Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałSobiesław Szymkiewicz Został zmieniony 10 lat temu
2
KINECT Jakub Hossa Microsoft Student Partner
3
O czym będziemy mówić? Co to jest Kinect? Jak działa?
Jak przygotować komputer do pracy z Kinectem? Kilka słów o kamerze i mikrofonie Sekcja zwłok – zabawy szkieletem SDK v1.5, co nowego? Demo Q&A
4
Co to jest i jak działa Kinect?
5
SENSOR 3D KAMERA MIKROFON WIELOPŁASZCZYZNOWY KONTROLER NACHYLENIA
6
Jak to działa? – semantyczna segmentacja obrazu w czasie rzeczywistym
7
Jak to działa? - prawdopodobieństwo
8
Jak to działa? – drzewa decyzyjne, uczenie maszynowe
9
Jak przygotować komputer do pracy z Kinectem?
10
Wymagania sprzętowe: Komputer z procesorem co najmniej dual-core 2.66-GHz 2 GB RAM (rekomendowane 4 GB) Karta graficzna kompatybilna z Windows 7 i wspierająca DirectX 9.0c Kontroler Kinect wraz z zasilaczem
11
Pobierz i zainstaluj następujące rzeczy:
Microsoft® Visual Studio® 2010 Express lub dowolną inną wersję Visual Studio 2010 .NET Framework 4.0 (zainstalowany z Visual Studio 2010) Gdy chcemy korzystać z funkcji rozpoznawania mowy: Microsoft Speech Platform Software Development Kit (Version 11) Gdy chcemy korzystać z Avateering’u i XNABasics: Microsoft XNA Game Studio 4.0
12
Pobierz i zainstaluj następujące rzeczy:
Kinect for Windows SDK v1.5 Kinect for Windows Developer Toolkit Dostępne na:
13
Jak Kinect widoczny jest w systemie?
14
Kilka słów o kamerze
15
Jakie informacje otrzymujemy z kamery?
16
Definicja odległości Zakres: od 80 cm do 4 m Near Mode: 40 cm do 3 m
Odległość = 0 oznacza odległość nieznaną Śledzenie do 6 osób – dwie w trybie aktywnym Indeks playera 0 – brak gracza 1 – gracz 0 2 – gracz 1
17
DEMO
18
Kinect jako nietypowy mikrofon.
19
3 słowa o mikrofonach
20
Audio API
21
DEMO
22
Sekcja zwłok – zabawy szkieletem.
23
Dane o szkielecie
24
Skeleton API
25
Kości Każdy gracz ma określone wartości <x, y, z> dla każdej kości W trybie śledzenia dwóch graczy Kinect widzi punkty dla każdego osobno! Każda kość ma przypisany jeden ze stanów: Tracked, Not tracked, Inferred Inferred – kość jest zasłonięta przez inną lub jakiś przedmiot, itp. Not Tracked – raczej nie występuje, ale trzeba to sprawdzać
26
SDK v1.5, co nowego? Seated mode skeletal tracking – śledzenie górnych części ciała (10 punktów) Ulepszone śledzenie szkieletowe Face tracking! Developer toolkit Kinect Studio Więcej języków, więcej dialektów
27
DEMO
28
Bonus – gdzie szukać informacji
Dokumentacja SDK
29
DEMO
30
Q&A Jakub Hossa jakub.hossa@studenpartner.com
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.