Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Platforma komunikacyjna IDM.net i radia ESKA. Agenda Internet i radio - media komplementarne IDMnet i radio ESKA – charakterystyka mediów Sponsoringowo-zasięgowa.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Platforma komunikacyjna IDM.net i radia ESKA. Agenda Internet i radio - media komplementarne IDMnet i radio ESKA – charakterystyka mediów Sponsoringowo-zasięgowa."— Zapis prezentacji:

1 Platforma komunikacyjna IDM.net i radia ESKA

2 Agenda Internet i radio - media komplementarne IDMnet i radio ESKA – charakterystyka mediów Sponsoringowo-zasięgowa komunikacja w sieci witryn i stacji radiowej założenia platformy komunikacyjnej IDMnet i radia ESKA Produkty dostępne w ramach platformy komunikacyjnej IDMnet i radia ESKA Ekskluzywna wartość oferty Korzyści finansowe Zasady sprzedaży

3 Radio i Internet - media komplementarne

4 Radio w największym stopniu może być konsumowane w klasycznej formie w trakcie korzystania z Internetu. Źr ó dło: za Radio Markeing Fact Book 2007 BIGresearch SiultaniousMedia Usage Survey (SIMM9) – Dec 06, Adults 18+ Internet i Radio – media komplementarne

5 Źr ó dło: Megapanel PBI/Gemius, XI 06Źr ó dło: Megapanel PBI/Gemius, XI 06, Radio Track II 06-IV 07 W Polsce na poziomie struktury demograficznej słuchaczy i internautów oba media konsumowane są najczęściej przez osoby w wieku Radio w Polsce pozostaje jednym z najczęściej konsumowanych mediów klasycznych w grupie osób korzystających z internetu Internet i radio – media komplementarne

6 Radio i Internet to media najwyższym poziomie synergii tj. zdolności wypracowywania dodatkowej wartości mediowej (poziom budowania dziennego zasięgu kampanii radio + Internet = 82,9% ) przy zastosowanie mixu mediów. Źr ó dło: za Radio Markeing Fact Book 2007 Knowledge Networks/SRIMultiMedia; fall 2005 Łączny dzienny zasięg mediów (%): (Pn-Nd, 6:00-24:00), wszyscy18-54 lata Internet i radio – media komplementarne

7 Źr ó dło: za Radio Markeing Fact Book 2007 Harris Interactie Inc., Feb 2007 Radio and the Consumer s Mind Internet i radio – media komplementarne Wzajemna komplementarność reklamy radiowej i internetowej (dźwięk - obraz, kontekst emocjonalny – skupienie uwagi) pozwala w znaczący sposób zwiększyć rozpoznawalność reklamy i podnieść efektywność kontaktu.

8 IDMnet radio Eska – charakterystyka mediów

9 Internetowa sieć : 360 profilowanych witryn 11,5 mln : unikalnych użytkowników 1 mld : wygenerowanych odsłon Gemius Audience : badanie profilu witryn MAXreach: unikalny produkt zasięgowy AdServer DoubleClick 5.1 : proste i złożone targetowanie, geotargetong, meteotargeting Platforma Planner.idmnet.pl : planowanie kampanii Monitoring kampanii : w systemie online 14 kategorii tematycznych m.in. : Kobiety, Motoryzacja, Rozrywka, Sport, Społeczności, Zdrowie Ogólnopolska stacja sieciowa : nadająca w 33 największych miastach Format CHR : Hity na czasie, najświeższe, największe produkcje muzyczne non stop 3,5 mln : słuchaczy w zasięgu dziennym (SMG/KRC fala maj-lipiec 07, 15+) 16,4% udział w rynku : słuchalności w core target (SMG/KRC fala maj-lipiec 07) Stacja ludzi aktywnych: sięgających po nowoczesne produkty, konsumentów poszukujących wyrazistej marki Aktywny sponsoring: nowoczesne produkcje antenowe, animacje, konkursy

10

11 Platforma komunikacyjna – założenia

12 MEDIA FORMA REKLAMY TARGETOWANIE Założenia platformy komunikacyjnej W ramach platformy komunikacyjnej radia Eska i sieci IDMnet proponujemy kampanie zasięgowe, sponsoringowe, sponsoringowo-zasięgowe czyli możliwość dostosowania formy reklamowej i doboru mediów z oferty IDMnet i Eska optymalnie do wybranych grup celowych i celów kampanii reklamowej.

13 MEDIA Sieć Eska Pakiet witryn Tematycznych IDMnet Indywidualny dobór witryn IDMnet Mediamix bazujący na potencjale synergii radia i Internetu oraz dopasowaniu mediów (sieć radia Eska i witryny sieci IDMnet) Założenia platformy komunikacyjnej – dobór mediów

14 FORMY REKLAMY Sponsoring (radio&internet) Kampanie zasięgowe (radio&internet) exclu. placement (internet) Założenia platformy komunikacyjnej – użyte formy reklamy Formy reklamy dostosowujące realizację kampanii do celów komunikacyjnych Klienta

15 DOTARCIE demograficzne (15-34) kontekstowe Założenia platformy komunikacyjnej – targetowanie Dobór mediów i form reklamy poprzez zastosowanie narzędzi demograficznego i kontekstowego targetowania

16 Produkty w platformie komunikacyjnej – każdy mix dozwolony

17 Platforma komunikacyjna – przykłady rozwiązań

18 MaxReach – wykorzystanie maksymalnego zasięgu sieci IDMnet – np. kategoria Młodzież Kampanie zasięgowe – targetowane demograficznie dowolna kampania reklamowa na serwisie eska.pl Sieć Eska – maksymalizacja zasięgu (1+) zgodnie z założeniami i w ramach dostępnego budżetu reklama

19 liczba odsłon - miesięcznie 12 m 53 s średni czas przebywania na serwisach liczba unikalnych użytkowników - miesięcznie pakiety Premium witryn m. innymi: Kampanie zasięgowe – targetowane kontekstowo Minisite Klienta w domenie eska.pl Sieć Eska – maksymalizacja zasięgu (1+) przy doborze pasm o najwyższym affinity zgodnie z założeniami i w ramach dostępnego budżetu

20 przykładowy branding serwisu i minisite w layoucie witryny: Kampanie zasięgowe – targetowane kontekstowo miejsce reklamowe tylko dla Klientów realizujących akcje specjalne na antenie radia Eska np. dla Hitów na czasie

21 Platforma komunikacyjna – świadczenia

22 Konkurs Poranek Sponsoring EuroTOP Sponsoring ESKA RMX W radiu Eska Kampania spotowa – zaplanowana zgodnie z założeniami w ramach dostępnego budżetu Sponsoring wybranych programów: Sponsoring Weekend pełen gwiazd

23 emisja: pon – pt 6.00 – 9.00 Program lokalny/ogólnopolski – emisja o zasięgu lokalnym w 7 stacjach + emisja ogólnopolska w pozostałych 26 stacjach Konkurs Poranek Niekonwencjonalne poranne show prezenterów radia Eska. Dużo muzyki, konkursów i zabaw oraz niezbędna porcja porannych informacji. Między 07:30 a 08:30 proponujemy specjalną animację w postaci konkursu.

24 Sponsoring EuroTOP Jeden z najpopularniejszych programów muzycznych na antenie radia Eska. Lista 30 największych hitów aktualnie znajdujących się na światowych i europejskich airplayach. W ramach programu konkursy i animacje antenowe ze słuchaczami, możliwość wygrywania zaproszeń na koncerty, płyt i innych atrakcyjnych nagród. emisja: niedziela – Program sieciowy – emisja o zasięgu ogólnopolskim w 32 stacjach z wyłączeniem HIT FM Trójmiasto

25 Sponsoring Weekend pełen gwiazd Dwuminutowe audycje emitowane co godzinę ok. X:45 plus konkurs i prezentacja premierowych nagrań. Prowadzący w zabawny sposób komentują ciekawostki i plotki ze świata showbiznesu. Część programu wypełniają informacje kulturalne, poświęcone premierom kinowym i płytowym. Każdemu wydaniu towarzyszy gwiazda weekendu, która zostaje obnażona przed słuchaczami radia Eska. emisja: sob - niedz – Program sieciowy – emisja o zasięgu ogólnopolskim w 32 stacjach z wyłączeniem HIT FM Trójmiasto

26 Sponsoring ESKA LIVE RMX Zestaw dziesięciu półgodzinnych setów najpopularniejszych hitów zremiksowanych przez najlepszych światowych dj-ów. Sobotnia premiera powtarzana w kolejnym tygodniu. emisja: sobota – powtórki: pon – pt – Program sieciowy – emisja o zasięgu ogólnopolskim w 32 stacjach z wyłączeniem HIT FM Trójmiasto

27 W serwisie reklama Standardowa powierzchnia reklamowa ogólnodostępna w ramach kampanii Specjalna powierzchnia reklamowa dostępna dla Klientów realizujących akcje specjalne na antenie radia ESKA Minisite Podstrona w layoucie Klienta w domenie Eska.pl

28 Przykładowy sponsoring serwisu Przykładowy minisite Klienta na layoucie witryny Przykładowa kampania zasięgowa w kategorii Młodzież W sieci IDMnet… całkowita dowolność w wyborze witryn (tematycznie i/lub demograficznie) i form reklamowych (tradycyjne formy lub sponsoringi) uzależniona jedynie od wysokości budżetu wykorzystanie maksymalnego zasięgu sieci IDMnet lub zasięgu wybranych kategorii tematycznych m.in.. Motoryzacja, sport, biznes/finanse, społeczności, rozrywka, kobieta, zdrowie

29 liczba odsłon - miesięcznie 12 m 53 s średni czas przebywania na serwisach liczba unikalnych użytkowników - miesięcznie W sieci IDMnet… dedykowane oferty sponsoringowe na wielu brandowych witrynach sieci IDMnet: Aktivist, AnimalPlanet, BabyBoom, CGM.pl, Discovery.pl, epuls.pl, FilmWEB, Muzyka.pl, Podroze.pl, POLITYKA, Przekroj.pl, Rzeczpospolita.pl, SuperExpres.pl, Trader, Twój Styl, VIVA, Zyj Zdrowo, i innych pakiety tematyczne witryn z kategorii Premium m. innymi:

30 Platforma komunikacyjna – ekskluzywne formy reklamy

31 Boxy idealnie wkomponowane w treść serwisu (możliwość expandowania) Streaming video w centralnych częściach serwisu Ekskluzywna wartość oferty formy reklamowe dostępne TYLKO w ramach kampanii realizowanych w ramach platformy, np. umieszczenie w dowolnej części serwisu formy wykorzystującej spot reklamowy czy informację prasową

32 Ekskluzywna wartość oferty dowolne artykuły sponsorowane, ankiety, fora eksperckie oraz konkursy z całkowitą logistyczną obsługą Strony konkursowe z prezentacjami nagród i ankietą Artykuł sponsorowany wraz z zajawką

33 Elementy graficzne w nagłówku strony + box sródtekstowy Predefiniowany wpis w wyszukiwarce Watermark wraz z billboadrem Ekskluzywna wartość oferty formy reklamowe dostępne TYLKO w ramach kampanii realizowanych w ramach platformy, np. niestandardowe elementy brandingowe jako integralna część dowolnego serwisu

34 Platforma komunikacyjna – korzyści

35 Platforma komunikacyjna - korzyści Nowy projekt na rynku wspólna oferta doskonale uzupełniających się mediów Mix zasięgu (dotarcia) i jakości komunikacji (kontekst, niestandardowe formy reklamy) Dopasowanie kontentowe dobór pasm sponsorskich i kategorii tematycznych witryn internetowych Gotowy multimedialny produkt – łatwość rezerwacji i zakupu jedna osoba prowadząca projekt w obydwu mediach Ekskluzywna powierzchnia reklamowa formy reklamowe dostępne TYLKO w ramach kampanii na platformie Kumulacja mediów korzystne kosztowe warunki pakietów

36 Korzyść finansowa Dodatkowy rabat pakietowy: gratisowe 5 sekund oferowane w ramach kampanii pakietu Sieci ESKA (38 stacji) z odwołaniem w co czwartym spocie do strony www Klienta lub strony Eska.pl 5% rabatu pakietowego IDMnet Oraz: 10% dodatkowego rabatu dla Klientów nieobecnych w Sieci ESKA w ostatnim roku 10% dodatkowego rabatu dla Klientów nieobecnych w Sieci IDMnet w ostatnim roku

37 Platforma komunikacyjna – zasady sprzedaży

38 Zasady sprzedaży Oferta obowiązuje od 1 września do 31 grudnia 2007 (obowiązuje data złożenia zamówienia) Oferta nie obowiązuje przy zleceniach barterowych Propozycja dotyczy zleceń kampanii w ramach pakietu śieci ESKA (38 stacji) oraz co najmniej czterech serwisów z pakietu Sieci IDMnet Przy zakupie oby mediów obowiązują warunki Agencji/Klienta Dodatkowe warunki rabatowe w ramach oferty obowiązują tylko przy zakupie pakietu

39 Instrukcja obsługi Zapytanie od Agencji/Klienta w ramach oferty może być złożone w obu działach sprzedaży (ESKA / IDMnet) W obu przypadkach Handlowiec ESKI przekazuje ofertę mixu mediów + form reklamowych z wyceną do Agencji Klienta Dokumenty sprzedaży każdego medium w ramach pakietu wystawiają niezależnie oba działy sprzedaży Agencja/Klient otrzymuje dwa komplety dokumentów od jednej osoby

40 Zapraszamy!


Pobierz ppt "Platforma komunikacyjna IDM.net i radia ESKA. Agenda Internet i radio - media komplementarne IDMnet i radio ESKA – charakterystyka mediów Sponsoringowo-zasięgowa."

Podobne prezentacje


Reklamy Google