Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna."— Zapis prezentacji:

1 SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna

2 SPORTS_ACTIV– Rekreacyjna Oferta Specjalna przygotowana została z myślą o tegorocznym sezonie wiosenno-letnim. Tworzą ją witryny dla osób aktywnych, głównie serwisy o bieganiu i jeździe rowerowej oraz szeroko rozumianej rekreacji. SPORTS_ACTIV pozwala na emisję reklam we wszystkich serwisach zrzeszonych w sieci SPORTSonline, których tematyka związana jest z aktywnym i zdrowym stylem życia. Pakiet umożliwia dotarcie z komunikatem reklamowym do bardzo ciekawej grupy osób zainteresowanych sportem – tym razem nie biernych fanów i kibiców, a użytkowników, którzy sami aktywnie i regularnie ćwiczą uprawiając różne sporty pozwalające utrzymywać dobrą kondycję i zdrową, wysportowaną sylwetkę. SPORTS_ACTIVE Rekreacyjna Oferta Specjalna

3 10 najciekawszych serwisów rekreacyjnych dla osób aktywnych: nasze-bieganie.pl | run-log.com | roweronline.pl | treningbiegacza.pl | maratonypolskiepl | bike.pl | dh-zone.com | magazynrowerowy.pl | squash.com.pl | wspinaczki.pl Łączny zasięg w sezonie letnim ok. 300 tys. użytkowników | 3 mln odsłon Oferta obejmuje: brandingi wybranych serwisów odsłonowe pakiety zasięgowe stałe emisje czasowe SPORTS_ACTIVE Rekreacyjna Oferta Specjalna

4 * Megapanel PBI/Gemius, 11.2011 *mężczyźni 43,07% *kobiety 56,93% SPORTS_ACTIVE Profil użytkowników Płeć

5 * Megapanel PBI/Gemius, 11.2011 Wiek SPORTS_ACTIVE Profil użytkowników wiek=[7-14] wiek=[15-24] wiek=[25-34] wiek=[35-44] wiek=[45-54] wiek=[55+] 4% 34% 12% 20% 8% 22%

6 * Megapanel PBI/Gemius, 11. 2011 75,94 % posiada wykształcenie co najmniej średnie 20,74 % mieszka w miejscowościach powyżej 200 tys. mieszkańców 95,86 % korzysta z Internetu codziennie lub prawie codziennie SPORTS_ACTIVE Profil użytkowników

7 Emisja stała lub odsłonowa Jednoczesna emisja na wszystkich lub wybranych serwisach następujących form*: 1. artykuł sponsorowany 2. corner expand 3. rollband * możliwość emisji pozostałych form jak skyscraper, rectangle i innych dowolnych form layerowych SPORTS_ACTIVE Rekreacyjna Oferta Specjalna

8 Jednoczesna emisja form: 1. tapeta 2. logo w nagłówku (opcja) 3. double billboard* 4. belka dolna * alternatywnie zamiast dbl. bllboard możliwa emisja form skyscraper i rectangle Przykładowy branding SPORTS_ACTIVE Rekreacyjna Oferta Specjalna

9 SPORTS_ACTIVE Rekreacyjna Oferta Specjalna – cennik odsłonowy* * możliwość realizacji większych pakietów – maksymalny w skali miesiąca 3 mln PV

10


Pobierz ppt "SPORTS_ACTIVE_Wiosna/Lato2012 Rekreacyjna Oferta Specjalna."

Podobne prezentacje


Reklamy Google