Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

PUSZKI PROMOCYJNE KONKURS 2016. Zasady konkursu: Każdy uczestnik ma za zadanie: Przygotowanie szczegółowych projektów graficznych do co najmniej 4 obowiązkowych.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "PUSZKI PROMOCYJNE KONKURS 2016. Zasady konkursu: Każdy uczestnik ma za zadanie: Przygotowanie szczegółowych projektów graficznych do co najmniej 4 obowiązkowych."— Zapis prezentacji:

1 PUSZKI PROMOCYJNE KONKURS 2016

2 Zasady konkursu: Każdy uczestnik ma za zadanie: Przygotowanie szczegółowych projektów graficznych do co najmniej 4 obowiązkowych efektów nadruku puszki plus co najmniej 3 koncepcje (opis, szkic) do wybranych pozostałych efektów druku, nawiązujących do 4 projektów obowiązkowych. Efekty obowiązkowe jakie powinny się znaleźć w projektach: Hybrid Effect, Tactile, Thermo lub Thermo Memory, MultiPrint. Koncepcja może przedstawiać ten sam temat przewodni tak aby szereg ustawionych obok siebie puszek był ze sobą powiązany i tworzył serię Opcjonalnie projekt lub koncepcja efektu na wieczku, który będzie powiązany z konkretną grafiką na puszce Projekty litografii na puszki mogą być przygotowane dla dowolnej pojemności puszek, jeżeli jednak projekt nie wiąże się z konkretną pojemnością sugerujemy przygotowanie projektów dla pojemności 500 ml Osoby pragnące wziąć udział również w kategorii Projekt Freestyle (nagroda 5000 PLN) powinny dodatkowo złożyć: „Projekt Freestyle”, który nie będzie powiązany z poprzednią serią, a będzie ciekawym pomysłem na wyróżnienie opakowania. Projekty litografii na puszki mogą być przygotowane dla dowolnej pojemności puszek, jeżeli jednak projekt nie wiąże się z konkretną pojemnością sugerujemy przygotowanie projektów dla pojemności 500 ml Istotą projektów grafiki nadruków na puszki jest zaprezentowanie możliwości dekoracyjnych na puszce napojowej bez bezpośredniego powiązania z rodzajem napoju znajdującego się w środku.

3 1. HIGH RESOLUTION – HD vs Standard Specyfikacja: - Format dowolny: 330ml,250ml,500ml,550ml - Kolorystyka: 8 różnych kolorów możliwych (w tym biały i czarny). Zdjęcia mogą być przygotowane w CMYK, wektory w Pantonach (Pantone Solid Color Book) - Plik PDF lub AI z warstwami - Grafiki rastrowe, zdjęcia, gradienty w rozdzielczości min. 300dpi (przy skomplikowanych grafikach dołączyć plik PSD z warstwami) - Czcionki zamienione na krzywe - Liniatury: HD 133lpi vs STD 80lpi Druk wykonany w wysokiej liniaturze za pomocą specjalnie przygotowanych materiałów drukarskich. Daje piękny, wyrazisty, zawierający bardzo dużo szczegółów obraz. Wysoką rozdzielczość uzyskuje się poprzez zwiększenie ilości punktów rastra, co jest możliwe przy zastosowaniu nowoczesnych laserów bezpośredniego grawerowania.

4 2. EMBOSS EFFECT Specyfikacja: - Format: 330ml,500ml - Kolorystyka: 8 różnych kolorów możliwych (w tym biały i czarny). Zdjęcia mogą być przygotowane w CMYK, wektory w Pantonach (Pantone Solid Color Book) - Plik PDF lub AI z warstwami - Grafiki rastrowe, zdjęcia, gradienty w rozdzielczości min. 300dpi (przy skomplikowanych grafikach dołączyć plik PSD z warstwami) - Czcionki zamienione na krzywe - Pole embosingu zgodnie z dołączonymi specyfikacjami (Emboss_330ml_202_dia, Emboss_500ml_202_dia) - W strefie „Laser target area” nie umieszczamy zmiennej/kontrastującej grafiki Tłoczenia na powierzchni puszki współgrające z elementami litografii. Efekt ten zwiększa atrakcyjność głównych brandów na rynku, podkreślają ich nazwę, logo, itp. Tłoczenia na powierzchni puszki Wprowadzony efekt ma wyróżnić wyrób na rynku i zwiększyć zainteresowanie klienta. Jak pokazują badania posiada drugą funkcję, praktyczną – zawartość puszki ogrzewa się wolniej z powodu mniejszej powierzchni, na której ręka styka się z powierzchnią puszki. Ciekawy efekt – gry światła – dają załamania powierzchni.

5 3. SOLAR EFFECT Specyfikacja: - Format dowolny: 330ml,250ml,500ml,550ml - Kolorystyka: 8 różnych kolorów możliwych (w tym biały i czarny). Zdjęcia mogą być przygotowane w CMYK, wektory w Pantonach (Pantone Solid Color Book) - Plik PDF lub AI z warstwami - Grafiki rastrowe, zdjęcia, gradienty w rozdzielczości min. 300dpi (przy skomplikowanych grafikach dołączyć plik PSD z warstwami) - Czcionki zamienione na krzywe - 3 kolory zmieniają się po nasłonecznieniu z białego na (jasno: niebieski, żółty, różowy) Drukowanie elementu litografii farbą Photochromic pozwala pod wpływem światła słonecznego uzyskać efekt zmiany koloru. Kolory pod wpływem promieni słonecznych zmieniają barwę na jedną z dostępnych: żółtą, czerwoną, niebieską. Farba pozwala osiągnąć ciekawy efekt, który zaskoczy każdego.

6 4. TACTILE EFFECT Specyfikacja: - Format dowolny: 330ml,250ml,500ml,550ml - Kolorystyka: 8 różnych kolorów możliwych (w tym biały i czarny). Zdjęcia mogą być przygotowane w CMYK, wektory w Pantonach (Pantone Solid Color Book) - Plik PDF lub AI z warstwami - Grafiki rastrowe, zdjęcia, gradienty w rozdzielczości min. 300dpi (przy skomplikowanych grafikach dołączyć plik PSD z warstwami) - Czcionki zamienione na krzywe - Możliwa strefa występowania efektu zgodnie ze specyfikacją: TACTILE LIMIT. Dla pozostałych formatów puszki: 5mm od dołu puszki oraz 5mm od lini zawężenia. - Kolor Tactile jest osobnym kolorem i nie może być połączony z innymi kolorami w projekcie Nadanie tekstury poszczególnym elementom litografii poprzez wywołanie reakcji pomiędzy specjalną farbą i lakierem. Efekt w dotyku przypomina „pomarańczową skórkę”.

7 5. UV INK Specyfikacja: - Format dowolny: 330ml,250ml,500ml,550ml - Kolorystyka: 8 różnych kolorów możliwych (w tym biały i czarny). Zdjęcia mogą być przygotowane w CMYK, wektory w Pantonach (Pantone Solid Color Book) - Plik PDF lub AI z warstwami - Grafiki rastrowe, zdjęcia, gradienty w rozdzielczości min. 300dpi (przy skomplikowanych grafikach dołączyć plik PSD z warstwami) - Czcionki zamienione na krzywe - Dowolny kolor farby UV. Najlepiej jednak reaguje w kolorach jasnych. Bezbarwny tint też jest możliwy (kolor aluminium) Selektywny zadruk farbami czułymi na promienie UV. Efekty świecenia farb UV można dostrzec w lokalach, klubach, na półce sklepowej, czyli tam gdzie światło UV bywa stosowane.

8 6. THERMO INK Specyfikacja: - Format dowolny: 330ml,250ml,500ml,550ml - Kolorystyka: 8 różnych kolorów możliwych (w tym biały i czarny). Zdjęcia mogą być przygotowane w CMYK, wektory w Pantonach (Pantone Solid Color Book) - Plik PDF lub AI z warstwami - Grafiki rastrowe, zdjęcia, gradienty w rozdzielczości min. 300dpi (przy skomplikowanych grafikach dołączyć plik PSD z warstwami) - Czcionki zamienione na krzywe - Możliwa strefa występowania, taka sama jak dla efektu Tactile: TACTILE LIMIT. Farba nie może znajdować się na zawężeniu w strefie Necka - Możliwość użycia 2 farb Thermo z różnymi stopniami schłodzenia (najczęściej wykorzystywane farby to AQUA oraz DARK BLUE – Lech) Drukowanie elementu litografii specjalną farbą pozwala uzyskać efekt zmiany koloru pod wpływem spadku temperatury. Po osiągnięciu określonego jej zakresu farba wraca do pierwotnej barwy. Przydatna np. do określenia optymalnej do spożycia temperatury napoju. Pozwala osiągnąć ciekawy efekt wizualny pod wpływem czynników zewnętrznych

9 7. THERMO MEMORY INK Specyfikacja: - Format dowolny: 330ml,250ml,500ml,550ml - Kolorystyka: 8 różnych kolorów możliwych (w tym biały i czarny). Zdjęcia mogą być przygotowane w CMYK, wektory w Pantonach (Pantone Solid Color Book) - Plik PDF lub AI z warstwami - Grafiki rastrowe, zdjęcia, gradienty w rozdzielczości min. 300dpi (przy skomplikowanych grafikach dołączyć plik PSD z warstwami) - Czcionki zamienione na krzywe - Możliwa strefa występowania taka jak dla efektu Tactile: TACTILE LIMIT. Farba nie może znajdować się na zawężeniu w strefie Necka - W odróżnieniu od zwykłego Thermo, występuje dodatkowa farba Thermo Memory (AQUA), która zapamiętuje kolor po schłodzeniu. Połączenie farby Thermo STD oraz farby Thermo Memory o tym samym kolorze i progu schłodzenia. Są 3 widoczne stadi: Warm/Cold/Consumed. Faza 1: Warm – napój jest ciepły więc obie farby są białe. Faza 2: Cold – napój osiągnął odpowiednią temp schłodzenia. Obie farby zmieniają się na ten sam kolor (np. Aqua). Faza 3: po ponownym ociepleniu się napoju zwykła farba thermo wraca do stanu 1 (kolor biały) natomiast thermo memory utrzymuje swój kolor przez dłuższy czas. Najczęściej efekt wykorzystywany jest do ukrytych informacji, które mają się pojawić w trakcie picia napoju. Ma być on miłym/ciekawym zaskoczeniem dla konsumenta. WarmColdConsumed

10 8. MATT EFFECT Specyfikacja: - Format dowolny: 330ml,250ml,500ml,550ml - Kolorystyka: 8 różnych kolorów możliwych (w tym biały i czarny). Zdjęcia mogą być przygotowane w CMYK, wektory w Pantonach (Pantone Solid Color Book) - Plik PDF lub AI z warstwami - Grafiki rastrowe, zdjęcia, gradienty w rozdzielczości min. 300dpi (przy skomplikowanych grafikach dołączyć plik PSD z warstwami) - Czcionki zamienione na krzywe - Lakier matujący pokrywa całą powierzchnię puszki po nadrukowaniu Zastosowanie lakieru daje efekt matowej puszki, efektownej pod względem wizualnym i dotykowym. Różnica wyczuwalna jest pod palcami, soft-touch jest łagodny w dotyku, podczas gdy mat pozostaje szorstki. Efekt ten dopasowuje się do określonej litografii, aby podkreślić jej walory.

11 9. PEARL EFFECT Specyfikacja: - Format dowolny: 330ml,250ml,500ml,550ml - Kolorystyka: 8 różnych kolorów możliwych (w tym biały i czarny). Zdjęcia mogą być przygotowane w CMYK, wektory w Pantonach (Pantone Solid Color Book) - Plik PDF lub AI z warstwami - Grafiki rastrowe, zdjęcia, gradienty w rozdzielczości min. 300dpi (przy skomplikowanych grafikach dołączyć plik PSD z warstwami) - Czcionki zamienione na krzywe - Lakier perłowy pokrywa całą powierzchnie puszki po nadrukowaniu Powierzchnia całej puszki pokryta lakierem perłowym. Puszka pokryta specjalnym lakierem powłokowym, daje efekt połyskujących w świetle drobinek przypominających brokat

12 10. NEON EFFECT Specyfikacja: - Format dowolny: 330ml,250ml,500ml,550ml - Kolorystyka: 8 różnych kolorów możliwych (w tym biały i czarny). Zdjęcia mogą być przygotowane w CMYK, wektory w Pantonach (Pantone Solid Color Book) - Plik PDF lub AI z warstwami - Grafiki rastrowe, zdjęcia, gradienty w rozdzielczości min. 300dpi (przy skomplikowanych grafikach dołączyć plik PSD z warstwami) - Czcionki zamienione na krzywe - Możliwa strefa występowania, taka sama jak dla efektu Tactile: TACTILE LIMIT. Farba nie może znajdować się na zawężeniu w strefie Necka Wybrane elementy litografii pokrywa się specjalną farbą fluorescencyjną. Puszka po naładowaniu w świetle dziennym/sztucznym świeci w ciemnościach. Farba daje efekt, który zaskoczy każdego

13 11. MULTI-PRINT EFFECT Specyfikacja: - Format dowolny: 330ml,250ml,500ml,550ml - Kolorystyka: 8 różnych kolorów możliwych (w tym biały i czarny). Zdjęcia mogą być przygotowane w CMYK, wektory w Pantonach (Pantone Solid Color Book) - Plik PDF lub AI z warstwami - Grafiki rastrowe, zdjęcia, gradienty w rozdzielczości min. 300dpi (przy skomplikowanych grafikach dołączyć plik PSD z warstwami) - Czcionki zamienione na krzywe - Kolor znaczka lub rastra: ALUMINIOWY (jest to kolor puszki i występuje jako 9 kolor) lub obojętnie jaki inny kolor z projektu przy założeniu, że znajduje się na tle aluminiowej puszki - Odległości znaczka lub rastra od pozostałych elementów w projekcie min. 5mm - Max. 24 zmienne Technologia świetnie sprawdza się przy promocjach z wielokrotnymi zmiennymi. Zaletą jest możliwość uzyskania 24 zmiennych nazw w 1 palecie. Nazwy imion, miast, miejsc ale i również wizerunki postaci czy tez inne grafiki pozwalają na realizację unikalnych promocji.

14 12. HYBRID EFFECT Specyfikacja: Specyfikacja dla druku w technologii standardowej (dry-offset) - Format dowolny: 330ml, 500ml - Kolorystyka: 8 różnych kolorów możliwych (w tym biały i czarny). Zdjęcia mogą być przygotowane w CMYK, wektory w Pantonach (Pantone Solid Color Book) - plik PDF lub AI z warstwami - Grafiki rastrowe, zdjęcia, gradienty w rozdzielczości min. 300dpi (przy skomplikowanych grafikach dołączyć plik PSD z warstwami) - Czcionki zamienione na krzywe - Pozostawione pole na zadruk z drukarki cyfrowej Specyfikacja dla druku w technologii cyfrowej - Max. pole zadruku 5cm x 5cm - Kolorystyka: kolor czarny lub czerwony - Rozdzielczość: 120dpi – zaleca się użycia rastra diffusion 120 Pixels/Inch lub innych efektów przypominających tradycyjne grafiki tj. drzeworyt, linoryt itp. W formacie.bmp. - Dowolna ilość grafik Największą zaletą tej technologii jest użycie nieograniczonej ilości zmiennych danych (monochromatycznych obrazków lub tekstów) w jednej produkcji. Zmienne jednak muszą być dostosowane do pola zadruku w odpowiedniej rozdzielczości.

15 13. FULL COLOR PRINTING ENDS Specyfikacja: - Format zgodnie z dołączononą specyfikacją: CAT_99_DIA 202_LPO_FOM - Kolorystyka: zdjęcie CMYK - Plik PDF lub AI z warstwami - Grafiki rastrowe, zdjęcia, gradienty w rozdzielczości min. 300dpi (przy skomplikowanych grafikach dołączyć plik PSD z warstwami) - Czcionki zamienione na krzywe - Zdjęcia nie są pozycjonowane względem kluczyka Pełnokolorowy zadruk wysokiej rozdzielczości na wieczkach pozwala dopasować wieczko do wzoru puszki lub nawet stanowi osobny przekaz dla klienta.

16 14. LASER PRECISION ENGRAVING ON ENDS Specyfikacja: - Format zgodnie z dołączoną specyfikacją: CAT_99_DIA 202_LPO_FOM - Kolorystyka: monochromatyczna - Plik wektorowy PDF lub AI z warstwami - Czcionki zamienione na krzywe - Grafika dedykowana pozycjonowaniu, podlega orientacji Precyzyjny, laserowy grawer pozwala na uzyskanie złożonych grafik w różnych miejscach na powierzchni całego wieczka. Grawer jest pozycjonowany i świetnie ukazuje wektorowe projekty, które upiększają opakowanie.

17 15. PUNCHEDTABS Specyfikacja: - Format zgodnie z dołączoną specyfikacją: CAT_99_DIA 202_LPO_FOM - Kolorystyka: monochromatyczna - Plik wektorowy PDF lub AI z warstwami - Czcionki zamienione na krzywe - Grafika dedykowana pozycjonowaniu na kluczyku. Dowolny znaczek, logo może być wycięte w blasze na powierzchni płaskiej kluczyka. Możliwość wykonania narzędzi do wycinania różnego rodzaju logo lub innych symboli firm, podnosi jakość wizualną produktu.

18 16. EMBOSSED TABS Specyfikacja: - Format zgodnie z dołączoną specyfikacją: CAT_99_DIA 202_LPO_FOM - Kolorystyka: monochromatyczna - Plik wektorowy PDF lub AI z warstwami - Czcionki zamienione na krzywe - Grafika dedykowana pozycjonowaniu na kluczyku. Dowolny znaczek, logo może być uwypuklone w blasze na powierzchni płaskiej kluczyka Możliwość wykonania narzędzi do wybijania pozwala na uzyskanie różnego rodzaju uwypukleń logo lub innych symboli firm. Podnosi to jakość wizualną produktu.


Pobierz ppt "PUSZKI PROMOCYJNE KONKURS 2016. Zasady konkursu: Każdy uczestnik ma za zadanie: Przygotowanie szczegółowych projektów graficznych do co najmniej 4 obowiązkowych."

Podobne prezentacje


Reklamy Google