Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałMaurycy Kretkowski Został zmieniony 11 lat temu
1
Przykłady niestandardowych form reklamowych
2
Leaf
3
Leaf Przyjazna dla użytkownika forma
Przekaz jest dopasowany do layoutu, wyglądający jak część portalu Bardzo duża widoczność komunikatu Widoczność na całym portalu
4
Serwis sponsorowany
5
Serwis sponsorowany Watermark + billboard, lub dbill + artykuł sponsorowany Bardzo silny przekaz brandingowy w wybranym serwisie tematycznym Dopasowanie do grupy docelowej SERWISY Cena / tydzień strona główna 10 000 marketing+sprzedaż 5 000 kadry finanse+dyrektor oprogramowanie 2 500
6
Zakładka - wagon
7
Zakładka - wagon Linkowanie bezpośrednio do landingpage Klienta
Reklama wtopiona w layout portalu Wysoka skuteczność Rozliczenie w modelu flat fee
8
Szukaj
9
Szukaj W wyszukiwarce portalu domyślnie wpisane hasło (produkt, usługa) Klienta, po akcji „Szukaj”, użytkownik przekierowywany bezpośrednio na landingpage Klienta Reklama wtopiona w layout portalu Wysoka skuteczność Reklama widoczna na całym portalu
10
Sonda + artykuł
11
Sonda + artykuł Po oddaniu głosu w sondzie użytkownik przekierowywany jest do artykułu sponsorowanego Reklama wtopiona w layout portalu Oryginalna forma, będąca równocześnie formą zabawy dla użytkowników Mocny przekaz PR-owy Sonda wyświetlana na 80% podstron portalu ( wszystkich zawierających prawy pasek 220 px)
12
Wiadomość
13
Wiadomość Reklama sprawia wrażenie części kontentu serwisu
Linkowanie bezpośrednio do landingpage Klienta Wysoka skuteczność Reklama widoczna na stronie głównej portalu Po najechaniu kursorem na link pojawia się ALT „reklama”
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.