Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałDamian Jasiński Został zmieniony 8 lat temu
1
Prezentacja Informacyjna
2
O firmie: Na rynku od 1998 roku (specjalizacja w systemach CRM) Inkubator. Pomysły => projekty => firmy 2001 / Nagroda Deloitte & Touche Central Europe FAST-50 2004 / sklep internetowy jeden z top10 w Polsce przez 3 lata 2005 / Pcgmarket CRM jako jeden z 5 najlepszych projektów technologicznych w regionie 2007 / Pharma Distribution Group, największy callcenter farmaceutyczny w kraju 2011 / PDG najlepszy Callcenter (strategia) w Polsce 2012 / prace trwają nad Teleoperator.com 2013 / komercjalizacja Teleoperator.com
3
Doświadczenie zdobyte w CRM i CallCenter przekazujemy Tobie Gotowy system sprzedaży telefonicznej - dzwonisz i proponujesz swoje usługi Zwiększ sprzedaż SWOICH (oraz Twoich handlowców) USŁUG finansowych do firm, gotowy CRM firm z możliwością dzwonienia Działaj w sposób zorganizowany Kontaktuj się z klientami wg miast, województw, branż Adresy email oraz nr. telef dostępne na karcie klientów w CRM Dzwoń od razu z systemu (poprzez Skype lub GSM) Pełna historia kontaktów – widać gdzie już był kontakt i gdzie nie Możliwość planowania „trasówki” poprzez wybór klientów z którymi nie było jeszcze kontaktu Bazy danych podmiotów Polska, Czechy, Słowacja, Ukraina, Białoruś, inne Zleć nam usługi CALLCENTER
4
Docierasz ze swoimi produktami do firm? Będziesz pracował w sposób zorganizowany Układasz plan pracy Potem go realizujesz Pozwól aby STATYSTYKA działała na Twoją korzyść Wykonujesz 200 telefonów z CRMu (Ty lub Asystent/ka)… Zainteresowań przykładowo 10% (wysyłasz ofertę lub spotkanie) Umów przykładowo 10% Czyli dzienny biznes = 200 tel x 10% x 10% = 2 umowy Po co mi System?
5
Oferujemy: dostęp do bazy / baza może być używana cała lub tylko interesujące Państwa branże lub rejony aby ułatwić pracę. ankieta Klienta która można dostosować do Państwa wytycznych (ankietę wypełnia dzwoniący podczas rozmowy z klientem) możliwość generowania standardowych raportów. możliwość utworzenia nowych raportów niestandardowych możliwość zakupu impulsów telefonicznych: możliwość wydzwaniania bezpośrednio z CRM, co oszczędza czas (nie trzeba wstukiwać numerów telefonów ręcznie na klawiaturze telefonu), płaska stawka na Polskę oraz całą Europę. Jest też możliwość dzwonienia przez Skype lub poprzez Państwa centralę telefoniczną Dostęp do systemu
6
Usługi CC – czyli my dzwonimy, 2 tokeny za minutę (2 zł netto) wg czasu z billingu. Liczy sie wyłacznie czas rozmowy, a nie "czekania na połączenie„ Jako że można liczyć na maksymalnie 50% czasu na telefonie, osoba będzie w ciągu godziny miała mniej więcej 30 minut rozmowy, czyli koszty to 60zł / godzinę netto w przybliżeniu. Za każdym razem jak firma do której dzwoni Agent wyrazi zainteresowanie, trafia do Państwa email ze szczegółowymi danymi dotyczącymi zainteresowania (dane teleadresowe oraz komentarz szczegółowy - kto dokładnie czym jest zainteresowany). Państwo wysyłają już swoje konkretne oferty lub kontaktują się z firmami które zadeklarowały zainteresowanie. Callcenter
7
CRM – Planowanie pracy
8
CRM – Realizacja planu
10
CRM – Raportowanie kontaktu
11
CRM – Historia kontaktu
12
CRM – trasa w Google Maps
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.