Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami1 Plany rozwoju marek internetowych Agory.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami1 Plany rozwoju marek internetowych Agory."— Zapis prezentacji:

1 Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami1 Plany rozwoju marek internetowych Agory

2 Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami2 Najważniejsze zmiany w ciągu ostatnich 3 miesięcy

3 Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami3 Zmiana osób zarządzających Dyrektor Pionu Internet AGORA Tomasz Józefacki Od czerwca 2006 roku za rozwój biznesu internetowego AGORY odpowiada Tomasz Józefacki. W lipcu i sierpniu zespół przeszedł proces restrukturyzacji Od września Pion Internet działa w nowej strukturze organizacyjnej Utworzono 3 działy produktowe i 3 działy operacyjne Funkcje szefów działów objęły nowe osoby

4 Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami4 Działy produktowe Osoba odpowiedzialna: Robert Stalmach Dział Serwisów Wertykalnych (Główne serwisy: Dom, Praca, Auto, Kobieta, Rozrywka, Edukacja, Turystyka) Dział Serwisów Informacyjnych i Społeczności Gazeta.pl (Główne serwisy: Wiadomości, Gospodarka, Sport, Serwisy lokalne, Gazeta Wyborcza, Forum, Blogi, Poczta) Dział Treści i Usług Mobilnych (Główne serwisy: Archiwum, Komórki, platformy mobilne, sprzedaż treści, B2B) Osoba odpowiedzialna: Maciej Wicha Osoba odpowiedzialna: Paweł Wujec

5 Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami5 Działy operacyjne Osoba odpowiedzialna: Benita Jakubowska Osoba odpowiedzialna: Krzysztof Madejski Dział Sprzedaży (Sprzedaż agencyjna, branżowa, lokalna, akcje specjalne, rozwój produktu reklamowego i ogłoszeniowego) Dział Marketingu (Zarządzanie i rozwój marek, promocja, public relations, badania marketingowe, patronaty, obsługa klienta) Dział Technologii (Utrzymanie infrastruktury technicznej i programowej, rozwój technologii, asysta wdrożeniowa) Osoba odpowiedzialna: Dominik Kaznowski

6 Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami6 Co udało się osiągnąć dotychczas?

7 Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami7 Nowy serwis Praca Nowy projekt funkcjonalny i graficzny, nowa wyszukiwarka, nowy dział Praca za granicą z bazą ogłoszeń z 76 krajów Pierwsze miejsce w Megapanelu w kategorii Praca pod względem ilości odsłon, największa roczna dynamika wzrostu liczby użytkowników (126% - lipiec 2005/2006) Według Gemius Traffic we wrześniu 1 milion użytkowników Największa baza aktualnych ogłoszeń, średnio 14,5 tys.

8 Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami8 Nowy serwis Dom Ogłoszenia z rynku pierwotnego; (obecnie ponad 3 tys. nowych mieszkań i 181 inwestycji w całej Polsce) Rozbudowane forum zawierające opinie ekspertów i użytkowników Specjalny serwis dla deweloperów i agencji nieruchomości, w tym panel administracyjny do zarządzania ofertą, statystyki i moduł obsługi klienta W lipcu serwis odwiedziło ponad 400 tys. użytkowników, 80% z nich miało więcej niż 25 lat 1 Oferta pakietowa w połączeniu z Gazetą DOM i nowym miesięcznikiem "Warszawskie Domy, Mieszkania, Działki" 1 Megapanel PBI/Gemius, lipiec 2006

9 Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami9 Nowy serwis Sport Zmiana układu stron, nawigacji, kolorystyki Relacje zdjęciowe, filmowe, materiały dziennikarskie, tabele wyników i rozgrywek Nowy serwis Z czuba opisujący świat sportu z przymrużeniem oka. Zawierający ciekawostki, anegdoty i informacje, na które nie ma miejsca w tradycyjnych serwisach sportowych Podczas Mundialu najwyższa na rynku dynamika wzrostu zasięgu w kategorii sport – 62% W lipcu prawie 900 tys. real users, dynamika wzrostu zasięgu w ciągu ostatniego roku 30% (lipiec 2005/2006) 1 1 Megapanel PBI/Gemius, lipiec 2006

10 Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami10 Silny rozwój społeczności Portal nr 2 w Polsce pod względem zasięgu w kategorii społeczności 1 1,5 miliona użytkowników korzystających co miesiąc z Forum Gazeta.pl 50 milionów wpisów na Forum Gazeta.pl Prawie 100 tysięcy blogów na Blox.pl W tym miesiącu uruchomimy nowy produkt społecznościowy Foto Forum 1 Megapanel PBI/Gemius, lipiec 2006

11 Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami11 Nowy serwis Prasa Kolejny krok w rozbudowie serwisów informacyjnych Zwiększenie ilości źródeł informacji Umowa z syndykatem New York Times, dająca dostęp do wielu źródeł informacji (m.in. Spiegel, Die Zeit, El Pais, The Boston Globe, Herald Tribune, Daily News) Koleje umowy w trakcie realizacji

12 Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami12 Nowy serwis Dwukropek.pl Darmowy serwis społecznościowy umożliwiający zamieszczanie anonsów i ogłoszeń Odpowiedź na oczekiwania użytkowników z Forum.gazeta.pl Ogłoszenia i anonse z 21 największych miast Polski Rosnący zasięg, obecnie około 50 tys. użytkowników miesięcznie (wg Gemius Traffic)

13 Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami13 Kontent Multimedialny Stworzyliśmy własny zespół reporterski, obecnie trwa budowa studia Kilkanaście zrealizowanych materiałów od początku września Przygotowujemy się do transmitowania najbliższych wyborów samorządowych Docelowo będziemy obsługiwać najważniejsze wydarzenia dnia, wydarzenia specjalne oraz realizować materiały do innych działów w tym np. Kobieta

14 Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami14 Serwis WAP o Robercie Kubicy dla Orange Serwis oparty o kontent dostarczany przez redakcję portalu Syndykacja treści na zewnętrzną platformę mobilną (strategiczna współpraca z Orange) Zakres serwisu obejmuje informacje o Robercie Kubicy - starty, przygotowania, klasyfikację konstruktorów, klasyfikację generalną po wyścigu, nowości z teamu BMW-Sauber, informacje o bolidach i torach, komentarze specjalistów Atrakcją serwisu są dostarczane przez Gazeta.pl zdjęcia - najlepsze fotografie pokazujące zawody, kibiców czy szczególnie ciekawe ujęcia z wyścigów

15 Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami15 Rezygnacja z dalszego rozwoju Wiadomka Zespół odpowiedzialny za rozwój Wiadomka zajmie się rozwojem kanałów RSS w ramach serwisów informacyjnych Chcemy rozwijać współpracę z różnymi dostawcami technologicznymi

16 Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami16 Co nowego w portalu?

17 Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami17 Nowa strona główna portalu Gazeta.pl Zmiana nawigacji i unowocześnienie wyglądu Nowy, przejrzysty interface, rezygnacja z koloru czerwonego Intensywniejsze kolory, więcej zdjęć Odmłodzenie wizerunku portalu Gazeta.pl Stopniowe oddzielanie się od Gazety Wyborczej

18 Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami18

19 Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami19

20 Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami20 Nowa strona Gazety Wyborczej Całkowita zmiana nawigacji i struktury serwisu, nadanie serwisowi indywidualnego charakteru, oddzielenie go od portalu Gazeta.pl Nad nową stroną pracuje zespół Gazety.pl i "Gazety Wyborczej", a docelowo będzie za niego odpowiadać specjalny zespół redakcyjny Wprowadzanie nowych interaktywnych narzędzi dla redakcji Gazety Wyborczej Nowością będzie e-wydanie Gazety Wyborczej do kupienia codziennie rano w serwisie

21 Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami21 Tworzymy jeden z największych serwisów prasowych Serwis będzie sprzedawany jako oddzielny produkt (wysoka jakościowo grupa) Oferta reklamowa gazetawyborcza.pl jest skierowana do klientów, dla których istotna jest jakość serwisu i jego prestiżowy charakter 64% użytkowników serwisu internetowego Gazety Wyborczej ma więcej niż 25 lat, 37% posiada wyższe wykształcenie Osoby te zaliczają się do grupy decydentów i osób dobrze zarabiających, 36% użytkowników serwisu posiada dochody netto powyżej 1000 zł Co dziesiąty użytkownik to osoba pełniąca funkcje kierowniczą Megapanel PBI/Gemius, lipiec 2006

22 Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami22

23 Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami23

24 Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami24 Rozwój sprzedaży We wrześniu wprowadziliśmy możliwość targetowania demograficznego, np. według wieku, miejsca zamieszkania, zainteresowań Rozwijamy sprzedaż branżową, zaczynamy od nieruchomości, pracy, edukacji Rozpoczęliśmy budowę sieci sprzedaży lokalnej Będziemy sprzedawać reklamę przy treściach multimedialnych Wprowadziliśmy nowe formy reklamowe, np. long-button na Sporcie Nowy produkt, serwis gazetawyborcza.pl będzie dobrym narzędziem wizerunkowym i jakościowym

25 Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami25 Plany na przyszłość

26 Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami26 Plany na przyszłość zwiększenie zasięgu poprzez budowę silnej pozycji w kluczowych kategoriach tematycznych pozyskanie młodszych użytkowników, poszerzenie marki Gazeta.pl zwiększenie synergii wspólnych działań w ramach AGORY dalszy rozwój społeczności, rozbudowa narzędzi i funkcjonalności utrzymanie tempa wprowadzanych innowacji zwiększenie nakładów na reklamę

27 Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami27 Dziękuję


Pobierz ppt "Warszawa, 9 października 2006Pion internet AGORA - spotkanie z mediami1 Plany rozwoju marek internetowych Agory."

Podobne prezentacje


Reklamy Google