Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałAntonina Kurowska Został zmieniony 9 lat temu
1
Uczeń jako przyszły pracownik – mój przyszły zawód w Europie Mobilność uczniów w ramach sektora Kształcenie i Szkolenia Zawodowe w programie Erasmus+ w roku 2015
2
Motywy przystąpienia do konkursu Korzyści dla ucznia Odpowiedzialność uczestnika za powodzenie projektu Możliwe trudności Kryteria uczestnictwa w projekcie Przygotowanie pedagogiczne i kulturowo - językowe Podróż Informacje na temat warunków pobytu Portfolio językowe Europass Finansowanie projektu.
3
Korzyści dla ucznia Motywy przystąpienia do konkursu: kształcenie samodzielności, odpowiedzialności, motywacji wewnętrznej uczniów Korzyści dla ucznia: Atrakcyjna forma nauki Zdobycie Europass Mobilite Nowe doświadczenia – poszerzenie horyzontów Polepszenie umiejętności językowych „Otwarcie na świat”
5
Odpowiedzialność uczestnika za powodzenie projektu
7
Kryteria uczestnictwa w projekcie Średnia ocen z przedmiotów zawodowych (oceny końcoworoczne w II klasie) Ocena końcoworoczna z języka angielskiego w II klasie Frekwencja Przestrzeganie zasad szkolnych Kultura osobista Aktywność w życiu klasy/szkoły Umiejętności interpersonalne
8
Możliwe trudności Długotrwała rozłąka z najbliższymi Stres spowodowany nową sytuacją Stres spowodowany koniecznością porozumiewania się w języku obcym Wspólne mieszkanie Samodzielność Dyscyplina wymagana przez opiekuna grupy Wymagania w miejscu praktyk
9
Lista możliwych trudności, aby opracować sposób postępowania w sytuacjach trudnych
10
Przygotowanie pedagogiczne Zajęcia pozalekcyjne i lekcje wychowawcze
11
Przygotowanie pedagogiczne i kulturowo - językowe Centrum Językowego SpeakEasy Ul. Damrota 163 Zajęcia prowadzone przez native speakera 10-12 godzin, czyli 5- 6 spotkań
12
Zaj ę cia obowi ą zkowe
13
Prawdopodobna podróż Tychy Kraków Bristol Plymouth Bristol Kraków Tychy
14
Pobyt U rodzin Całodzienne wyżywienie
15
Europejskie Portfolio Językowe (EPJ) jest dokumentem mającym na celu wspieranie autonomii ucznia w procesie uczenia się języków obcych i poznawania innych kultur. Uczący się języków notuje i dokumentuje w nim swoje doświadczenia zebrane w trakcie uczenia się. W EPJ jest miejsce na refleksję na temat przebiegu procesu poznawania języków i kultur.
16
Europass w nowatorski sposób umożliwia zaprezentowanie umiejętności i kwalifikacji zawodowych w sposób jasny i zrozumiały w całej Europie
17
Finansowanie projektu 2142 euro Wielka Brytania
18
Umowy Umowy z uczestnikami, uczestnicy niepełnoletni. Zgoda na przetwarzanie danych i wykorzystanie wizerunku.
19
Od beneficjentów wymagamy bezwzględnego posłuszeństwa wobec przydzielonych opiekunów polskich i zagranicznych oraz podporządkowania się rygorom programu (godne reprezentowanie szkoły i kraju, regulamin pobytu, prowadzenie wymaganej dokumentacji, raporty bieżące, raport końcowy).
20
Motywy przystąpienia do konkursu Korzyści dla ucznia Odpowiedzialność uczestnika za powodzenie projektu Możliwe trudności Kryteria uczestnictwa w projekcie Przygotowanie pedagogiczne i kulturowo - językowe Podróż Informacje na temat warunków pobytu Portfolio językowe Europass Finansowanie projektu.
25
Czas na pytania
26
Następne spotkanie 1 września 2015 r.
27
https://www.youtube.com/watch?v=sb2YOg_dkQM
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.