Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Bazy Danych. 2© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych DOBRA BAZA DANYCH TO PODSTAWA W czasach, kiedy dotarcie do Klienta stanowi podstawę

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Bazy Danych. 2© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych DOBRA BAZA DANYCH TO PODSTAWA W czasach, kiedy dotarcie do Klienta stanowi podstawę"— Zapis prezentacji:

1 Bazy Danych

2 2© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych DOBRA BAZA DANYCH TO PODSTAWA W czasach, kiedy dotarcie do Klienta stanowi podstawę działań marketingowych firm właściwe określenie grupy celowej stanowi bardzo ważny element. Doskonałym narzędziem dotarcia do Klienta jest dobrze skonstruowana baza danych. Wybór odpowiedniej bazy danych gwarantuje większą skuteczność w osiągnięciu planowanych celów. Do zamierzonej grupy docelowej można dotrzeć tylko dzięki ukierunkowanym działaniom i dobrej personalizacji. Oferujemy zarówno indywidualnie konstruowane bazy danych, jak i koodrynację całości akcji z zakresu marketingu baz i marketingu bezpośredniego: wysyłkę poczty kierunkowej – kreacja, wydruk, wysyłka, obsługa akcji powysyłkowych telemarketing – akcje z zakresu ankietowania i telemarketingu sektora B2B ing – koordynacja całości akcji: przygotowanie materiałów, wysyłka, raporty badania CATI – wieloaspektowe badania telefoniczne realizowane za pośrednictwem naszego Call Center

3 3© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych ZAKUP BAZY DANYCH W TAI TO STRZAŁ W DZIESIĄTKĘ Na zamówienie naszych Klientów budujemy odpowiednie bazy danych, planujemy i przeprowadzamy szereg działań z zakresu marketingu bezpośredniego, co pozwala im: zdobyć nowe rynki zbytu i nowych Klientów wprowadzać na rynek nowe produkty usługi i intensyfikować ich sprzedaż utrwalać pozytywny wizerunek Firmy i rozpoznawać potrzeby dotychczasowych odbiorców

4 4© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych BAZY DANYCH TO NASZA SPECJALNOŚĆ W tworzeniu i zarządzaniu bazami danych mamy bogate, 20-letnie doświadczenie. Kilkudziesięcioosobowy zespół informatyków i operatorów dba o ich rozbudowę i aktualność. W każdym z naszych 8 oddziałów zarządzamy blisko 250 tys. zbiorem danych, który na bieżąco aktualizujemy. Bazy, które oferujemy posiadają wysoki stopień personifikacji danych. Dzięki opracowanym specjalnie na nasze potrzeby aplikacjom służącym do gromadzenia danych i aktualizacji danych, możemy poszczycić się ich doskonałą jakością. Najlepszym dowodem są stale współpracujący z nami Klienci, którzy większość podejmowanych działań zaczynają od zakupu naszej bazy danych.

5 5© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych DLA KAŻDEGO BAZA WG POTRZEB Posiadamy w swojej ofercie bazy danych do jedno- i wielokrotnego użytku ze zróżnicowaniem na bazy statyczne i dynamiczne.

6 6© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych DLA KAŻDEGO BAZA WG POTRZEB Bazy statyczne to gotowe bazy danych podmiotów gospodarczych aktualne w 60-80% w zależności od branży i innych przyjętych kryteriów wyszukiwania. Zawierają podstawowe informacje, takie jak: nazwa firmy adres firmy (kod, miejscowość, ulica, województwo) telefon fax www adres oraz szczegółowe: branża forma własności forma prawna przedział zatrudnienia szczegółowy zakres działalności – kod branżowy wstecz

7 7© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych DLA KAŻDEGO BAZA WG POTRZEB Każda baza dynamiczna jest przez nas przygotowywana na podstawie danych, którymi dysponujemy. Stanowią one jednak tylko punkt wyjścia. Baza dynamiczna to potwierdzony w drodze wywiadu telefonicznego CATI – zbiór danych konstruowanych według indywidualnych potrzeb. Dla naszych Klientów pozyskujemy w ten sposób także szereg informacji dodatkowych. Ustalamy bezpośrednie kontakty do osób decyzyjnych w firmie, struktury poszczególnych działów i kontakty do osób zarządzających. Działania marketingowe prowadzone w oparciu o bazy dynamiczne charakteryzują się największą skutecznością. wstecz Bazy dynamiczne z 90%-100% gwarancją aktualności są budowane wg indywidualnych potrzeb marketingowych Klientów.

8 8© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych SPOSÓB UDOSTĘPNIANIA INFORMACJI w formie elektronicznej dyskietka płyta CD - w formacie *.xls, *.mdb lub innym w formie spersonalizowanego nadruku na kopertach na liście na etykietach

9 9© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych USŁUGI DODATKOWE: pełna organizacja akcji wysyłkowych poczta kierunkowa ing telemarketing w oparciu o własne lub dostarczone bazy danych ankietowanie i badania CATI, badanie siły nabywczej, sondowanie rynku usługi call center aktualizacja powierzonych baz danych deduplikacja i standaryzacja baz

10 10© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych NASI KLIENCI ALLIANZ POLSKA S.A. AMERBANK S.A. Bank Amerykański w Polsce BAKOMA S.A. BANK SVENSKA HANDELSBANKEN (POLSKA) S.A. BP Poland Sp. z o.o. BROWAR DOJLIDY S.A. CANON Polska Sp. z o.o. DIALOG S.A. Telefonia Lokalna ECHO INVESTMENT S.A. ELEKTROBUDOWA S.A. Energo-Invest-Broker S.A. ERNST & YOUNG S.A. GAZOMONTAŻ S.A. GROUP 4 POLSKA Sp. z o.o. HAMBURG MANNHEIMER VERSICHERUNGS AG HERBAPOL LUBLIN S.A. Husqvarna Electrolux Poland Sp. z o.o. IMPEL S.A. IVECO POLAND Ltd KANCELARIA BROCHOCKI NIERUCHOMOŚCI KAUFLAND POLSKA Sp. z o.o. Kopalnia Soli Wieliczka MINOLTA Polska Sp. z o.o. MITEX S.A. Polmos S.A. Mazowiecka Wytwórnia Wódek i Drożdży LMOS SZCZECIN SERVISCO Sp. z o.o. SHARP Electronics GES. M.B.H. SOKÓŁKA Okna i Drzwi S.A. SOLID SECURITY Sp. z o.o. STALEXPORT - CENTROSTAL Warszawa S.A. STATOIL Polska Sp. z o.o. STOLARKA WOŁOMIN S.A. TELEWIZJA POLSKA S.A. O/WROCŁAW VIESSMANN Sp. z o.o. WARTA Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji S.A. WESTERN UNION ŻAGIEL Sp. z o.o.

11 11© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych KONTAKT Oddział Mazowiecki Centrala ul. Łukowska Warszawa Tel. (0-22) Fax (0-22) ll Oddział Dolnośląski ul. Kręta 5a Wrocław tel./fax (0-71) Odział Lubelski ul. Popiełuszki 35a Lublin tel./fax (0-81) Oddział Łódzki Centrum Monitoringu Przetargów, Inwestycji i Wyników Przetargów PRESSINFO ul. Wschodnia Łódź tel./fax (0-42) Oddział Małopolski ul. Bobrowskiego Kraków tel./fax (0-12) Oddział Śląski ul. Sikorskiego Katowice tel./fax (0-32) Oddział Wielkopolski Centrum Usług Informacji Biznesowej i Marketingu ul. Wolnica 7/ Poznań tel./fax (0-61) NASZE STRONY INFOLINIA INFORMACJI GOSPODARCZEJ 24H Tel Telefoniczna Agencja Informacyjna Sp. z o.o. ul. Łukowska 46, Warszawa, tel. (0 22) , fax (0 22) NIP: , REGON: , Kapitał zakładowy spółki: zł. KRS: Sąd Rejonowy dla M.St. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy KONTO: Raiffeisen Bank Polska S.A. ul. Jubilerska 10, Warszawa Numer rachunku: Oddział Wielkopolski Centrum Usług Call Center ul. Nowowiejskiego 25/ Poznań tel. (0-61) fax. (0-61)


Pobierz ppt "Bazy Danych. 2© Telefoniczna Agencja Informacyjna 2004 Bazy Danych DOBRA BAZA DANYCH TO PODSTAWA W czasach, kiedy dotarcie do Klienta stanowi podstawę"

Podobne prezentacje


Reklamy Google