Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Konferencja Agrotravel 2011 Panel 1 KREOWANIE MARKI WIEJSKIEGO PRODUKTU TURYSTYCZNEGO.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Konferencja Agrotravel 2011 Panel 1 KREOWANIE MARKI WIEJSKIEGO PRODUKTU TURYSTYCZNEGO."— Zapis prezentacji:

1 Konferencja Agrotravel 2011 Panel 1 KREOWANIE MARKI WIEJSKIEGO PRODUKTU TURYSTYCZNEGO

2 Uczestniczą: Bożena Srebro Sądecka Lokalna Organizacja Turystyczna Małgorzata Wilk-Grzywna Regionalna Organizacja Turystyczna Woj. Świętokrzyskiego Bartłomiej Walas Polska Organizacja Turystyczna

3 ZGADNIJ, JAKIE TO WOJEWÓDZTWO ?

4 1

5 2

6 3

7 4

8 5

9 6

10 7

11 8

12 9

13 10

14 11

15 12

16 13

17 14

18 15

19 16

20 Loga wraz ze sloganami i/lub nazwami województw Odpowiedzi

21 1. Kujawsko-Pomorskie

22 2. Lubuskie

23 3. Małopolskie

24 Mazowieckie 4. Mazowieckie

25 Pomorskie 5. Pomorskie

26 6. Śląskie

27 7. Świętokrzyskie

28 8. Zachodniopomorskie

29 9. Podkarpackie

30 10. Opolskie

31 11. Podlaskie

32 12. Warmińsko-Mazurskie

33 13. Lubelskie

34 Woj. Łódzkie 14. Łódzkie

35 Woj. Dolnośląskie 15. Dolnośląskie

36 16. Wielkopolskie

37 BANK WIZERUNKÓW REGIONU Czy na tej podstawie można rozpoznać region ?

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50 IKONY W LOGO KRAJOWYCH ORGANIZACJI TURYSTYKI WIEJSKIEJ Czy mówią coś o wsi w tych krajach ?

51 Motyw koguta – Białoruś i Walonia

52 Motyw koguta – Luksemburg i Norwegia

53 Dom, słońce i słoneczniki – Austria i Czechy

54 Słońce i słoneczniki – Serbia i Chorwacja

55 Ptaki – Litwa, Polska, Grecja

56 Dom – Niemcy, Rumunia, Słowenia

57 Dom – Słowenia, Francja, Walonia

58 Rolnictwo – Wlk. Brytania, Szwajcaria

59


Pobierz ppt "Konferencja Agrotravel 2011 Panel 1 KREOWANIE MARKI WIEJSKIEGO PRODUKTU TURYSTYCZNEGO."

Podobne prezentacje


Reklamy Google