Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałJarosława Groth Został zmieniony 10 lat temu
1
Ranking dystrybutorów materiałów budowlanych
piąta edycja projektu ogłoszenie wyników zawsze na targach BUDMA
2
KATEGORIE RANKINGOWE DYSTRYBUTOR ROKU 2005
wśród marketów budowlanych DYSTRYBUTOR ROKU 2005 wśród sieci hurtowni budowlanych
3
CHARAKTERYSTYKA BADANIA
Badanie inwestorów indywidualnych 2005: przeprowadzone w grudniu 2005 roku przeprowadzone na próbie n= inwestorów indywidualnych Inwestorzy wskazywali m.in.: znajomość marketów budowlanych znajomość sieci hurtowni materiałów budowlanych miejsca zakupu materiałów budowlanych w 2005 r. przyjazne klientowi miejsca zakupu
4
DYSTRYBUTOR ROKU 2005 To firma, która w danej kategorii rankingowej osiągnęła najwyższą ocenę ważoną, tj: dystrybutor przyjazny klientowi (waga 50%) dystrybutor najchętniej odwiedzany (waga 30%) dystrybutor najbardziej znany na rynku (waga 20%) *wyniki procentowe badania dotyczące dystrybutora najbardziej przyjaznego klientowi sumują się do 100% (są niższe), bo każdy respondent wskazywał tylko 1 dystrybutora.
5
Najbardziej znane markety budowlane (wyniki szczegółowe w %)
6
Najbardziej znane markety budowlane (wg województw)
7
Najchętniej odwiedzane markety budowlane (wyniki szczegółowe w %)
8
Najchętniej odwiedzane markety budowlane (wg województw)
9
Najbardziej przyjazne markety budowlane (wyniki szczegółowe w %)
10
Najbardziej przyjazne dla klienta markety budowlane (wg województw)
11
Najbardziej znane sieci hurtowni budowlanych (wyniki szczegółowe w %)
12
Najbardziej znane sieci hurtowni budowlanych (wg województw)
13
Najchętniej odwiedzane sieci hurtowni budowlanych (wyniki szczegółowe w %)
14
Najchętniej odwiedzane sieci hurtowni budowlanych (wg województw)
15
Najbardziej przyjazne sieci hurtowni budowlanych (wyniki szczegółowe w %)
16
Czynniki decydujące o wyborze miejsca zakupu materiałów budowlanych (w %)
17
Opinie respondentów o miejscach zakupu materiałów budowlanych (w %)
18
WYNIKI RANKINGU DYSTRYBUTOR ROKU 2005
19
DYSTRYBUTOR ROKU 2005 wśród marketów budowlanych (ocena ważona w %)
20
DYSTRYBUTOR ROKU 2005 wśród sieci hurtowni budowlanych (ocena ważona w %)
21
DYSTRYBUTOR ROKU 2005 w kategorii SIEĆ HURTOWNI BUDOWLANYCH:
DYSTRYBUTOR ROKU 2005 w kategorii MARKET BUDOWLANY: DYSTRYBUTOR ROKU 2005 w kategorii SIEĆ HURTOWNI BUDOWLANYCH: Gratulacje!!!
22
DYSTRYBUTORZY ROKU 2005 Przedstawiciele GRUPY POLSKIE SKŁADY BUDOWLANE oraz CASTORAMY- laureatów rankingu DYSTRYBUTOR ROKU 2005 w kategoriach: „market budowlany” oraz „sieć hurtowni budowlanych”
23
Zespół ASM życzy laureatom dalszych sukcesów oraz umacniania pozycji rynkowej
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.