Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Polityka.pl Serwis internetowy tygodnika Polityka.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Polityka.pl Serwis internetowy tygodnika Polityka."— Zapis prezentacji:

1 Polityka.pl Serwis internetowy tygodnika Polityka

2 >> Informacje ogólne

3 Polityka.pl – profil użytkownika Polityka.pl to serwis skierowany to osób, które interesują się bieżącymi wydarzeniami w kraju i na świecie, poszukują rzetelnych informacji, nie gonią za sensacją, ale są otwarte na merytoryczną polemikę. Wszystkie treści znajdujące się na serwisie są specjalnie przygotowywane przez naszych znakomitych redaktorów, laureatów licznych nagród. Najważniejszy jest dla nas czytelnik i użytkownik, dlatego bardzo dbamy o jakość, co przekłada się na największą sprzedaż oraz najdłuższe czasy spędzane na naszym serwisie Średnio ponad 11 minut/mies. na UU spędzonych na witrynie Polityka.pl - najdłużej wśród tygodników opinii w sieci; dla porównania: Newsweek - 8 min.; Wprost – 8 min.) Megapanel PBI/Gemius: Listopad 2012

4 Profil użytkownika Polityki Kobiety 54% - Mężczyźni 46% 61% Czytelników to osoby młode (poniżej 35 roku życia) 95% naszych Użytkowników to osoby co najmniej z wykształceniem średnim 35% stanowią osoby z miast powyżej mieszkańców Dane: Megapanel Listopad 2012

5 Megapanel – real users vs czas na użytkownika Polityka.pl ma najdłuższy średni czas spędzany na witrynie na użytkownika, co oznacza że kontent na serwisie jest bardzo atrakcyjny dla użytkowników i zatrzymuje ich na długo. Megapanel PBI/Gemius: Listopad 2012

6 Polityka.pl – formy banerowe Billboard Duble billboard Rectangle Baner na stałe na SG

7 >> Polityka na iPada

8 Polityka – iPad – reklama statyczna i wideo /Reklama statyczna /Reklama wideo /Może odpalać spot reklamowy w widoku pełnoekranowym (standardowy player iPada) /Max długość spotu reklamowego to 30 sek /Linkowanie obu form reklamowych do strony www lub aplikacji Klienta Ponad sprzedanych egzemplarzy każdego numeru!

9 Polityka – iPad – aplikacja w aplikacji /Jest to bardzo dynamiczna forma reklamy /Bardzo wysokiej jakości kreacja /Oprogramowana specjalnie na życzenie Klienta

10 >> Polityka Cyfrowa

11 Nowy innowacyjny produkt, jakiego nie ma na rynku ani polskim ani światowym!!! Można czytać Politykę na komputerze, tablecie, e-czytniku, smartfonie. Polityka Cyfrowa to innowacyjny sposób na stały, szybki i wygodny dostęp w trybie on-line do bieżącego wydania i archiwalnych treści Polityki.

12 Polityka Cyfrowa W skład Polityki Cyfrowej wchodzi: –Bieżące, pełne wydanie tygodnika Polityka dostępne od wtorku od –Bieżące wydanie Audio-Polityki zawierającej 10 najciekawszych, udźwiękowionych artykułów –Archiwum Polityki (zbiór ponad 50 tys. artykułów od 2000 r.) –Archiwum tekstów wydań specjalnych Polityki (Niezbędnik Inteligenta, Pomocnik Historyczny, Poradnik Psychologiczny Ja, My, Oni)

13 Artykuł sponsorowany Informacja o artykule sponsorowanym zostanie zamieszczona w spisie treści aplikacji www Polityki Cyfrowej we wszystkich numerach Polityki znajdujących się na półce Czas: tygodniowa emisja

14 Wizualizacja artykułu sponsorowanego na trzech urządzeniach Artykuł sponsorowany

15 Fullpage Reklama typu full page Dostosowuje się do wielkości ekranu, ale zachowuje formatowanie Format: Full Page

16 GOLDBACH AUDIENCE Services Sp. z o.o. ul. Altowa Warszawa Brand Manager serwisu: Michał Chodkowski Direct Mobile


Pobierz ppt "Polityka.pl Serwis internetowy tygodnika Polityka."

Podobne prezentacje


Reklamy Google