Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałSylwia Sikora Został zmieniony 8 lat temu
1
FAQ
2
Jeden numer - FAQ 2© 2013 T-Mobile Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone. Jeden Numer – jaki numer wybrać Numerem dostępowym w usłudze może być numer stacjonarny lub komórkowy. Może to być numer: a) Dowolny numer przeniesiony do T-Mobile od innego Operatora. b) Nowy numer z puli wolnych numerów T-Mobile Numer komórkowy z zakresu od 608 921 000 do 608 921 999, Numer stacjonarny z wybranej strefy numeracyjnej. Pełna lista numeracji we wszystkich Strefach numeracyjnych. SN = 12 Kraków 12 357 2XYZ SN = 13 Krosno 13 424 2XYZ SN = 14 Tarnów 14 698 2XYZ SN = 15 Tarnobrzeg 15 814 5XYZ SN = 16 Przemyśl 16 732 6XYZ SN = 17 Rzeszów 17 741 2XYZ SN = 18 Nowy Sącz 18 549 2XYZ SN = 22 Warszawa 22 487 5XYZ SN = 22 Warszawa 22 490 2XYZ SN = 23 Ciechanów 23 684 4XYZ SN = 24 Płock 24 381 2XYZ SN = 25 Siedlce 25 753 4XYZ SN = 29 Ostrołęka 29 771 2XYZ SN = 32 Katowice 32 793 7XYZ SN = 32 Katowice 32 793 8XYZ SN = 33 Bielsko-Biała 33 483 2XYZ SN = 34 Częstochowa 34 375 2XYZ SN = 41 Kielce 41 314 2XYZ SN = 42 Łódź 42 236 3XYZ SN = 43 Sieradz 43 659 2XYZ SN = 44 Piotrków Tryb. 44 713 2XYZ SN = 46 Skierniewice 46 895 2XYZ SN = 48 Radom 48 660 2XYZ SN = 52 Bydgoszcz 52 515 4XYZ SN = 54 Włocławek 54 425 2XYZ SN = 55 Elbląg 55 615 2XYZ SN = 56 Toruń 56 646 2XYZ SN = 58 Gdańsk 58 350 6XYZ SN = 58 Gdańsk 58 350 7XYZ SN = 59 Słupsk 59 725 2XYZ SN = 61 Poznań 61 670 4XYZ SN = 61 Poznań 61 670 5XYZ SN = 62 Kalisz 62 723 2XYZ SN = 63 Konin 63 216 2XYZ SN = 65 Leszno 65 614 4XYZ SN = 67 Piła 67 344 2XYZ SN = 68 Zielona Góra 68 415 2XYZ SN = 71 Wrocław 71 725 4XYZ SN = 74 Wałbrzych 74 662 7XYZ SN = 75 Jelenia Góra 75 615 2XYZ SN = 76 Legnica 76 752 2XYZ SN = 77 Opole 77 553 2XYZ SN = 81 Lublin 81 476 2XYZ SN = 82 Chełm 82 542 2XYZ SN = 83 Biała Podlaska 83 313 2XYZ SN = 84 Zamość 84 541 2XYZ SN = 85 Białystok 85 671 2XYZ SN = 86 Łomża 86 211 2XYZ SN = 87 Suwałki 87 734 5XYZ SN = 89 Olsztyn 89 672 4XYZ SN = 91 Szczecin 91 887 6XYZ SN = 94 Koszalin 94 719 2XYZ SN = 95 Gorzów Wlkp. 95 740 2XYZ
3
Jeden numer - FAQ 3© 2013 T-Mobile Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone. Jak przenieść numer od innego Operatora Przeniesienie numerów oparte jest o standardowy proces przeniesienia. Ważne jest tylko by w tym przypadku założyć sprawę przeniesienia numeru do XDA. Czyli np. FIX -> XDA Czy da się przenieść aktywny numer w usłudze T-Mobile Stacjonarny Numer Firmowy (VPN FMS) do Jednego Numeru ? Przeniesienie numeru z usługi Stacjonarny Numer Firmowy jest możliwe pod warunkiem, że klient wypowie usługę Stacjonarny Numer Firmowy i do wypowiedzenia dołączy umowę na Jeden Numer. Należy liczyć się z przerwą w działaniu numeru, która może potrwać nawet do 24h. Wynika to z potrzeby całkowitej dezaktywacji numeru VPN FMS i jego ponownej aktywacji w usłudze Jeden Numer. Czy da się przenieść aktywny w T-Mobile numer Komórkowy do Jednego Numeru ? Przeniesienie numeru z usługi abonamentowej jest możliwe pod warunkiem, że klient ma możliwość rozwiązania umowy abonamentowej (jest np. po terminie umowy) i do wypowiedzenia dołączy umowę na Jeden Numer. Należy liczyć się z przerwą w działaniu usługi, która może potrwać nawet do 24h. Wynika to z potrzeby całkowitej dezaktywacji numeru komórkowego i jego ponownej aktywacji w usłudze Jeden Numer. Na jakiej taryfie aktywowana jest usługa Jeden Numer ? Usługa aktywowana jest na jednej z taryf: Jeden Numer 100, Jeden Numer 150 lub Jeden Numer 200. W zależności od potrzeb klienta. Gdzie wysłać dokumenty do aktywacji usługi ? Dokumenty do aktywacji należy przesłać mailem na adres biznes@t-mobile.plbiznes@t-mobile.pl lub oryginały dokumentów pocztą na adres: T-Mobile Polska S.A. / ul. Marynarska 12 / 02-674 Warszawa
4
Jeden numer - FAQ 4© 2013 T-Mobile Polska S.A. Wszystkie prawa zastrzeżone. Jak zacząć kiedy usługa jest już aktywna ? Po aktywacji usługi w systemie administrator klienta powinien skonfigurować ustawienia na stronie https://superinfo.t-mobile.plhttps://superinfo.t-mobile.pl Konfiguracja numeru aktywowanego w ofercie Jeden Numer dokonywana jest samodzielnie przez administratora klienta. Operator może żądać jednorazowej opłaty, wykazanej w cenniku Usługi, za konfigurację numeru dostępowego V-PABX w imieniu klienta i na życzenie klienta. Gdzie zgłosić problemy z usługą ? Problemy techniczne z usługą powinny być zgłaszane poprzez: Portal Wsparcia Technicznego ( https://servicedesk.t-mobile.pl ) lub https://servicedesk.t-mobile.pl Na numery telefonów: +48 224134080 Problemy techniczne związane z działaniem usługi mogą być zgłaszane przez upoważnionego przedstawiciela Abonenta, wymienionego w załączniku "Super Info i V-PABX w ofercie Jeden Numer Konfiguracja usługi" jako Administrator. Klient posiada starą usługę VPABX. Czy może zmigrować do Jednego Numeru ? W przypadku Abonenta, który korzystał lub korzysta z wcześniejszej wersji usługi V-PABX aktywowanej na taryfie Linia Firmowa Stacjonarna i/lub Linia Firmowa Komórkowa, warunkiem aktywacji V-PABX w ofercie Jeden Numer na tym samym numerze dostępowym jest całkowita dezaktywacja wcześniejszej wersji usługi wraz z konfiguracją oraz dostarczenie umowy o aktywację usługi w ofercie Jeden Numer. Opłaty aktywacyjne i abonamentowe zostaną naliczone wg oferty Jeden Numer. Upusty aktywacyjne i abonamentowe uzyskane przez abonenta we wcześniejszej wersji VPABX nie zostaną przeniesione do oferty Jeden Numer. Klient posiada starą usługę VPABX i usługę Jeden Numer. Czy numery komórkowe pracowników mogą być jednocześnie użytkownikami w starym VPABX i w usłudze Jeden Numer ? Nie ma możliwości dołączenia numeru jako Użytkownika Wewnętrznego do VPABX aktywowanego w ofercie Jeden Numer będącego Użytkownikiem Wewnętrznym w starszej wersji usługi VPABX aktywowanej na taryfie Linia Firmowa Stacjonarna lub Linia Firmowa Komórkowa.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.