Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałZosia Michnowicz Został zmieniony 11 lat temu
1
Kielce 2006 - na rynku od 2001 r.
2
Minisaloniki Prasowe - wyspecjalizowane punkty sprzedaży prasy i produktów FMCG Powierzchnia: 6 – 18 m2 Saloniki Prasowe - punkty sprzedaży typu convinience Powierzchnia: 18 – 50 m2 Kategorie towarowe: prasa i produkty FMCG z rozszerzeniem asortymentowym m.in. o multimedia i zabawki Markeciki Spożywcze - samoobsługowe osiedlowe sklepy spożywcze Powierzchnia: 50 – 100 m2 Salony Multimedialne - wielkopowierzchniowe sklepy oferujące książki, muzykę, prasę, filmy, gry, artykuły papierniczo-biurowe, zabawki Powierzchnia: 300 – 900 m2 Kolporter Sieci Handlowe Sp. z o.o. Kielce 2006 Zakres działalności: Budowanie i zarządzanie wystandaryzowanymi sieciami sprzedaży detalicznej
3
Sprzedaż internetowa Sklepy z książkami, filmami, muzyką i grami działające w ramach Internetowego Centrum Handlowego Sprzedaż miejsc promocyjno-reklamowych w zarządzanych sieciach sprzedaży Nośniki zewnętrzne i wewnętrzne: Prasowe Wizualne Elektroniczne Towarowe Kolporter Sieci Handlowe Sp. z o.o. Kielce 2006 Zakres działalności:
4
Kielce 2006 Przychody Kolportera Sieci Handlowe Kolporter Sieci Handlowe Sp. z o.o. Skala działalności: terytorium całej Polski 398 minisaloników prasowych 602 saloniki prasowe 6 markecików 5 salonów multimedialnych 11 000 nośników reklamowych 120 000 tysięcy produktów 37 000 000 klientów rocznie pełna informatyzacja zarządzania sprzedażą, ofertą i dostawami
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.