Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

DOŚWIADCZENIA PONAD GRANICAMI gdyńsko – helsingborskie partnerstwo na rzecz osób niepełnosprawnych Projekt realizowany przy wsparciu finansowym Komisji.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "DOŚWIADCZENIA PONAD GRANICAMI gdyńsko – helsingborskie partnerstwo na rzecz osób niepełnosprawnych Projekt realizowany przy wsparciu finansowym Komisji."— Zapis prezentacji:

1 DOŚWIADCZENIA PONAD GRANICAMI gdyńsko – helsingborskie partnerstwo na rzecz osób niepełnosprawnych Projekt realizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu Uczenie się przez całe życie KUNDCENTER Kundcenter – miejsce w centrum miasta, gdzie uzyskać można pełną informację, dotyczącą pomocy dla osób starszych i niepełnosprawnych Prezentacja obszarów zadaniowych sekcji skupionych w Kundcenter

2 DOŚWIADCZENIA PONAD GRANICAMI gdyńsko – helsingborskie partnerstwo na rzecz osób niepełnosprawnych Projekt realizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu Uczenie się przez całe życie Miejsce skupiające działania 3 sekcji customer service (punkt informacyjny) wolontariatu researchers team (zespół profilaktyki dla osób +80) tworzących łącznie 15-to osobowy zespół PRACY PREWENCYJNEJ jest w strukturze VOF Miejsce skupiające działania 3 sekcji customer service (punkt informacyjny) wolontariatu researchers team (zespół profilaktyki dla osób +80) tworzących łącznie 15-to osobowy zespół PRACY PREWENCYJNEJ jest w strukturze VOF Pracownicy Kundcenter i Stażystka…

3 DOŚWIADCZENIA PONAD GRANICAMI gdyńsko – helsingborskie partnerstwo na rzecz osób niepełnosprawnych Projekt realizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu Uczenie się przez całe życie CUSTOMER SERVICE (PUNKT INFORMACYJNY) Cele udzielenie klientowi informacji, diagnozowanie problemu i przekierowanie klienta do odpowiedniej instytucji lub osoby, prowadzenie dokumentacji dotyczącej problemów z jakimi przychodzą klienci i pomocy jakiej oczekują, Cele udzielenie klientowi informacji, diagnozowanie problemu i przekierowanie klienta do odpowiedniej instytucji lub osoby, prowadzenie dokumentacji dotyczącej problemów z jakimi przychodzą klienci i pomocy jakiej oczekują, Dlaczego Kundcenter? Bo klient otrzymuje wszechstronną, dedykowaną informację bez zbędnych formalności (nie prowadzi się dokumentacji dot. klienta), Bo zbiera informacje dot. problemów i udzielanej pomocy = cenne źródło informacji w kreowaniu polityki społecznej miasta Bo informacja jest udzielana każdą możliwą drogą - do ulotek, folderów po własną stronę internetową Bo jest wygodny dla klienta – lokalizacja w centrum miasta Dlaczego Kundcenter? Bo klient otrzymuje wszechstronną, dedykowaną informację bez zbędnych formalności (nie prowadzi się dokumentacji dot. klienta), Bo zbiera informacje dot. problemów i udzielanej pomocy = cenne źródło informacji w kreowaniu polityki społecznej miasta Bo informacja jest udzielana każdą możliwą drogą - do ulotek, folderów po własną stronę internetową Bo jest wygodny dla klienta – lokalizacja w centrum miasta Zadania informacja dla klienta przyjmowanie aplikacji o alarmy na przegub dłoni (dot. osób +67) wyrabianie identyfikatorów dla pracowników departamentu Zadania informacja dla klienta przyjmowanie aplikacji o alarmy na przegub dłoni (dot. osób +67) wyrabianie identyfikatorów dla pracowników departamentu


Pobierz ppt "DOŚWIADCZENIA PONAD GRANICAMI gdyńsko – helsingborskie partnerstwo na rzecz osób niepełnosprawnych Projekt realizowany przy wsparciu finansowym Komisji."

Podobne prezentacje


Reklamy Google