Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA."— Zapis prezentacji:

1 Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA

2 DLACZEGO WŁAŚNIE GLOSSY MEDIA ? bogate portfolio kluczowych serwisów kobiecych ponad 62% * internautek korzysta z naszych serwisów docieramy ponad 11 mln RU niestandardowe rozwiązania reklamowe kampanie szyte na miarę *Źródło: Megapanel PBI/Gemius-dane za kwiecień 2012

3 INTERNAUTKI W POLSCE *Źródło: Megapanel PBI/GemiusTrafic - dane za kwiecień Jakie są użytkowniczki? świadome i aktywne poszukują opinii, wymieniają doświadczenia, kupują, blogują, budują relacje społeczne do ulubionych najczęściej dodają sklepy internetowe, blogi i serwisy społecznościowe preferują zindywidualizowany przekaz reklamowy, dopasowany do treści strony chętnie wchodzą w interakcję z produktem, jeśli mają możliwość testowania lub uzyskania jakiegoś dodatkowego bonusu

4 KOBIETY I NASZE PAKIETY Kobiety są bardzo różne, dlatego stworzyliśmy pakiety tematyczne. Na potrzebę konkretnego produktu jesteśmy w stanie stworzyć pakiet dedykowany, najlepiej dopasowany do grupy docelowej.

5 Grupa docelowa: nowoczesne kobiety 20+, poszukujące inspiracji, by kreować własny styl życia, podążające za trendami. Witryny: gazeta.pl/kobieta, wysokieobcasy.pl, styl.fm, papilot.pl, lula.pl, female.pl, fotka.pl, fozik.pl, groszki.pl, kotek.pl, cogdziezaile.pl, plotek.pl, plotkara.pl, zeberka.pl, kozaczek.pl, polskastacja.pl, repka.pl, boska.pl, menopauza.pl, superdomek.pl, trendz.pl, STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU PV AI kobieta 112,50 *Megapanel PBI/Gemius – dane za kwiecień 2012

6 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU*: RU PV AI kobieta 144,74 Grupa docelowa: matki oraz kobiety, które dopiero nimi będą. W pakiecie Kobieta i Dziecko dostępne są serwisy skierowane do rodziców małych dzieci, jak również tych starszych. Witryny: 40tygodni.pl, babyboom.pl, baby-shower.pl, benc.pl, biomedical.pl/dziecko buliba.pl, ciufcia.pl, czasdzieci.pl, dzidziusiowo.pl, ebobas.pl, ebrzuszek.pl, edziecko.pl, familie.pl, forumpediatryczne.pl, linkbaby.pl, ladymama.pl, mama.female.pl, mamanazakupach.pl, mamazone.pl, mbaby.pl, miastodzieci.pl, osesek.pl, poradnikmamy.pl, przedszkola.edu.pl, przedszkola-swiat.pl, smyki.pl, wolnasobota.pl, wychowanieprzedszkolne.pl

7 *Megapanel PBI/Gemius – dane za kwiecień 2012 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU PV AI kobieta 131,89 Grupa docelowa: kobiety poszukujące informacji o zdrowiu, dobrej kondycji, samopoczuciu i dietach. Witryny: biomedical.pl, fit.pl, forumdermatologiczne.pl, forumginekologiczne.pl, forumpediatryczne.pl, fozik.pl, menopauza.pl, papilot.pl, rankinglekarzy, spa24.pl, swiat- zdrowia.pl, gazeta.pl/zdrowie, vitalia.pl, choroby.biz, objawy.net,

8 *Megapanel PBI/Gemius – dane za kwiecień 2012 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU PV AI kobieta 142,48 Grupa docelowa: aktywne kobiety, które podążają za trendami, szukają własnego stylu i lubią eksperymentować z modą. Witryny: avanti24.pl, boska.pl, cogdziezaile.pl, eyeliner.pl, fashionstyle.pl, groszki.pl, lula.pl, naobcasach.pl, papilot.pl, styl.fm, superpani.pl, szafa.pl, trendz.pl, zeberka.pl

9 *Megapanel PBI/Gemius – dane za kwiecień 2012 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU PV AI kobieta 137,04 Grupa docelowa: kobiety, które traktują gotowanie jak sztukę, uwielbiają o niej rozmawiać i dzielić się swoją wiedzą, poszukują nowych smaków. Witryny: dobrakuchnia.pl, kotlet.tv, gazeta.pl/Palce Lizać, smaczny.pl, styl.fm/przepisy, ugituj.to

10 *Megapanel PBI/Gemius – dane za kwiecień 2012 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU PV AI kobieta 134,87 Grupa docelowa: Kobiety, które chcą być piękne i poszukują informacji oraz wskazówek jak dbać o urodę i osiągnąć wspaniały wygląd. Witryny: boska.pl, cogdziezaile.pl, female.pl, fozik.pl, gazeta.pl/kobieta, gazeta.pl/zdrowie, naobcasach.pl, papilot.pl, spa24.pl, styl.fm, superpani.pl, zeberka.pl

11 *Megapanel PBI/Gemius – dane za kwiecień 2012 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU PV AI kobieta 124,03 Grupa docelowa: pasjonatki dobrego życia, które cenią sobie jakość czytanych treści, prezentowanych zdjęć i produktów. Witryny: iwoman.pl, wysokieobcasy.pl, zwierciadlo.pl, finelife.pl, sukcespisanyszminka.pl

12 *Megapanel PBI/Gemius – dane za kwiecień 2012 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU PV AI kobieta 103,01 Grupa docelowa: wszystkie kobiety, które aktywnie spędzają wolny czas, lubiące spokojne wieczory z dobrą książką, filmem czy muzyką, szukające ciekawych ludzi w sieci oraz intensywnie rozwijające swoje zainteresowania. Witryny: cafe.pl, e-lazienki.pl, e-ogrodek.pl, e-mieszkanie.pl, gazeta.pl/Co Jest Grane, okazje.info.pl, photoblog.pl, polskastacja.pl, poradnikdomowy.pl, superdomek.pl, swiatkwiatow.pl, telemagazyn.pl, wolnasobota.pl

13 *Megapanel PBI/Gemius – dane za kwiecień 2012 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU PV AI kobieta 114,34 Grupa docelowa: miłośniczki podróży poszukujące informacji o różnych krajach, wycieczkach oraz hotelach, kobiety planujące wczasy oraz szukające porad i galerii zdjęć. Witryny: gazeta.pl/podroze, oceniacz.pl, e-podroznik.pl, grupa nocowanie.pl

14 *Megapanel PBI/Gemius – dane za kwiecień 2012 STATYSTYKI MIESIĘCZNE PAKIETU* RU PV AI kobieta 113,38 Grupa docelowa: wszystkie nastolatki oraz młode kobiety. Witryny: ciacha.net, fashionstyle.pl, fotka.pl, kotek.pl, papilot.pl, sciaga.pl, szafa.pl

15 Zapraszamy do współpracy


Pobierz ppt "Pierwsza w Polsce tematyczna sieć reklamy internetowej z targetem KOBIETA."

Podobne prezentacje


Reklamy Google