Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Strategy new product competitors price positioning launch plan IPC 2012-New Products Presentation. Confidential Document. Exclusively reserved for Groupe.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Strategy new product competitors price positioning launch plan IPC 2012-New Products Presentation. Confidential Document. Exclusively reserved for Groupe."— Zapis prezentacji:

1 strategy new product competitors price positioning launch plan IPC 2012-New Products Presentation. Confidential Document. Exclusively reserved for Groupe SEB in-house use. Cannot be spread outside of Groupe SEB.

2 8 PATENTÓW TECHNOLOGIA JUICE PRESS konkurencja pozycjonowanie cenowe plan wprowadzenia 8 ZU5008 – Przełomowa innowacja Wyciskarka do owoców, warzyw i ziół

3 SmakWydajność Różnorodność ZU5008-Korzyści strategia Komfort

4 Prawdziwy, naturalny smak soku Soki bardziej esencjonalne Aksamitna i jednolita konsystencja Więcej witamin i antyutleniaczy ZU5008- Soki lepszej jakości nowy produkt konkurencja plan wprowadzenia REWOLUCYJNA TECHNOLOGIA JUICE PRESS UMOŻLIWIA EKSTRAKCJĘ AŻ DO + 30% więcej witaminy C,* + 75% więcej antyoksydantów * niż zwykła sokowirówka * Source CTCPA 2012, tests carried out on 1kg of grapes for the juice, oranges for Vitamins C and raspberries for antioxidants (ORAC test) in comparison with results achieved by the Moulinex JU650 Juice extractor

5 Wyciska sok ze WSZYSTKICH owoców i warzyw a nawet ziół Ulepszona ekstrakcja soku +15% +31% +19% +35% ZU5008 Większa wydajność=więcej soku REWOLUCYJNA TECHNOLOGIA JUICE PRESS UMOŻLIWIA EKSTRAKCJĘ AŻ DO + 35% więcej soku,* * Source CTCPA 2012, tests carried out on 1kg of grapes for the juice, oranges for Vitamins C and raspberries for antioxidants (ORAC test) in comparison with results achieved by the Moulinex JU650 Juice extractor

6 Filtr do soku Filtr do przecierów, smoothies Książka z przepisami ZU5008 -Różnorodność nowy produkt konkurencja pozycjonowanie cenowe plan wprowadzenia

7 Cicha praca dzięki niskim obrotom tylko 70dB nawet 2razy ciszej niż z sokowirówka ZU5008-Komfort użytkowania nowy produkt konkurencja pozycjonowanie cenowe plan wprowadzenia Łatwe czyszczenie Wszystkie części można myć w zmywarce Pomiędzy 2 użyciami wystarczy opłukać Ciągłe wyciskanie soku Infiny Press pracuje bez przerwy Zewnętrzny pojemnik na odpadki Ekskluzywne 3 tuby


Pobierz ppt "Strategy new product competitors price positioning launch plan IPC 2012-New Products Presentation. Confidential Document. Exclusively reserved for Groupe."

Podobne prezentacje


Reklamy Google