CYFROWA MOC GRUDZIEŃ 2015
Badania Nielsen Audience Measurement gwarantują wiarygodność, przejrzystość i niezależność danych. Dają pełny obraz widowni telewizyjnej. Są jedynymi i najbardziej wiarygodnymi badaniami oglądalności na terenie Polski, którymi posługują się Domy Mediowe.
Reklama w TVP3 Rzeszów to maksymalny zysk
Widownia AMR TVP3 Rzeszów w dniu 17 grudnia 2015 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement TVP3 Rzeszów wśród najchętniej oglądanych stacji telewizyjnych
Średnia widownia AMR TVP3 Rzeszów od 1 do 31 grudnia 2015 roku Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Średnia miesięczna również plasuje TVP3 Rzeszów na wysokiej pozycji
Pasmo 18:30 – 19:00 Źródło: Nielsen Audience Measurement Średnia widownia SHR% TVP3 Rzeszów od 1 do 31 grudnia 2015r. Średnia miesięczna również plasuje TVP3 Rzeszów na wysokiej pozycji
Widownia AMR TVP3 Rzeszów w dniu 27 grudnia 2015 roku Pasmo 20:00-20:30 Źródło: Nielsen Audience Measurement
Średnia widownia AMR TVP3 Rzeszów w dniach od 1 do 31 grudnia 2015 roku Pasmo 20:00 – 20:30 Źródło: Nielsen Audience Measurement W porze największej oglądalności telewizji, TVP3 Rzeszów ogląda ponad 20 tys. widzów
Średnia widownia SHR% TVP3 Rzeszów w dniach od 1 do 31 grudnia 2015 r.
Widownia AMR TVP3 Rzeszów w dniu 13 grudnia 2015 roku Pasmo 21:45 – 22:15 Źródło: Nielsen Audience Measurement W późnych godzinach wieczornych TVP3 Rzeszów jest jedną z najchętniej wybieranych stacji
Pasmo 18:30 – 19:00 Średnia oglądalność TVP3 Rzeszów w poszczególne dni tygodnia
TVP3 Rzeszów obejmuje swoim zasięgiem całe województwo Dzięki zasięgowi i oglądalności Telewizja Rzeszów jest doskonałym partnerem dla przedsiębiorców i samorządów