Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałFryderyk Stróżewski Został zmieniony 10 lat temu
1
Projekt przygotowali Norbert Perzak Piotr Wiewiórka
Katarzyna Drążkowska Lidia Winkler
2
„real bliższy Tobie” Usprawnienie obsługi klienta poprzez zautomatyzowanie punktu przyjmowania opakowań zwrotnych
3
Beneficjent Projekt kierowany jest do klientów hipermarketów real w regionie Kujawsko-Pomorskim
4
Uzasadnienie Mała świadomość klientów o potrzebie segregacji odpadów
Mało atrakcyjny wygląd obecnego punktu „Skup butelek” Wysokie koszty personalne
5
Procentowy miesięczny udział w godzinach obsady skupu butelek do całego Zespołu Kasowego
6
Cele Ekologia – segregacja odpadów Obniżenie kosztów personalnych
Uświadomienie klientów o problemie związanym z odpadami (tworzywa sztuczne) Szybka obsługa klienta
7
Działania Zlikwidowanie dotychczasowego punktu „Skup butelek”
Zakup maszyny w oparciu o nową technologię i związane z tym koszty Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi maszyny Organizacja nowych stanowisk pracy
8
Urządzenie przyjmujące butelki
Paragon można zrealizować w POK lub podczas płacenia za zakupy przy kasie Bądź Eko! godz. 13:10
9
Działania Zorganizowanie akcji uświadamiającej o potrzebie segregacji odpadów ( reklama na bilbordach, plakatach, gazetkach ”Bądź Eko”
11
Wnioski Zastosowane rozwiązanie pozwoli na obniżenie kosztów.
Estetyczny i nowoczesny wygląd punktów „Skup Butelek” Podniesienie jakości obsługi klienta Osiągnięcie standardów europejskich
12
Działania Konkurencji
68 urządzeń 18 urządzeń 4 urządzenia 4 urządzenia Niemcy urządzeń
13
Relacja kosztów i oszczędności
14
Dziękuję za uwagę
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.