Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pakiet IDMnet_PREMIUM opinie. opinie Prawo Biznes Budownictwo i Nieruchomości E–commerce Edukacja Informacje Kobiety Komunikacja Motoryzacja Rozrywka.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Pakiet IDMnet_PREMIUM opinie. opinie Prawo Biznes Budownictwo i Nieruchomości E–commerce Edukacja Informacje Kobiety Komunikacja Motoryzacja Rozrywka."— Zapis prezentacji:

1 Pakiet IDMnet_PREMIUM opinie

2 opinie Prawo Biznes Budownictwo i Nieruchomości E–commerce Edukacja Informacje Kobiety Komunikacja Motoryzacja Rozrywka Sport Społeczności Technologia Turystyka Zdrowie Kategorie tematyczne IDMnet - w kilku zdaniach… » Jesteśmy ekspertem w dziedzinie reklamy kontekstowej. - specjalizacja w konkretnych kategoriach branżowych witryn - zbadany profil każdej witryny badaniem gemiusAudience - najnowsze technologie AdServer DoubleClick 5.1, System Ewidencji Zleceń - targetowanie proste i złożone, geotargeting, meteotargeting, - dostępność oferty i łatwość planowania planner.idmnet.pl planner.idmnet.pl » Mamy jeden z największych zasiegów reklamowych w Polsce. ponad 10 mln unikalnych użytkowników w miesiącu blisko 400 profilowanych witryn » Stawiamy na jakość. - produkty reklamowe oparte o silne i prestiżowe kategorie - sprzedaż jakościowa i dedykowana: witryny premium (budowanie marki) witryny sprofilowane (pakiety produktowe) - MAXreach – najlepszy produkt zasięgowy

3 Wprowadzenie » opinie to nowy pakiet Premium w ofercie IDMnet, w jego skład wchodzą najważniejsze witryny opiniotwórcze w Polsce, które od wielu lat stanowią główne źródło informacji drukowanej i elektronicznej z zakresu polityki, gospodarki oraz szeroko rozumianych kwestii społecznych. » wyselekcjonowane do pakietu witryny: Polityka.pl, Wprost.pl, Rzeczpospolita.pl, PulsBiznesu.pl, Press.pl, Wiara.pl, Marketing w Praktyce, Gazeta Bankowa, Psz.pl, Przekroj.pl i TygodnikForum.pl stanowią kompletne źródło informacji dla wszystkich interesujących się otaczającym ich światem. » dzięki przyjętej formie pakietu reklamodawcy otrzymują możliwość dotarcia do prawie miliona trzystu tysięcy unikalnych użytkowników, stanowiących ściśle określoną i bardzo atrakcyjną grupę. opinie

4 » osoby korzystające z serwisów zgrupowanych w nowym pakiecie opinie to kadra zarządzająca, kierownicy oraz dyrektorzy wysokiego szczebla, ludzie używające sieci do znajdowania dobrze wyselekcjonowanych informacji z zakresu polityki, gospodarki, giełdy i finansów; to przede wszystkim liderzy opinii, których zachowania i opinie są naśladowane przez innych ze względu na ich stanowisko, funkcje, prestiż oraz wiedzę » użytkownicy witryn z pakietu opinie to grupa doskonale nadająca się do odbioru reklam produktów bankowych, finansowych, edukacyjnych, wydawniczych, informatycznych, elektronicznych i motoryzacyjnych. Jest to świadoma grupa konsumencka, znająca własne potrzeby oraz realia rynku. opinie Wprowadzenie

5 opinie liczba unikalnych użytkowników (UU)* liczba odsłon (PV)* średni czas na użytkownika min 03 s opinie Statystyki źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2008

6 UU= PV= UU= PV= UU= # PV= # UU= # PV= # UU= PV= UU= PV= UU= PV= razem prawie 1,3 milion UU UU= # PV= # UU= PV= UU= PV= opinie źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2008 # źródło: Gemius Traffic, styczeń 2008 UU= PV= UU= PV= UU= PV= UU= PV=

7 PremiumOpienie – Polityka.pl Polityka.pl UU = PV = » Serwis polityka.pl to internetowe wydanie POLITYKI, jednego z najbardziej prestiżowych i najchętniej czytanych polskich tygodników. » POLITYKA jest adresowana do ludzi aktywnych zawodowo, prywatnych przedsiębiorców, twórców, przedstawicieli wolnych zawodów, szeroko rozumianej inteligencji oraz studentów. Sięgają po nią wszyscy ci, którzy poważnie interesują się otaczającą ich rzeczywistością - polityczną, społeczną i naukową – i którzy chcą ją dogłębnie zrozumieć, nie zadowalając się przy tym prostymi odpowiedziami i powierzchownymi opiniami. » polityka.pl zawiera treści specjalnie przygotowywane dla potrzeb witryny: komentarze, artykuły, recenzje książek, płyt, wydarzeń kulturalnych, zagadki kryminalne, fotoeseje, materiały video. Codziennie komentarze odnoszące się do najważniejszych wydarzeń politycznych i gospodarczych przygotowywane są przez publicystów gazety. źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2008

8 PremiumOpinie – Wprost.pl Wprost.pl UU = PV = » Wprost Online działa od 1995 roku. » W rankingu Instytutu Monitorowania Mediów "Najczęściej cytowane portale internetowe" wprost.pl jest na drugim miejscu, ustępując miejsca tylko portalowi Onet.pl. Na portal Wprost 24 powołano się 73 razy. » Wprost24 to codzienne newsy przygotowane przez dziennikarzy gazety Wprost; redagowany na bieżąco serwis informacyjny wzbogacany jest komentarzami własnymi i autorstwa zapraszanych przez nas gości. Strony internetowe "Wprost" umożliwiają przejrzenie tygodnika (skróty części materiałów publikowane są przed ukazaniem się drukiem) oraz wyszukanie treści opublikowanych we "Wprost" (od roku 1998). » Serwis forum.wprost.pl to miejsce wymiany poglądów czytelników, autorów tekstów "Wprost" i zapraszanych przez nas gości. źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2008

9 PremiumOpinie – pb.pl PulsBiznesu.pl UU= PV= » PB.pl to wszechstronny serwis finansowo-gospodarczy dziennika "Puls Biznesu" wydawnictwa Bonnier Business. » Strony adresowane do przedsiębiorców i inwestorów oferują szeroki zakres najnowszych i archiwalnych informacji gospodarczych z kraju i ze świata. » Portal zawiera notowania akcji, funduszy i innych instrumentów rynku kapitałowego oraz bieżące informacje, komentarze i analizy dotyczące wydarzeń na rynkach finansowych. » Pb.pl kładzie duży nacisk na porady dla przedsiębiorców i doniesienia dotyczące Unii Europejskiej. » Odwiedzający ten serwis mogą znaleźć najważniejsze i najbardziej aktualne artykuły dotyczące wpływu akcesji na polski rynek i regulacje prawne. źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2008

10 PremiumOpinie – GazetaBankowa.pl Gazeta Bankowa UU = PV = » Serwis jest uzupełnieniem drukowanego tygodnika finansowego Gazeta Bankowa. W serwisie zamieszczane są bieżące informacje dotyczące rynku bankowości, finansów i ubezpieczeń. Zespół serwisu dokłada wszelkich starań, aby ulepszać i usprawniać serwis, oraz by dostarczać internautom coraz więcej fachowej wiedzy z zakresu tematyki gazety. » W serwisie znaleźć można zarówno najświeższe artykuły z bieżącego numeru, informacje o aktualnych wydarzeniach ze świata bankowości, finansów i ubezpieczeń, kalendarium, jak i interaktywną bazę ludzi, stanowisk, firm i organizacji z ich awansami i dymisjami. » Stałym czytelnikom "Gazety Bankowej" oferowany jest także bezpłatny dostęp do elektronicznego archiwum, w którym znajdują się artykuły z opublikowanych do tej pory wydań pisma. źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2008

11 PremiumOpinie – Marketing.org.pl Marketing w Praktyce UU = PV = » Portal miesięcznika Marketing w Praktyce został stworzony jako platforma wymiany informacji pomiędzy czytelnikami miesięcznika Marketing w Praktyce, osobami poszukującymi praktycznych informacji i wiedzy na temat metodologii i narzędzi marketingowych, a Wydawnictwem Marketing w Praktyce. » Celem portalu jest: · budowanie społeczności marketingowej skupionej wokół miesięcznika Marketing w Praktyce, · przekazywanie bieżących informacji marketingowych i biznesowych z rynku polskiego, · wskazywanie możliwości skutecznego działania i uczenie zachowań marketingowych, · świadczenie konsultacji marketingowych · wymiana poglądów i doświadczeń na forum online, · budowanie wizerunku profesjonalnego wydawnictwa marketingowego · zintegrowanie komunikacji branży marketingowej źródło: Gemius Traffic, styczeń 2008

12 PremiumOpinie – Press.pl Press.pl UU = PV = » Wortal press.pl to platforma internetowa, na której znajdują się najnowsze informacje z branży medialnej, marketingowej, reklamowej i public relations z kraju i ze świata, skierowana do osób zainteresowanych najświeższymi newsami branżowymi. » Zawartość serwisu: 1. Informacja: bieżące informacje branżowe, aktualizowane w ciągu dnia, powstające w oparciu o Presserwis, płatny dziennik internetowy. Ich uzupełnienie stanowi codzienny przegląd prasy i wywiad. 2. Baza danych: obszerna baza danych przydatna dla każdego poruszającego się w świecie mediów lub szukających informacji: 3. Rozrywka - Press CD, m.in. prezentacja najlepszych spotów miesiąca. źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2008

13 PremiumOpinie – Wiara.pl Wiara.pl UU = PV= » Portal WIARA.PL istnieje od 3 lipca 2001 r. i jest dziś uznawany za główny portal społeczno- religijny w Polsce. Jest to jedyny w polskim Internecie portal tematyczny adresowany do ludzi wierzących, poszukujących i niewierzących. Podstawowym celem portalu jest dostarczenie szybkiej i rzetelnej informacji o charakterze społecznym, religijnym, z życia Kościoła. » Misją portalu WIARA.PL jest prowadzenie dialogu przez ludzi o różnych światopoglądach, prezentacja stanowiska ludzi wierzących w różnych ważnych dla współczesnego człowieka kwestiach i szeroko pojęta ewangelizacja ludzi poprzez sieć Internet. » Portal charakteryzuje się szerokim obiektywizmem. Do wielu informacji są zamieszczane komentarze oraz możliwość podjęcia dyskusji na temat otaczającej użytkowników rzeczywistości. źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2008

14 PremiumOpinie – GoscNiedzielny.pl GoscNiedzielny.pl UU= PV= » Gościa Niedzielnego nie trzeba przedstawiać. To prawie dziewięćdziesiąt lat tradycji a obecnie rola jednego z wiodących tygodników w Polsce. » Artykuły dla pragnących pogłębić swoją wiarę, ale także poruszające ważne zagadnienia społeczne, polityczne i kulturalne. Opinie, komentarze, felietony oraz szczypta humoru. » Tutaj znajduje się jego elektroniczna wersja, pozwalająca zapoznać się nie tylko z najnowszym numerem, ale także dająca łatwy dostęp do numerów archiwalnych. źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2008

15 PremiumOpinie – Psz.pl Psz.pl UU= PV= » Psz.pl to największy w Polsce serwis informujący o wydarzeniach politycznych i gospodarczych z całego świata. » Na bieżąco relacjonuje wydarzenia zza granicy, w pogłębiony sposób prezentuje tematy ważne, choć często nie dostrzegane z polskiej perspektywy. » Czytelnicy Portalu: 93% jest powyżej 18 roku życia 88% jest pomiędzy 18 a 45 rokiem życia 70% posiada wykształcenie wyższe lub niepełne wyższe 52% to mężczyźni 18% to specjaliści/konsultanci 14% to prezesi i właściciele firmy (Dane na podstawie ankiety przeprowadzonej we wrześniu – październiku ) źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2008

16 PremiumOpinie – TygodnikForum.pl TygodnikForum.pl UU = PV = » Tygodnik FORUM ukazuje się nieprzerwanie od 1965 roku - od 1 kwietnia 2001 roku jego wydawcą jest POLITYKA Spółdzielnia Pracy. FORUM jest jedynym czasopismem na polskim rynku, które zamieszcza wyłącznie tłumaczenia najciekawszych publikacji z najświeższej prasy światowej. » W tym aspekcie FORUM było i jest w dalszym ciągu czymś więcej niż tylko przeglądem prasy światowej. Oprócz informacji o wydarzeniach FORUM przekazuje przede wszystkim różnorodne opinie i komentarze do prezentowanych poglądów i ocen z prasy światowej. » To swoisty przewodnik polityczny, gospodarczy i społeczno-kulturalny po współczesnym świecie. FORUM nie jest polską imitacją zagranicznych magazynów, nie zastępuje również krajowych pism opinii. Jest oryginalnym źródłowym dokumentem współczesnego świata. źródło: Gemius Traffic, styczeń 2008

17 PremiumOpinie – Przekroj.pl Przekroj.pl UU = PV = » Przekroj.pl - internetowe wydanie tygodnika Przekrój – żywa i bogato ilustrowana strona tworzona przez osobowości świata kultury i uznanych dziennikarzy. » Przekroj.pl - skierowany jest przede wszystkim do ludzi młodych, chociaż wiek czytelnika nie jest najważniejszym czynnikiem. » Tydzień w tydzień, opisując i prezentując wydarzenia oraz ludzi, którzy są ich bohaterami, pokazuje, jaki jest dzisiejszy świat we wszystkich wymiarach - jednostkowym i społecznym, dramatycznym i budzącym nadzieję, smutnym i wesołym, mądrym i głupim. źródło: Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2008

18 PremiumOpinie - standardowe formy reklamowe » Billboard » Double Billboard » Expand Billboard » Scroll Billboard » Pop-up » Pop-under » Brandmark » Interstitial » Toplayer » Videostitial opinie

19 19 Targetowanie proste Godziny Dnia (Day Parting) Dla telewizji prime time wypada na wieczór. Prime time dla Internetu przypada w dzień. Dzięki zastosowaniu Godzin Dnia, reklamodawca może zdecydować w której części dnia jego reklama będzie emitowana na serwisie, aby dotrzeć do wybranej grupy osób, w odpowiednim czasie. Godziny Dnia przydadzą się każdemu, kto zechce zsynchronizować swoje działania reklamowe z przekazem radiowym i telewizyjną promocją. Dopłata 10% do ceny emisji. Dni tygodnia W soboty i niedziele spada odwiedzalność i skraca się czas spędzany na witrynie, użytkownicy podczas jednej wizyty odwiedzają średnio mniej bo tylko 5 (w dni powszednie 7) stron www serwisu. Są wtedy bardziej otwarci na reklamę i chętniej w nią klikają. W dni powszednie poszukują przede wszystkim informacji. Dopłata 10% do ceny emisji. Capping Capping to ograniczenie emisji reklamy (jednej lub wszystkich form) do jednego użytkownika w wybranym czasie (dzień, tydzień, cała kampania). Dopłata 20% do ceny emisji. Geotargeting Daje możliwość wyświetlania reklam w zależności od rejonu geograficznego, z którego użytkownik łączy się z Internetem. System rozpoznaje użytkownika na podstawie jego adresu IP. Można kierować reklamę według kraju, województwa i miasta. (na przykład emitować reklamę tylko do mieszkańców Warszawy albo do gości z USA). Dopłaty do ceny emisji: Kraj (poza Polską)+10% województwo poza mazowieckim +25% woj. mazowieckie lub miasto +50% poza Warszawą Warszawa i okolice +100% Meteotargeting System jest zasilany informacjami o aktualnej sytuacji meteorologicznej z całej Polski z podziałem na rejony odpowiadające nowym województwom. Dzięki temu można go wykorzystać wspólnie z systemem geolokalizującym. W przypadku nierozpoznanego rejonu kraju podawana jest uśredniona prognoza dla całej Polski. System aktualizuje informacje co godzinę i bierze pod uwagę następujące zmienne: zachmurzenie, temperatura, temperatura odczuwalna, wilgotność, ciśnienie, zjawiska atmosferyczne (opady: deszcz, śnieg, grad, burza). Dopłata do emisji 25% opinie PremiumOpinie – możliwości emisji reklam

20 Cennik Forma reklamy CPM (PLN) Billboard 750x10080 Billboard 750x100 expand96 Billboard 750x100 scroll120 Doublebillboard 750x Pop-up 250x250 z banner, billboard180 Pop-under 750x550 z banner, billboard180 Brandmark 300x300 z banner, billboard180 Toplayer z banner, billboard240 Intersitial z banner, billboard280 Video stitial 336x280320

21 PAKIETY Liczba odsłon capping x1 UU Liczba użytkowników Forma reklamy Cena pakietu (PLN) CPN cennikowy (PLN) CPM pakietu (PLN) Billboard 750x Billboard 750x100 expand Billboard 750x100 scroll / Doublebillboard Pop-up z banner, billboard Pop-under / Brandmark Toplayer Intersitial Videositial

22 PAKIETY Liczba odsłon capping x1 UU Liczba użytkowników Forma reklamy Cena pakietu (PLN) CPN cennikowy (PLN) CPM pakietu (PLN) Billboard 750x Billboard 750x100 expand Billboard 750x100 scroll / Doublebillboard Pop-up z banner, billboard Pop-under / Brandmark Toplayer Intersitial Videositial

23 PAKIETY Liczba odsłon capping x1 UU Liczba użytkowników Forma reklamy Cena pakietu (PLN) CPN cennikowy (PLN) CPM pakietu (PLN) Billboard 750x Billboard 750x100 expand Billboard 750x100 scroll / Doublebillboard Pop-up z banner, billboard Pop-under / Brandmark Toplayer Intersitial Videositial

24 Zapraszamy do współpracyIDMnet ul. Jubilerska Warszawa Tel.:+48(0) Fax:+48(0) KRS NIP REGON


Pobierz ppt "Pakiet IDMnet_PREMIUM opinie. opinie Prawo Biznes Budownictwo i Nieruchomości E–commerce Edukacja Informacje Kobiety Komunikacja Motoryzacja Rozrywka."

Podobne prezentacje


Reklamy Google