglądalności telewizyjnych kampanii reklamowych
Wyłączenie sygnału analogowego telewizji w województwie lubuskim. Kampania informacyjna i przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu. 27 sierpnia 2012r.
Autorzy:Ania Szczubełek Kasia Sul
Wprowadzenie do roku drugiego Runda piąta będzie pełna nowych zagadnień związanych z rozwojem. Ja słyszałem o Banku. A my o nowych pokojach. Niby się
TYGODNIOWY ROZKŁAD ZAJĘĆ LEKCYJNYCH
Telewizja republika Nowy, polski kanał publicystyczno-informacyjny w sieciach kablowych, na platformach satelitarnych oraz w internecie.
Powrót Hibernatusa Reklamy Świat mediów W izolacji od 2000 roku...
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
NAZIEMNA TELEWIZJA CYFROWA W TWOIM DOMU
źródło: Telemetria NAM
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
1 71. TOUR DE POLOGNE UCI WORLD TOUR. Co roku Tour de Pologne śledzą miliony widzów. W 2014 roku: LICZBA ODBIORCÓW 2 Tour de Pologne UCI World Tour Liczba.
Badania oglądalności telewizji
Założenia Oferty Handlowej TVP POZNAŃ na Płynne wejście w nowy rok Oferta na 2015 obowiązuje od 1 LUTEGO 2015 Styczeń w całości jest sprzedawany.
Lider znów przejmuje inicjatywę Easy Wring & Clean Kampania 2015.
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów LISTOPAD Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW W lutym nawet Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Soczi i wydarzenia na Ukrainie nie odebrały widzów TVP Rzeszów.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW majówka 2014.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW maj Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk.
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów STYCZEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW marzec Reklama w TVP Rzeszów to maksymalny zysk.
Cyfrowa Moc TVP Rzeszów CAŁY 2014 rok. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz.
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
CYFROWA MOC TELEWIZJI RZESZÓW kwiecień Średnia udziałów SHR% TVP Rzeszów od 01 do 30 kwietnia 2014 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience.
Talent show w świetle definicji kultury popularnej
■ Podstawowe informacje ■ Badanie prowadzone jest od 1996 roku, ■ Realizowane przez firmę AGB Nielsen Media Research sp. z o.o., ■ Najważniejsi klienci:
CYFROWA MOC STYCZEŃ Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni.
CYFROWA MOC 2015 rok. Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej.
Widz idealny. Telewizja w liczbach Przeciętnie żyjemy 80 lat. 8 godzin śpimy, czyli przesypiamy 26 lat. 8 godzin uczymy się w szkole i w domu, 8 godzin,
T YTUŁ Media publiczne w Europie finansowanie i wyniki oglądalności Grudzień 2014.
OFERTA HANDLOWA. ZASIĘG KAMPANI Zasięg terytorialny:  regionalny – zasięg województwa mazowieckiego w naziemnej telewizji cyfrowej oraz radio RDC w 6.
CYFROWA MOC LUTY Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej.
Analiza premierowych audycji adresowanych dla mniejszości ukraińskiej nadawanych w programach mediów publicznych w okresie 23 maja – 6 czerwca 2016r.
Staś Grzybowski nnm9aAAAAAAaAOaoaoaaolllbuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuq]][pptTTTTTbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
OFERTA HANDLOWA TVP Stream.
Badanie rynku mediów Wskaźniki
Co nowego w klasie drugiej?
Sekcja Promocji, Marketingu i Reklamy
CYFROWA MOC MARZEC 2016.
Mariusz Arent Instytut Badań i Rozwoju Turystyki Medycznej
Oferta sponsorska TVP3 Warszawa
Zapis prezentacji:

CYFROWA MOC GRUDZIEŃ 2015

Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej. Są jedynymi i najbardziej wiarygodnymi badaniami oglądalności na terenie Polski, którymi posługują się Domy Mediowe.

Reklama w TVP3 Rzeszów to maksymalny zysk

Widownia AMR TVP3 Rzeszów w dniu 17 grudnia 2015 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement TVP3 Rzeszów wśród najchętniej oglądanych stacji telewizyjnych

Średnia widownia AMR TVP3 Rzeszów od 1 do 31 grudnia 2015 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Średnia miesięczna również plasuje TVP3 Rzeszów na wysokiej pozycji

Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Średnia widownia SHR% TVP3 Rzeszów od 1 do 31 grudnia 2015r. Średnia miesięczna również plasuje TVP3 Rzeszów na wysokiej pozycji

Widownia AMR TVP3 Rzeszów w dniu 27 grudnia 2015 roku Pasmo 20:00-20:30 Źródło: Nielsen Audience Measurement

Średnia widownia AMR TVP3 Rzeszów w dniach od 1 do 31 grudnia 2015 roku Pasmo 20:00 – 20:30 Źródło: Nielsen Audience Measurement W porze największej oglądalności telewizji, TVP3 Rzeszów ogląda ponad 20 tys. widzów

Średnia widownia SHR% TVP3 Rzeszów w dniach od 1 do 31 grudnia 2015 r.

Widownia AMR TVP3 Rzeszów w dniu 13 grudnia 2015 roku Pasmo 21:45 – 22:15 Źródło: Nielsen Audience Measurement W późnych godzinach wieczornych TVP3 Rzeszów jest jedną z najchętniej wybieranych stacji

Pasmo 18:30 – 19:00 Średnia oglądalność TVP3 Rzeszów w poszczególne dni tygodnia

TVP3 Rzeszów obejmuje swoim zasięgiem całe województwo Dzięki zasięgowi i oglądalności Telewizja Rzeszów jest doskonałym partnerem dla przedsiębiorców i samorządów