Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałSzymon Kulesza Został zmieniony 9 lat temu
1
l
2
Firma powstała w 2000 r. jako wydawca magazynu Aktivist, a przez kolejne 14 lat sukcesywnie wzbogacała swoje portfolio o kolejne brandy. Valkea Media - o nas Valkea Media SA jest grupą mediową specjalizującą się w obszarze mediów drukowanych, elektronicznych oraz działaniach ambientowych. H ISTORIA L UDZIE P RZYSZŁOŚĆ S UKCESY Obecnie zatrudnia ponad 100 osób i jest jedną z większych grup mediowych w Polsce. Przez kilkanaście lat funkcjonowania firmy zdobyliśmy wiele nagród i wyróżnień w prestiżowych konkursach Wykorzystując zdobyte doświadczenie i siłę naszych marek stawiamy na niestandardowe projekty łączące offline z onlinem pozwalające wyróżnić się na tle konkurencji
3
Valkea S.A. - Grupa mediowa Agencja Custom Publishing tworząca magazyny, katalogi, albumy dla klientów. Agencja eventowa organizująca niestandardowe eventy i akcje ambientowe. Najbardziej znany polski magazyn oraz portal miejski o muzyce, kulturze, rozrywce. Psychologiczno-lifestylowy miesięcznik i portal dla wymagających rodziców. Najpopularniejszy magazyn anglojęzyczny dla obcokrajowców w Warszawie. Największe w Polsce anglojęzyczne medium biznesowe kierowane do expatów i turystów. Gaga jest częścią grupy mediowej Valkea Media SA Agencja digital 360 zajmująca się szeroko pojętym marketingiem w internecie.
4
Kim jesteśmy Gaga to lifestylowa platforma parentingowa składająca się z miesięcznika i portalu dla rodziców Miesięcznik powstał w 2008, a portal w 2010 roku. Gaga porusza najważniejsze tematy rodzicielstwa związane z psychologią, zdrowiem, edukacją, rozwojem oraz żywieniem i modą. Inspiruje, mądrze radzi i ukazuje ważne aspekty dotyczące życia rodziny we współczesnym świecie.
5
Insight … jesteśmy rodzicami dziecka i chcemy dla niego jak najlepiej. Chcemy mieć pewność iż wszystko co robimy, robimy mądrze: kochamy i wychowujemy oraz dbamy o zdrowie, rozwój intelektualny i emocjonalny dziecka. Chcemy mieć pewność, że to co dajemy naszemu dziecku poprzez wychowanie, edukację i pozytywne emocje wpływa na jego rozwój i przyszłe życie.
6
Grupa docelowa kobiety 20 – 45 lat posiadające dzieci wieku 0-12 lat z wykształceniem średnim lub wyższym mieszkające w dużych miastach powyżej 300 tys. zarabiające powyżej średniej krajowej zainteresowane: świadomym rodzicielstwem, prawidłowym rozwojem dzieci, zdrowym stylem życia, nowościami i trendami
7
Statystyki magazynu Średni nakład 50 000 egzemplarzy Średnia sprzedaż 21500 egzemplarzy Czytelnictwo 195 000 / na wydanie (jeden egzemplarz czyta średnio 8 osób.**) 67% czytelników deklaruje kolekcjonowanie wszystkich wydań ** **na podstawie ankiet przeprowadzonych wśród prenumeratorów (wrzesień 2012)
8
Cennik magazynu Rozkładówka (z drugą okładką) 36 000 zł Rozkładówka wewnętrzna 31 500 zł 1 strona 24 000 zł ½ strony 14 200 zł III okładka. 31 500 zł IV okładka 35 000 zł Sesja zdjęciowa wycena indywidualna Product placement wycena indywidualna
9
Harmonogram produkcyjny Harmonogram produkcyjny wydaniedostarczenie reklammagazyn na rynku listopad16.10.201530.10.2015 grudzień/styczeń15.11.201509.12.2015 luty/marzec29.01.20165.02.2016 kwiecień/maj24.03.20164.04.2016
10
Portal egaga.pl Formaty
11
Portal egaga.pl Formaty Portal egaga.pl Formaty
12
Portal egaga.pl Formaty
16
Portal egagga.pl Formaty
17
Portal egagga.pl Cennik Artykuł sponsorowany 3 500 zł Top banner na stronie głównej. 3 000 zł Bannery na stronie głównej. 2 500 zł Rectangle 1 000 zł Screeining 4 000 zł Pop up 2 000 zł Newsletter 800 zł Konkurs 1 000 zł
18
ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY Jolanta Zbieg tel.:509 711 030 mail:jzbieg@valkea.com
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.