Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Zarządzanie informacją a produktywność przedsiębiorstwa Praktyczne rozwiązania bazujące na platformie Microsoft Office System Sebastian Wilczewski.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Zarządzanie informacją a produktywność przedsiębiorstwa Praktyczne rozwiązania bazujące na platformie Microsoft Office System Sebastian Wilczewski."— Zapis prezentacji:

1 Zarządzanie informacją a produktywność przedsiębiorstwa Praktyczne rozwiązania bazujące na platformie Microsoft Office System Sebastian Wilczewski

2 2 Agenda 09: :30Rejestracja 09: :50Wstęp i wprowadzenie do Microsoft Office System 09: :20Usprawnienie komunikacji i pracy zespołowej poprzez wdrożenie systemu obiegu informacji i platformy pracy zespołowej funkcjonującej w oparciu o współpracę aplikacji Microsoft Office 2003 i SharePoint Portal Server : :35Przerwa kawowa

3 3 Agenda cd.. 11: :05Efektywne zarządzanie projektami na skalę przedsiębiorstwa (EPM – Enterprise Project Management) 13: :45Przerwa obiadowa 13: :15Usprawnienie procesu komunikacji poprzez wykorzystanie Microsoft Office 2003 i technologii XML do automatyzacji przepływu danych 15: :30Zakończenie, zebranie ankiet, nagrody i upominki

4 4 Case Study- opis problemu* OCI Technologies –Wdrażanie nowych technologii i tworzenie oprogramowania dla małych i średnich firm Potrzeby: –Narzędzie dla pracowników pracujących w terenie, pozwalające na dostęp do informacji o prowadzonych projektach –Narzędzia do udostępniania informacji pracownikom, partnerom i klientom –Narzędzia pracy grupowej –Narzędzia do efektywnego zarządzania projektami –Bezpieczeństwo i poufność danych firmowych Wdrożone rozwiązanie –Microsoft Office Professional Edition 2003 –Microsoft Windows SharePoint Services –Microsoft SQL Server 2000 –Microsoft Windows Server 2003 Enterprise Edition –Microsoft Active Directory Korzyści –Większa o 25% produktywność i większa zyskowność –Zmniejszenie czasu potrzebnego na zarządzanie informacjami o 75% –Większa satysfakcja klient –Większe bezpieczeństwo i poufność danych –Szybki zwrot z inwestycji *http://www.microsoft.com/resources/casestudies/

5 5 Case Study- opis problemu* Staubach –Doradztwo w zakresie zarządzania nieruchomościami Potrzeby: –Rozwiązanie do pracy grupowej pozwalające organizować i wymieniać pomiędzy licznymi pracownikami, partnerami i klientami na całym świecie. Wdrożone rozwiązanie –Microsoft Office Professional Edition 2003 –Microsoft Windows SharePoint Services –Microsoft Office SharePoint Portal Server 2003 –Microsoft SQL Server 2000 –Microsoft Visual Studio.NET 2003 –Microsoft Windows Server 2003 Standard Edition –Microsoft Windows XP Professional Korzyści –Bardziej efektywna współpraca –Bardziej inteligentne i szybsze dzielenie się wiedzą –Możliwość korzystania z wielu rozwiązań Business Intelligence –Szybkie wdrożenie inteligentnych portali wspomagających działalność biznesową *http://www.microsoft.com/resources/casestudies/

6 6 Microsoft Office 97 Użytkownik końcowy Wykorzystanie VBA Personalna wydajność Microsoft Office System Ewolucja podejścia do problemu Wersja Użytkownik Partner Microsoft Office 2000 Profesjonaliści IT Łatwość wdrożenia Zarządzanie aplikacjami Microsoft Office XP Pracownicy merytoryczni Integracja sieciowa Współpraca Microsoft Office Pracownicy merytoryczni Zintegrowany client-server System Wydajność organizacji Aplikacja XML

7 7 Różnorodne źródła informacji Analityk finansowy Zamawiający Poprzednie raporty Złożone analizy Długi czas produkcji raportów na zamówienie. Raporty standardowe Raporty na zamówienie Jeżeli zamówiony raport nie jest dokładnie tym, co potrzebuje zamawiający, proces zamawiania musi zostać powtórzony. Raporty standardowe nie wypełniają wszelkich potrzeb. Dodatkowe źródła problemów Proces raportowania i analizowania danych wymaga dużych zasobów i czasu Brak wysoko rozwiniętych narzędzi raportowanie ERP Dane w czasie rzeczywistym nie są zawsze dostępne Różnorodne źródła danych to powód niekompletnych i nieścisłych raportów Brak zwięzłych i aktualnych danych Brak zaawansowanych narzędzi modelowania do krytycznych analiz typu "co jeśli" Zwiększona ilość zapytań o raporty i analizy Systemy spadkowe nie są skalowalne i elastyczne CRM ERP HR Operations Via Microsoft Office System Pracownik merytoryczny wczoraj…

8 8 Jedno źródło danych do wszelkich analiz i raportów. Analityk finansowy Zamawiający Samodzielne analizy Analitycy mogą szybko tworzyć raporty na żądanie, jeżeli oczy- wiście będą potrzebne. Dostęp do wszystkich danych za pomocą jednego interfejsu Znane narzędzia dostępu do danych Dodatkowe korzyści Zwiększenie zyskowności poprzez podejmowanie lepszych decyzji dzięki dostarczeniu kadrze zarządzającej dostępu do pełnych danych w czasie rzeczywistym za pomocą mocnych narzędzi analitycznych. Zdecydowane zwiększenie skuteczności i produktywności analityków finansowych. Dostęp do danych zgodnie ze zdefinio- wanymi profilami CRM ERP HR Operations Ułatwione dyskusje i szybkie recenzje poprzez dzieloną przestrzeń roboczą i narzędzia komunikacji w czasie rzeczywistym. Wykorzystanie czasu na analizę informacji, a nie na jej zbieranie, co umożliwia szybkie uruchomianie różnorodnych analiz. Szybkie zmiany na zmiany, wymuszone przez instytucje regulujące, dzięki elastycznym narzędziom raportującym. Microsoft Office System …i dziś! Web Services

9 9 Problem: Nieefektywna współpraca Rozdzielone zespoły Niezależne dane SerwerySerwery LudzieLudzie UrządzeniaUrządzenia Rozwiązanie: Platforma współpracy Dane

10 10 Microsoft Office System

11 11 Microsoft Office System Microsoft Office System Ważniejsze nowości Nowe technologie Nowe technologie –XML –Usługi sieciowe Nowe aplikacje produkcyjne Nowe aplikacje produkcyjne –OneNote –InfoPath Nowe własności Nowe własności –Smart documents –Information Rights Management –Inteligentne zarządzanie pocztą

12 12 Jak Office 2003 pasuje do całości Microsoft Office System… Jak Office 2003 pasuje do całości Microsoft Office System… Zamiana informacji w korzyści biznesowe! –Przetwarzanie informacji Obsługa XML w Word, Excel i AccessObsługa XML w Word, Excel i Access Okienko Zbadaj (Research Task Pane) w aplikacjachOkienko Zbadaj (Research Task Pane) w aplikacjach –Zarządzanie procesami XML w Word, Excel i AccessXML w Word, Excel i Access Smart DocumentsSmart Documents –Praca grupowa Document Workspace oraz Meeting WorkspaceDocument Workspace oraz Meeting Workspace Information Rights Management (IRM)Information Rights Management (IRM) Instant Messaging (IM)Instant Messaging (IM) –Produktywność pracy Outlook, Word, Excel, Access, PowerPointOutlook, Word, Excel, Access, PowerPoint


Pobierz ppt "Zarządzanie informacją a produktywność przedsiębiorstwa Praktyczne rozwiązania bazujące na platformie Microsoft Office System Sebastian Wilczewski."

Podobne prezentacje


Reklamy Google