Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Budowa i zastosowanie sieci CompoBus/S będącej standardem firmy Omron.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Budowa i zastosowanie sieci CompoBus/S będącej standardem firmy Omron."— Zapis prezentacji:

1 Budowa i zastosowanie sieci CompoBus/S będącej standardem firmy Omron

2 Budowa i zastosowanie sieci CompoBus/S Cechy systemu CompoBus/S : redukcja okablowania, łatwość wykonywania połączeń, prostota uruchamiania oraz obsługi, dwa rodzaje szybkości transmisji danych.

3 Budowa i zastosowanie sieci CompoBus/S Wymagania dotyczące połączeń: Maksymalna długość magistrali oraz odgałęzień uzależniona jest od trybu komunikacji, typu kabla oraz liczby modułów Slave, Moduł Master musi być przyłączony na początku linii głównej (magistrali), natomiast terminator, przyłączamy na przeciwległym końcu magistrali Tylko jeden moduł Master może być podpięty do systemu CompoBus/S, Tylko jeden moduł Slave może być przyłączony do jednej gałęzi. Nie można tworzyć odgałęzień z istniejących gałęzi,

4 Budowa i zastosowanie sieci CompoBus/S Wymagania dotyczące połączeń: dwa rodzaje kabli Istnieją dwa rodzaje kabli używanych w systemie CompoBus/S: kabel płaski, kabel VCTF. Nie można wykorzystywać dwóch rodzajów kabli w jednym systemie !!!

5 Budowa i zastosowanie sieci CompoBus/S Metody połączeń i okablowanie połączenie typu T-branch

6 Budowa i zastosowanie sieci CompoBus/S Metody połączeń i okablowanie połączenie typu Multidrop

7 Budowa i zastosowanie sieci CompoBus/S Metody połączeń i okablowanie okablowanie systemu CompoBus/S

8 Budowa i zastosowanie sieci CompoBus/S Metody połączeń i okablowanie Rodzaj kabla Tryb Magistrala Odgałęzienie Dł. odgałęzienia VCTF Tryb szybkiej komunikacji 100 m max. 3 m max.50 m max. Tryb komunikacji na dużą odległość 500 m max. 6 m max. 120 m max. Kabel płaski Tryb szybkiej komunikacji 30 m max. 3 m max.30 m max. Tryb komunikacji na dużą odległość Nie może być użyty !!!

9 Budowa i zastosowanie sieci CompoBus/S Charakterystyka modułu Master cechy moduł SRM21-V1 maksymalna liczba wejść/wyjść 128, liczba możliwych do podłączenia modułów SLAVE: 16 lub 32, szybkość transmisji: max. 750 kbps, maksymalna odległość 500 m (93,75 kbps), obsługuje moduły wejść/wyjść analogowych

10 Budowa i zastosowanie sieci CompoBus/S Różnorodność modułów Slave zdalne terminale zdalne moduły wejść/wyjść terminale czujników wzmacniacze czujników terminale wejść/wyjść analogowych moduły wejść/wyjść dla sterowników CPM1A/CPM2A

11 Budowa i zastosowanie sieci CompoBus/S Konfiguracja przykładowej sieci sterownik CQM1 CPU45-V1 – Master sterowniki CPM1 10, 20 i 30 – Slave sterownik CPM2A – Slave moduły SRT1-ID16/OD16 – zdalne wejścia/wyjścia

12 Budowa i zastosowanie sieci CompoBus/S Konfiguracja przykładowej sieci

13 Budowa i zastosowanie sieci CompoBus/S Alokacje w sterowniku MASTER

14 Budowa i zastosowanie sieci CompoBus/S Alokacje w sterowniku MASTER

15 Budowa i zastosowanie sieci CompoBus/S Alokacje w sterownikach Slave


Pobierz ppt "Budowa i zastosowanie sieci CompoBus/S będącej standardem firmy Omron."

Podobne prezentacje


Reklamy Google