Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałAugustyna Majcherek Został zmieniony 11 lat temu
1
E-mail: reklama@buduj.com.pl
Prezentacja oferty reklamowej Marcin Zajączkowski Tel
2
Wprowadzenie Buduj.com.pl - wprowadzenie
» Serwis powstał we wrześniu 2006 roku. Od początku swojego istnienia strona służy wszystkim osobom budującym, bądź remontującym dom lub mieszkanie. Poszczególne działy serwisu: - Prawo Budowlane - Budowa - Instalacje Budowlane - Wykończenie Wnętrz - Kuchnia - Łazienki - Oświetlenie - Ogród - Zabezpieczenia domu - Oferty pracy
3
Liczba unikalnych użytkowników (UU)*
Buduj.com.pl - statystyki Statystyki Statystyki Liczba unikalnych użytkowników (UU)* Liczba odsłon (PV)* 10 000 40 000 *miesięcznie
4
» Billboard/Double Billboard » formy expand » Box sródtekstowy
Buduj.com.pl - standardowe miejsca reklamowe » Button » Banner » Billboard/Double Billboard » formy expand » Box sródtekstowy » Pop-up/pop-under » Interstitial » Brandmark » Toplayer » Pasek rozwijany » Scroll » SurroundAd » VideoAd » Artykuł Sponsorowany
5
Standardowe 750*100 120 X 600 125*125 Buduj.com.pl- miejsca reklamowe
Button mały prostokąt w komponowany w serwis, po lewej stronie niedaleko od "pionowej belki nawigacyjnej" 120x120 / 10 kB Banner Prostokąt o wymiarach 468x60 pikseli. Zajmuje stałą pozycje na górze strony. 468x60 / 15 kB Billboard Duży prostokąt (750x100), zajmuje stałą pozycję na górze strony. 750x100 / 20 kB Sky Scraper Duży prostokąt (120x600), zajmuje stałą pozycję po prawej stronie witryny, obok tekstu. 120x600 / 20 kB Box śródtekstowy (rectangle) Reklama umieszczana centralnie, wewnątrz treści prezentowanych na stronie. 300x250 / 25 kB 750*100 120 X 600 125*125
6
Standardowe 750*200 Buduj.com.pl- miejsca reklamowe Double Billboard
Pozioma forma reklamy umieszczana centralnie w górnej części witryny. Format: GIF, JPEG, SWF Jednostka rozliczeniowa: 1000 odsłon 750x100 / 20 kB
7
Standardowe Rozwijane
Buduj.com.pl- miejsca reklamowe Standardowe Rozwijane Billboard rozwijany Duży prostokąt (750x100), zajmuje stałą pozycję na górze strony. Po najechaniu kursorem myszy rozwija się (w dół) do większych rozmiarów. Po zdjęciu kursora myszy z reklamy ponownie zwija się do poprzedniego rozmiaru. 750x100 – do 750x300 / 30 kB Sky Scraper rozwijany Duży prostokąt (120x600), zajmuje stałą pozycję po prawej stronie witryny, obok tekstu. Po najechaniu kursorem myszy rozwija się (w lewo) do większych rozmiarów. Po zdjęciu kursora myszy z reklamy ponownie zwija się do poprzedniego rozmiaru. 120x600 – do 360x600 / 30 kB 750*300 360 X 600
8
Standardowe Pływające
Buduj.com.pl - miejsca reklamowe Standardowe Pływające Banner pływający Prostokąt o wymiarach 468x60 pikseli. Zajmuje stałą pozycje na górze strony. Reklama po wyświetleniu jest stale widoczna w tym samym miejscu w oknie przeglądarki użytkownika, niezależnie od przewijania w dół lub w górę treści strony. 468x60 / 15 kB Billboard pływający Duży prostokąt (750x100), zajmuje stałą pozycję na górze strony. Reklama po wyświetleniu jest stale widoczna w tym samym miejscu w oknie przeglądarki użytkownika, niezależnie od przewijania w dół lub w górę treści strony. (na załączonym przykładzie) 750x100 / 20 kB Sky Scraper pływający Duży prostokąt (120x600), zajmuje stałą pozycję po prawej stronie witryny, obok tekstu, pływając nie przesłania go. Reklama po wyświetleniu jest stale widoczna w tym samym miejscu w oknie przeglądarki użytkownika, niezależnie od przewijania w dół lub w górę treści strony. 120x600 / 20 kB 750*100 120 X 600
9
Interstitial Z billboarda
Buduj.com.pl- miejsca reklamowe Formy wyskakujące Interstitial Reklama w formie pełnoekranowej animacji z możliwością zawarcia efektów dźwiękowych, całkowicie przykrywająca treść strony. Każda reklama tego typu musi zawierać przycisk zamykania reklamy umieszczony w prawym górnym rogu kompozycji. Minimalny rozmiar przycisku zamykania to 14x14 pikseli z umieszczonym w środku krzyżykiem "X". Szczegółowe warunki techniczne, dokładna forma i sposób prezentacji są każdorazowo uzgadniane z reklamodawcą. Pełny ekran, 30 kB max.capping=1 Interstitial Z billboarda
10
Formy wyskakujące Buduj.com.pl- miejsca reklamowe
Brandmark (shaped pop-up) Graficzna reklama w formie okna pop-up mogąca jednak przybierać dowolny kształt. Brandmark wyświetlany jest nad treścią strony w przeglądarce, można przesuwać go w obrębie okna przeglądarki, w którym wyświetlana jest strona. Nie może zasłaniać loga ani belki nawigacyjnej. Musi zawierać przycisk zamknięcia "X„ (minimalna wielkość 14x14 pikseli), przycisk minimalizacji do postaci belki oraz przycisk powrotu do pierwotnej postaci. 300x300 / 20 kB max.capping=5 na sesje x
11
Buduj.com.pl- miejsca reklamowe
Pasek rozwijany Interaktywny pasek graficzny, umieszczany nad główną treścią środkowej kolumny serwisu, który po najechaniu na niego kursorem myszy „rozwija się” do większego rozmiaru, co pozwala na pokazanie dodatkowych treści. rozmiary: 554x30 w rozwinięciu 554x100 lub 554x300 waga: 15 kB 554*30 Na 554*300
12
Scroll footer 950x30 Buduj.com.pl- miejsca reklamowe
Reklama w postaci przewijającego się paska na samym dole okna przeglądarki. Może zawierać określony tekst, elementy graficzne, animowane, a nawet interaktywne. Mimo ewentualnego przewijania strony pasek reklamowy pozostaje na swoim miejscu. rozmiary: 950x30 waga: 25kB 950x30
13
SurroundAd 750*100 120 X 600 Buduj.com.pl- miejsca reklamowe
Reklama, która pokazuje się jednocześnie użytkownikowi na dwóch dużych formach reklamy. Istnieje możliwość interakcji pomiędzy tymi dwiema formami reklamowymi. 750*100 120 X 600
14
Buduj.com.pl- miejsca reklamowe
VideoAd Reklama wykorzystująca nowe technologie (streaming), które pozwalają na emisję filmu reklamowego z dźwiękiem. Rozmiary: 320x250 Do 15 sekund. Technika streamingu do ustalenia. 320x250
15
Buduj.com.pl - możliwość emisji reklam
Geotargeting Daje możliwość wyświetlania reklam w zależności od rejonu geograficznego, z którego użytkownik łączy się z Internetem. System rozpoznaje użytkownika na podstawie jego adresu IP. Można kierować reklamę według kraju, województwa i miasta. (na przykład emitować reklamę tylko do mieszkańców Warszawy albo do gości z USA). Dopłaty do ceny emisji: Kraj (poza Polską) +10% województwo poza mazowieckim +25% woj. mazowieckie lub miasto % poza Warszawą Warszawa i okolice % Meteotargeting System jest zasilany informacjami o aktualnej sytuacji meteorologicznej z całej Polski z podziałem na rejony odpowiadające nowym województwom. Dzięki temu można go wykorzystać wspólnie z systemem geolokalizującym. W przypadku nierozpoznanego rejonu kraju podawana jest uśredniona prognoza dla całej Polski. System aktualizuje informacje co godzinę i bierze pod uwagę następujące zmienne: zachmurzenie, temperatura, temperatura odczuwalna, wilgotność, ciśnienie, zjawiska atmosferyczne (opady: deszcz, śnieg, grad, burza). Dopłata do emisji 25%. Targetowanie proste Godziny Dnia (Day Parting) Dla telewizji prime time wypada na wieczór. Prime time dla Internetu przypada w dzień. Dzięki zastosowaniu Godzin Dnia, reklamodawca może zdecydować w której części dnia jego reklama będzie emitowana na serwisie, aby dotrzeć do wybranej grupy osób, w odpowiednim czasie. Godziny Dnia przydadzą się każdemu, kto zechce zsynchronizować swoje działania reklamowe z przekazem radiowym i telewizyjną promocją. Dopłata 10% do ceny emisji. Dni tygodnia W soboty i niedziele spada odwiedzalność i skraca się czas spędzany na witrynie, użytkownicy podczas jednej wizyty odwiedzają średnio mniej bo tylko 5 (w dni powszednie 7) stron www serwisu. Są wtedy bardziej otwarci na reklamę i chętniej w nią klikają. W dni powszednie poszukują przede wszystkim informacji. Capping Capping to ograniczenie emisji reklamy (jednej lub wszystkich form) do jednego użytkownika w wybranym czasie (dzień, tydzień, cała kampania). Dopłata 20% do ceny emisji.
16
» reklamowe sekcje specjalne » katalog firm » Wizytówki » sponsoring
Buduj.com.pl - niestandardowe rozwiązania » reklamowe sekcje specjalne » katalog firm » Wizytówki » sponsoring » branding
17
Reklamowe sekcje specjalne
Buduj.com.pl- niestandardowe rozwiązania Reklamowe sekcje specjalne 750*100 Istotną cechą serwisu Buduj.com.pl są sekcje tematyczne: - Prawo Budowlane - Budowa - Instalacje Budowlane - Wykończenie Wnętrz - Kuchnia Łazienki Oświetlenie Ogród Zabezpieczenie Domu reklama dedykowana w postaci stałej obecności reklam w sekcji BILLBOARD + Tapeta bądź RECTANGLE + Tapeta 500 zł netto za miesiąc
18
Katalog firm Buduj.com.pl - niestandardowe rozwiązania
Dobrym miejscem reklamowym jest też katalog firm, w którym znajdują się adresy firm i instytucji z branży Budowlanej Istnieje możliwość reklamy na głównej stronie katalogu w postaci formy typu: Sky Scraper oraz Billboard, a także w postaci wpisu do katalogu
19
Layout sponsora Cena: 1 000 zł netto za miesiąc
Buduj.com.pl - niestandardowe rozwiązania Layout sponsora Dodatkowym możliwym rozwiązaniem jest czasowe przejęcie layout’u sponsora. W trakcie trwania kampanii serwis przeobraża się tak, aby w pełni korespondować z oryginalnym layout’em sponsora. Cena: zł netto za miesiąc
20
Sponsoring Buduj.com.pl – formy reklamowe
Sponsoring całego serwisu lub konkretnych sekcji w serwisie pozwala na dotarcie do silnie sprecyzowanych grup docelowych. Oferta obejmuje kompleksowe kampanie sponsoringowe. Cały serwis może mieć umieszczone loga sponsora w miejscach „nie do zauważenia” oraz w aliansie z logo serwisu.
21
Branding Buduj.com.pl – formy reklamowe
Podobnie jak w przypadku działu dedykowanego i sponsoringu, branding jest elementem oferty handlowej. Dzięki zawężonym wynikom wyszukiwania konkretnej oferty, łatwo określić profil użytkownika. Branding jest formą ściśle dedykowaną i polega na jednoczesnym wyświetlaniu trzech form na odsłonie. Belka otwierająca Śródtekst Belka zamykająca 600 zł netto za miesiąc
22
Buduj.com.pl - cennik Pakiet
23
E-mail: reklama@buduj.com.pl
ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY Marcin Zajączkowski Tel
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.