Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Nomino B2B e-shop Internetowa platforma e-Commerce dla rynku B2B zwiększająca integrację dostawców i odbiorców produktów. Konkurs „Liderzy IT 2016” w kategorii:

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Nomino B2B e-shop Internetowa platforma e-Commerce dla rynku B2B zwiększająca integrację dostawców i odbiorców produktów. Konkurs „Liderzy IT 2016” w kategorii:"— Zapis prezentacji:

1 Nomino B2B e-shop Internetowa platforma e-Commerce dla rynku B2B zwiększająca integrację dostawców i odbiorców produktów. Konkurs „Liderzy IT 2016” w kategorii: E-commerce Innovation – rozwiązania dla handlu internetowego

2 Nomino B2B e-shop Nomino B2B e-shop to nowoczesna internetowa platforma e-Commerce dla rynku B2B dedykowana dla dostawców produktów i udostępniana przez nich swoim klientom w celu sprawnego i wielopoziomowego kontrolowania procesu zakupu. Dla dokonujących zakupu produktów, platforma Nomino B2B e-shop oferuje intuicyjne zarządzanie użytkownikami z możliwością przypisania im różnych ról i uprawnień do wykonania zakupu: Obserwator, Zlecający, Zatwierdzający, Administrator. Również, aby odwzorować schemat procesów biznesowych w organizacji klienta, Nomino B2B e-shop zapewnia możliwość określenia departamentów przedsiębiorstwa i centr powstawania kosztów (CPK) a także ustalanie dla nich wysokości limitów zakupowych i budżetów tygodniowych, miesięcznych, rocznych. Dodatkowo, wielopoziomowy workflow zatwierdzania zamówień składanych przez użytkowników sprawia, że kierownicy każdego szczebla poszczególnych działów firmy posiadają pełną kontrolę nad swoimi budżetami, a poprzez szczegółowy moduł raportowania przegląd kosztów tworzonych przez swoich podwładnych z możliwością ich dogłębnej analizy. Dla firm udostępniających platformę Nomino B2B e-shop swoim klientom, poza tradycyjnymi funkcjonalnościami takimi jak: łatwe wyszukiwanie produktów po słowach kluczowych, numerach produktów, synonimach produktowych klienta, porównywarka produktów, archiwum i historię zamówień, itp. Nomino B2B e-shop oferuje niezwykle łatwy sposób dodawania i prezentowania produktów w e-katalogach zgodnych np. z umową handlową, dedykowanych wyłącznie dla określonych klientów. Dla zamówień niestandardowych został zaimplementowany rozbudowany moduł, gdzie składający zapytanie z poziomu platformy może szczegółowo opisać produkt, który właśnie potrzebuje (dodawanie zdjęć, kart charakterystyki, itp.). Nomino B2B e-shop to rozbudowana platforma sprzedażowa online łącząca dostawcę z jego klientem, gdzie koszty jej wdrożenia są ograniczone do minimum lub ich całkowitego braku.

3 Innowacyjność rozwiązania Na rynku polskim nie istnieje rozwiązanie równie kompleksowe, elastyczne i skalowalne wpisujące się w potrzeby dużych firm handlowych oraz przedsiębiorstw skali „Enterprise”. Konkurencją dla naszego B2B e-shop jest rozwiązanie Hybris firmy SAP – jednak dzięki wykorzystanym technologiom oraz komponentom open source wdrożenie naszego rozwiązania i jego utrzymanie jest znacznie mniej kosztowne. Nasza platforma z powodzeniem może pracować i automatyzować procesy sprzedażowe w ramach B2B jak i B2C, a dzięki elastycznej architekturze, wyszukanym funkcjonalnościom jest w stanie zadowolić zarówno klientów mniejszych jak i tych największych. Dodatkowo, zaimplementowane API (Application Programming Interface) pozwala dowolnie modelować interfejs użytkownika na potrzeby konkretnego wdrożenia. Najważniejsze cechy rozwiązania: Kontrola kosztów zakupu poprzez rozbudowany WORKFLOW i zarządzanie uprawnieniami oraz typami kont użytkowników Hierarchiczna struktura Role użytkowników i hierarchia uprawnień dla personalizowania widoków, raportów, etc. Architektura platformy Architektura platformy umożliwiająca skalowanie horyzontalne w razie potrzeby – UI - > API -> DB, odseparowanie tych części pozwala na zastosowanie tzw. Load balancers na wszystkich warstwach – warstwy web (UI), warstwy aplikacji (API) oraz warstwy danych (DB)

4 Podstawowe moduły NOMINO B2B e-shop Kontrola kosztów zakupu poprzez rozbudowany WORKFLOW i zarządzanie uprawnieniami oraz typami kont użytkowników Dostosowanie konta do własnych potrzeb – ustalanie własnych kodów departamentów lub centr powstawania kosztów (CPK) Dostosowanie zakresu produktów do zapisów umowy i nadanie osobistych „Product Range” użytkownikom w celu ułatwienia wyszukiwania i kontroli kosztów Umieszczenie własnego logotypu, wiadomości, sekcji z kontaktami Dostosowanie limitów zakupu i/lub budżetów dla użytkowników, departamentów, CPK Pełne uprawnienia dla Administratora konta ze strony klienta by uelastycznić zarządzanie kontem i ograniczyć uzależnienie od pracowników dostawcy Raporty online i możliwość pobrania raportu w pliku xls Hierarchiczna struktura – role użytkowników i hierarchia uprawnień dla personalizowania widoków, raportów, etc. Szybkie zamówienie – Wspaniałe narzędzie do zamawiania produktów, dla których znane są numery ID Wsparcie dla Punchout katalogów OCI i cXML Wyszukiwanie (filtrowanie) produktów: po słowach kluczowych, numerach produktu swoich lub klienta, grupach lub marce produktu Zaawansowana wyszukiwarka zapewnia odnajdywanie szukanego produktu jednocześnie pokazując jego właściwości techniczne Porównywanie produktów Przeglądanie historii zamówień i zapytań ofertowych Tworzenie spersonalizowanych list zakupowych używanych przy często powtarzających się pozycjach Natychmiastowa informacja o cenie i terminach dostaw Intuicyjne zakończenie zakupów oraz żądanie potwierdzenia daty dostawy z poziomu linii pozycji produktu Jedna centralna instalacja dla każdej wydzielonej instancji (np. Kraj / Oddział itp.) Wielojęzyczność

5 Zrealizowane wdrożenie: BRAMMER PLC Brammer to jeden z największych europejskich dystrybutorów produktów i usług utrzymania ruchu urządzeń przemysłowych, m.in. Łożysk, układów przenoszenia napędu, produktów pneumatyki i hydrauliki, narzędzi i uszczelnień itp. Firma Brammer posiada ponad 350 Centrów Sprzedaży i Obsługi. Ponad 200 000 osób odwiedzających stronę internetową miesięcznie. 435 aktywnych katalogów dla klientów w 21 krajach Firma Nomino opracowała i wdrożyła dla firmy Brammer sklep internetowy B2B – Brammer Online wraz z menedżerem zakupów e-Procurement, aby ułatwić klientom firmy Brammer zarządzanie zamówieniami.

6 Funkcjonalności e-Shop Brammer Online Wielojęzyczność sklep Brammer Online działa w 21 krajach w 8 wersjach językowych. Wersje językowe dostosowane są do języków prezentowanych produktów w elektronicznych katalogach produktów. Ten sam layout strony dla wszystkich krajów

7 Funkcjonalności e-Shop Brammer Online Wyszukiwarka produktów Wyszukiwanie (filtrowanie) produktów: po słowach kluczowych, numerach produktu (numerach klienta tzw. Synonimach lub numerach Brammer), grupach produktowych, marce produktów lub po atrybutach produktów

8 Funkcjonalności e-Shop Brammer Online Wyszukiwarka produktów Zaawansowana wyszukiwarka zapewnia odnajdywanie szukanego produktu

9 Funkcjonalności e-Shop Brammer Online Wyszukiwarka produktów Wyszukiwarka przedstawia właściwości techniczne oraz daje natychmiastową informację o cenie i terminach dostaw

10 Funkcjonalności e-Shop Brammer Online Porównywarka produktów Czytelne porównywanie produktów z uwagi na wszystkie cechy produktów wprowadzone do bazy danych

11 Funkcjonalności e-Shop Brammer Online Listy zakupowe Przy często pojawiających się zakupach tego samego asortymentu, możliwość tworzenia list zakupowych ułatwiających pracę pracowników działu zakupów

12 Funkcjonalności e-Shop Brammer Online Szybki zakup Znakomita funkcjonalność dedykowana dla użytkowników znających kody produktów (swoje „Synonimy” lub Brammer) do wykonywania natychmiastowych zakupów

13 Funkcjonalności e-Shop Brammer Online Zapytania ofertowe Sekcja umożliwia wysłanie zapytania o produkt obecnie niedostępny w zasobach magazynowych z poziomu aplikacji dodając np. jako załącznik kartę charakterystyki produktu lub zdjęcie poszukiwanego przedmiotu

14 Funkcjonalności e-Shop Brammer Online Koszyk zakupów Intuicyjne zakończenie zakupów oraz żądanie potwierdzenia daty dostawy z poziomu linii pozycji produktu. Możliwość wyboru Centr Powstawania Kosztów (CPK) z poziomu linii. Wsparcie dla katalogów PunchOut OCI i cXML dla klientów korzystających z platform handlowych typu SAP Ariba, Hubwoo, Perfect Commerce itp. lub systemów ERP w celu dokonywania zakupów na obcych platformach zakupowych.

15 Funkcjonalności e-Shop Brammer Online Brammer Online to również: Ten sam layout dla wszystkich krajów Zakres produktów dostosowany do potrzeb klienta – tzw. Product Range Produkty połączone z jednym numerem w bazie MDM (Centralnej Bazie Produktów) – klient może wykorzystać jeden numer do wyszukiwania produktu we wszystkich krajach Możliwość przypisania własnych kodów produktów (np. kody własnego systemu ERP) Możliwość przypisania jednej etykiety do wielu produktów lub wielu etykiet do jednego produktu

16 Funkcjonalności Brammer Procure Manager Manager Zakupów Manager zakupów to szereg udogodnień dla kierowników zakupu lub osób odpowiedzialnych za zarządzanie działem zaopatrzenia. Do ich dyspozycji oddany jest panel zarządzania gdzie mogą w najbardziej dogodny sposób zarządzać uprawnieniami i budżetami poszczególnych działów, CPK i użytkowników. Te funkcjonalności to przede wszystkim: Zarządzanie zamówieniami – WORKFLOW Dostosowanie konta – ustalenie własnych kodów departamentów lub CPK Dostosowanie katalogów Dostosowanie strony głównej Kontrola budżetu Zarządzanie kontem Raportowanie Online Hierarchiczna struktura

17 Funkcjonalności Brammer Procure Manager Zarządzanie zamówieniami WORKFLOW Elektroniczny obieg dokumentów (Workflow) w oparciu o limity kupujących i zatwierdzających. 4 typu użytkowników: Obserwator, Kupujący, Zatwierdzający, Administrator Przypisywanie użytkowników do odpowiednich departamentów, CPK z limitami zakupów i limitami zatwierdzania zakupów dla kierowników. Hierarchiczna struktura – role użytkowników i hierarchia uprawnień dla personalizowania widoków, raportów, itp..

18 Funkcjonalności Brammer Procure Manager Dostosowanie konta Możliwość ustalenia dowolnej ilości departamentów i CPK aby dokładnie odwzorować strukturę organizacyjną przedsiębiorstwa. Do każdego departamentu lub CPK ustalić limity zakupowe w ramach budżetu tygodniowego, miesięcznego, rocznego. Ustalenie budżetu zakupowego całej firmy Przypisanie użytkowników do poszczególnych departamentów lub CPK Możliwość customizacji strony poprzez dodanie banneru z własnych logo, banerem informacyjnym lub informacją dla pracowników o ważnych wydarzeniach firmy Pełne uprawnienia dla Administratora konta ze strony klienta by uelastycznić zarządzanie kontem i ograniczyć uzależnienie od pracowników dostawcy produktów

19 Funkcjonalności Brammer Procure Manager Dostosowanie katalogu Dostosowanie zakresu produktów do zapisów umowy i nadanie osobistych Product Range użytkownikom w celu ułatwienia wyszukiwania i kontroli kosztów

20 Funkcjonalności Brammer Procure Manager Raportowanie Online Przejrzyste raportowanie w aplikacji z możliwością eksportu do pliku XLS w celu dalszej obróbki danych

21 www.nomino.pl


Pobierz ppt "Nomino B2B e-shop Internetowa platforma e-Commerce dla rynku B2B zwiększająca integrację dostawców i odbiorców produktów. Konkurs „Liderzy IT 2016” w kategorii:"

Podobne prezentacje


Reklamy Google