Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające."— Zapis prezentacji:

1 Kobieta.pl

2 Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające wolny czas, ciekawe świata i otwarte na nowości, /wiek 15-34 lat (66%), /mieszkańcy małych miast (43%), /dużych i największych miast (31%), /Wykształcenie średnie/licencjat/wyższe (71%) Kobieta.pl Opis serwisu & Profil użytkowników

3 Konkurs jest osadzony w Kategoria Rozrywka / Lista konkursów Zajawka znajduje się na stronie głównej (zajawka w box promującym konkurs) Mechanizm konkursu: /Użytkownik, chcąc wziąć udział w konkursie odpowiada na pytanie konkursowe na forum. Np. Opisz jak aktywnie spędzasz wolny czas /Na zakończenie wśród wszystkich osób biorących udział w konkursie wyłaniamy zwycięzcę. Kobieta.pl Wybrany produkt reklamowy - Konkurs

4 / Zajawka testu na stronie głównej w temat dnia / Zajawka testu na stronie głównej wybranej kategorii / Produkty do testowania dostarcza klient Etapy testu konsumenckiego: 1.Ogłoszenie naboru do testu oraz wyłonienie osób biorących udział w akcji 2.Wysyłka produktów do testowania 3.Użytkowniczki przesyłają do redakcji uzupełniony formularz 4.Ogłoszenie wyników testu konsumenckiego w formie artykułu Kobieta.pl Wybrany produkt reklamowy – Test konsumencki

5 Grupa ekspercka w społeczności odpowiadająca na pytania zadane przez użytkowniczki Mechanizm forum: /Ogłoszenie tematu dyskusji, pytania trafiają na panel administracyjny eksperta, publikuje najciekawsze pytania wraz z odpowiedziami w formie artykułu. /Ekspert odpowiada 2-3 razy w ciągu dnia na pytania od użytkowników, które trafiają bezpośrednio na jego skrzynkę. Ekspert publikuje na forum pytanie wraz z odpowiedzią. Kobieta.pl Wybrany produkt reklamowy – Forum eksperckie

6 Użytkowniczki serwisu za pośrednictwem wiadomości SMS zgłaszały chęć wzięcia udziału w akcji. Wylosowanych zostało 100 kobiet, które testowały przez 3 tygodnie produkt Klienta. Testerki odsyłały wypełnione ankiety. Wyniki zostały opublikowane w serwisie. 65% kobiet zauważyło poprawę wyglądu skóry po tygodniu stosowania produktu DOVE. Kobieta.pl Zrealizowane projekty – Test konsumencki na kobieta.pl dla DOVE

7 Sekcja świąteczna została stworzona z myślą o użytkownikach, którzy poszukują gwiazdkowych prezentów. Treści w sekcji pochodził w całości od Klientów, którzy promowali swoje produkty na upominki świąteczne. Kobieta.pl Zrealizowane projekty – Sekcja świąteczna na kobieta.pl

8 Akcja polegała na dodaniu przez użytkowników kobieta.pl, glamour.pl oraz stylio.pl zdjęcia z autorską stylizacją własnej sylwetki. Co tydzień wygrywała osoba, na którą użytkownicy serwisu oddali najwięcej głosów. Nagrodą były zakupy oraz sesja zdjęciowa w sklepie TK Maxx. Dodatkowo laureat konkursu otrzymał miesięcznym staż w redakcji Glamour Kobieta.pl Zrealizowane projekty – Bądź glamour z TK MAXX

9 GOLDBACH AUDIENCE Services Sp. z o.o. ul. Altowa 2 02-369 Warszawa www.goldbachaudience.pl


Pobierz ppt "Kobieta.pl. Źródło Megapanel PBI – listopad 2011 Serwis zawiera kontent z wydań papierowych Naj i Claudia Profil użytkownika: /kobiety aktywnie spędzające."

Podobne prezentacje


Reklamy Google