Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Samookreślenie i akceptacja klienta. Wyrażenie w stosunku do klienta pozytywnej postawyWyrażenie w stosunku do klienta pozytywnej postawy.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Samookreślenie i akceptacja klienta. Wyrażenie w stosunku do klienta pozytywnej postawyWyrażenie w stosunku do klienta pozytywnej postawy."— Zapis prezentacji:

1 Samookreślenie i akceptacja klienta

2 Wyrażenie w stosunku do klienta pozytywnej postawyWyrażenie w stosunku do klienta pozytywnej postawy

3 Informowanie, że uznajemy jego prawaInformowanie, że uznajemy jego prawa

4 Uznajemy prawo klienta do posiadania wątpliwościUznajemy prawo klienta do posiadania wątpliwości

5 Uznajemy prawo klienta do wyjaśnieńUznajemy prawo klienta do wyjaśnień

6 Uznajemy prawo klienta do nieznajomości przepisówUznajemy prawo klienta do nieznajomości przepisów

7 Uznajemy prawo klienta do własnych upodobańUznajemy prawo klienta do własnych upodobań

8 Uznajemy prawo klienta do upominania się o swojeUznajemy prawo klienta do upominania się o swoje

9 Podsumowanie


Pobierz ppt "Samookreślenie i akceptacja klienta. Wyrażenie w stosunku do klienta pozytywnej postawyWyrażenie w stosunku do klienta pozytywnej postawy."

Podobne prezentacje


Reklamy Google