Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Babyboom.pl Prezentacja serwisu

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Babyboom.pl Prezentacja serwisu"— Zapis prezentacji:

1 Babyboom.pl Prezentacja serwisu
© 2012 Goldbach Audience

2 Grupa Babyboom.pl Grupa Babyboom: babyboom.pl, bbedukacja.pl, babyprzykawie.pl, bbczyta.pl, suwaczki.com, siatkicentylowe.com Ceniona za jakość materiałów i zakres oraz formę przekazu. Obecna w sieci od 1999 roku. Zajmuje 1 miejsce wśród niezależnych witryn parentingowych w Polsce. W kategorii rodzina/dziecko jest na 6 pozycji w Polsce Średnio, każdy użytkownik w ciągu miesiąca spędza 15,26 minut, co daje 1 miejsce w Polsce! Co miesiąc Grupę BabyBoom odwiedza prawie UU, którzy generują około 5 mln PV miesięcznie. © 2012 Goldbach Audience

3 Grupa Babyboom.pl – statystyki miesięczne
Grupa babyboom.pl + forum babyboom.pl bbedukacja.pl babyprzykawie.pl bbczyta.pl © 2012 Goldbach Audience

4 Grupa Babyboom.pl – pozycja na rynku
Najwyższy, średni czas na użytkownika wśród wszystkich internautów - 15,26 minut! © 2012 Goldbach Audience

5 Grupa Babyboom.pl – profil użytkownika
babyboom.pl: użytkownikami serwisu są rodzice dzieci 0‐2 lata, (w większości kobiety) w wieku 25-­40 lat Główne zainteresowania: rodzina, dzieci, ciąża, moda, uroda i wizaż, samorozwój, turystyka, prowadzenie domu, finanse i własny biznes. bbedukacja.pl: użytkownikami są rodzice dzieci w wieku przedszkolnym (3‐5 lat) i szkolnym (6‐9 lat) w wieku 25‐40 lat Główne zainteresowania: psychologia, sport, prowadzeniem domu, gotowanie. Zainteresowanie te oscylują wokół dzieci w wieku od 3 do 10 lat. bbczyta.pl: użytkownikami są rodzice w wieku lat Główne zainteresowania: użytkownicy interesują się książkami i czasopismami, zarówno dla dzieci jak i dorosłych. W serwisie szukają zapowiedzi, recenzji i nowości. babyprzykawie.pl: serwis o kobietach dla kobiet. Użytkownicy to w większości kobiety w wieku 25­‐40 lat. Serwis jest tworzony przy współudziale blogerek. Główne zainteresowania: użytkowniczki interesują się modą i urodą, tematyką związaną z prowadzeniem domu i własnym biznesem, a także pracą i rozwojem osobistym. Ważne są także związki partnerskie. © 2012 Goldbach Audience

6 Grupa Babyboom.pl – kilka słów o kontencie
Strona podzielona jest na liczne działy i sekcje tematyczne. Każda z ponad 2000 stron redakcyjnych jest napisana na zamówienie serwisu. Treść wysokiej jakości, weryfikowana przez specjalistów. Ciąża – porady dotyczące zdrowia fizycznego i psychicznego w czasie ciąży, a także ćwiczenia, dieta i baza informacji na temat porodu i połogu. Niezwykle popularny jest kalendarz ciąży, zarówno w wersji ogólnej jak i spersonalizowanej oraz kalendarz żywieniowy ciąży i poradnik ciążowy. Niemowlęta – sekcja poświęcona dzieciom od pierwszych chwil życia, zawiera artykuły dotyczące rozwoju, pielęgnacji i zdrowia niemowlaków. Dzieci 1‐2 – bogate źródło informacji dotyczących zdrowia i rozwoju dzieci w pierwszych dwóch latach życia, wzbogacone o dział z zabawami. Żywienie – dział poświęcony żywieniu dzieci, zawiera informacje dotyczące prawidłowego żywienia, przykładowe przepisy, a także najczęstsze błędy żywieniowe. Rodzina - sekcja zawierająca informacje dotyczące poprawnej komunikacji w rodzinie, wzbogacona o opowieści rodzin spoza kraju, konkursy i sekcje specjalne np. świąteczne. Podróże – dział porad związanych z planowaniem rodzinnych wyjazdów, a także powakacyjne wspomnienia podróżników. Forum - należy do najbardziej aktywnych społeczności internetowych w Polsce, ok. 30 tysięcy osób dziennie. Galerie, blogi, grupy społeczne wbudowane w forum. Zasięgiem obejmuje wszystkie województwa, a tematyką sprawy związane zarówno z dziećmi i rodziną, jak i sprawami osobistymi, a nawet intymnymi. © 2012 Goldbach Audience

7 Grupa Babyboom.pl – podstawowe formaty reklamowe
© 2012 Goldbach Audience

8 Grupa Babyboom.pl – Minisite dedykowany
© 2012 Goldbach Audience

9 Grupa Babyboom.pl – Forum eksperckie klienta
© 2012 Goldbach Audience

10


Pobierz ppt "Babyboom.pl Prezentacja serwisu"

Podobne prezentacje


Reklamy Google